МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література для самостійного опрацювання1. Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI ст.)». - К., 1999. 2. Етнографія України. - Л., 1994. 3. Етнонаціональний розвиток України. - К., 1993. 4. Культура і побут населення України. - К., 1991. 5. Основи національного виховання. - К., 1993. - Гл. 2. 6. Семчишин М. 1000 років української культури. - К., 1993. 7. Січинський В. Чужинці про Україну. - Л., 1999. 8. Стельмахович М. Українська народна педагогіка. - К., 1997. Контрольні запитання та завдання 1. Розкрийте суть і завдання педагогіки народознавства. 2. Визначте народознавчі принципи виховання учнівської молоді. 3. Визначте зміст і напрями народознавчої роботи в школі. 4. Назвіть нові відомі вам форми і методи народознавчої роботи.
ТЕМА 14. Спадкоємці джерел народної педагогіки ПЛАН 1. Історичний час творення української державності, національного духовного відродження.
2. Народна педагогіка - вінець педагогічної теорії Костянтина Ушинського. 3. Великий народний любомудр Григорій Сковорода. 4. Т.Г. Шевченко - борець за народні ідеали. 5. Левіт народного храму України - Борис Грінченко. 6. Педагогічна народна велич П. Куліша, О. Духновича, Ю. Федьковича. 7. Скарбниця української духовності С. Русової. 8. Народна педагогіка - життєдайне джерело творчості В. Сухомлин-ського. Історичний час творення української державності, національного духовного відродження.
1. Наш час - історичний і відповідальний час творення української державності, час великої просвітницької роботи, час національно-духовного відродження. У цьому процесі ми не можемо обійтися без правдивих сторінок книги національної історії, літератури, мистецтва, культури, а також національної педагогіки, адже сьогодні йдеться про утвердження національної духовності, національної свідомості майбутніх громадян української держави, про їхню духовну єдність, честь, віру, милосердя, совість, патріотизм, доброту, працьовитість, щиросердя і добродійство. Згадаймо безсмертний вислів М. Рильського: «Хто не знає свого минулого, той не вартий майбутнього, хто не відає про славу своїх предків, той сам не вартий пошани». Читайте також:
|
||||||||
|