Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

45. Гавриленко О.Ф., Халмурадов Б.Д., Олешко Л.Д., Кремчек Г.А., Степанова Л.А. особливості впровадження положень Болонської декларації у вищих навчальних закладах гуманітарного профілю // Безпека життєдіяльності №5, травень 2005. – С.8-12.

46. Гогіташвілі Г.Г., Лапін В.М. Стрес і мобінг як причини травматизму // Безпека життєдіяльності №8, серпень 2005. – С.14-18.

47. Гогіташвілі Г. Г., Коваль Н., Лапін В. М. Управління професійним ризиком на робочому місці. // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції( м. Львів, 20-22 квітня 2005 р.). – К.: Основа, 2005. – С. 261-267.

48. Горяна Л.Г. Сутність модернізації підготовки майбутнього вчителя ОБЖД // Безпека життєдіяльності №7(31), липень 2005.- С. 37-38.

49. Гофрейтер Ладислав Критична інфраструктура та її захист // Безпека життєдіяльності №12, грудень 2005. – С.23-25.

50. Джигирей В.С., Жидецький В.І. Безпека життєдіяльності: Підручник. – Львів, 2001. – 256 с.

51. Державні стандарти базової і повної середньої освіти (проект). // Освіта України. – №1-2 (14 січня 2003). – С. 2-14.

52. Дикань С.А., Борт О.В. Зсуви грунту як надзвичайна ситуація: особливості прогнозування і попередження // Безпека життєдіяльності № 4, квітень 2006. – С. 34-37.

53. Дранишников Л.В., Найверт А.В. Стоєцький В.Ф. До питання техногенної безпеки об’єктів підвищеної безпеки // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – С.13-17.

54. Дуброва Н.Й., Васильчук М.В. Методичні рекомендації щодо проведення навчання і перевірки знань з безпеки життєдіяльності працівників закладів, установ, підприємств, організацій освіти і науки України // Безпека життєдіяльності № 11 (35), листопад 2005. – С.4-5.

55. Дурдинець В.В., Патон Б.Є. Стан природно-техногенної безпеки України та основні напрями підвищення її рівня // Надзвичайна ситуація. – Київ, 2001. – 95 с.

56. Дуднікова І.І. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. – К.: вид-во Європейського університету, 2003. – 268 с.

57. Жаринов К.В. Терроризм и террористы: исторический справочник / Под общ. ред. А.Е. Тараса. – Минск: Харвест, 1999. – 606 с.

58. Желібо Є.П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяль­ності: Навчальний посібник. – Львів, 2002. – 328 с.

59. Жидецький В.І., Джигирей В.С., Мельников О.В. Основи охорони праці. – Львів: Афіша, 1999. – 348 с.

60. Житар Б.О., Володарець М.В. Безпека життєдіяльності людини та біоритми // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – С. 35-36.

61. Заплатинській В. М., Русаловський А. В., Сусло С. Т. Безпека життєдіяльності людини в освітньому процесі України. / Безпека життєдіяльності людини – освіта, наука, практика : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції. Рівне: УДУВГП, 2004. – С. 38-46.

62. Захматов В.Д., Маслов Е.П., Міхєєв Ю.В., Пятова А.В. Концептуальний підхід до формування змісту дисципліни «Безпека життєдіяльності» в НТУУ «К П І» // Безпека життєдіяльності №2, лютий 2006. – С.37-40.

63. Зацарний В.В. Про навчальну програму номативної дисципліни „Безпека життєдіяльності” // Надзвичайна ситуація. – 2000. – № 5. – С. 34-36.

64. Зацарний В.В. Основні поняття та визначення у безпеці життєдіяльності // Надзвичайна ситуація. – 2000. – № 12. – С. 37-40.

65. Захарченко М.П., Кошелев Н.Ф., Ромашев П.Г. Гигиеническая диагностика водной среды. – СПб: Наука, 1996. – 247 с.

66. Злобін Ю.А. Основи екології. – К.: Вид-во ТОВ „Лібра”, 1998. – С. 184-187.

67. Ільєнко А.Г. Нові підходи до визначення напрямів покращення стану безпеки життєдіяльності в Україні // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – 32-34.

68. Євсєєнко М.Б. Етнорегіональні аспекти національної безпеки України // Безпека життєдіяльності № 7(31), липень 2005. – С.9-11.

69. Кузнецов В.О., Мухін В.В., Буров О.Ю., Сидорчук Л.А., Шкребець С.А., Заплатинський В.М. Концепція освіти з напрямку “Безпека життя і діяльності людини”// Інформаційний вісник Вища школа. – К.: Видавництво науково-методичного центру вищої освіти МОНУ. - №6. - 2001. – С.6-17.

70. Коженьовські Л. Об’єктивні та суб’єктивні категорії загрози. Чотирифакторний модуль безпеки // Безпека життєдіяльності № 6 (30), червень 2005. – С. 13-18.

71. Кононенко М .О., Іванов П. А. Системний підхід до забезпечення безпеки ядерних об’єктів у випадку можливих терористичних загроз // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – С.10-12

72. Кононенко М. О., Наухатько О. К. Безпека життєдіяльності як передумова стійкого розвитку і прогресу // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції( м. Львів, 20-22 квітня 2005 р.). – К.: Основа, 2005. – С. 80-91.

73. Кондратюк В.І. Небезпека АЕС та її об’єктивна оцінка // Надзвичайна ситуація. – 1999. – № 2. – С. 11-13.

74. Котик М.А. Психология и безопасность. – Таллин: Валгус, 1981. – 408 с.

75. Кучеров І.С., Лебединець Н.В. Авторська начальна програма з дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільна оборона»// Безпека життєдіяльності №12, грудень 2006. – С.37-39.

76. Кузнецов В.О., Мухін В.В., Буров О.Ю., Сидорчук Л.А., Шкребець С.А., Заплатинський В.М. Концепція освіти з напрямку “Безпека життя і діяльності людини”// Інформаційний вісник Вища школа. – К.: Видавництво науково-методичного центру вищої освіти МОНУ, №6, 2001. – С.6-17.

77. Кузнецов В.О., Заплатинський В.М., Мухін В.В. Про концепцію освіти з проблеми безпеки життя і здоров’я людини. // Безпека життя і діяльності людини – освіта, наука, практика: Матеріали І науково-методичної конференції. – К.: НАУ, 2002. – С.5-6.

78. Кузнецов Г.А. Экология и будущее. Анализ философских осно­ваний глобальных прогнозов. – М.: Изд-во МГУ, 1988. – 160 с.

79. Климов Е.А. Введение в психологию труда: Учебник для ВУЗов. – М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1998. – 350 с.

80. Кучеров І.С., Лебединець Н.В. Авторська начальна програма з дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільна оборона» // Безпека життєдіяльності №12, грудень 2006. – С.37-39.

81. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини: Навчальний посібник. – Л.: Львівський банківський коледж; К.: вид-во „Знання”, КОО, 2002. – 186 с.

82. Лебедев В.И. Личность в экстремальных условиях. – М., 1989. – 304 с.

83. Маршалл В. Основные опасности химических производств. –М.: Мир, 1989. – 671 с.

84. Миченко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. – Кіровоград, 1998. – 292 с.

85. Морозов О.М. Психологическая война. – К.: Логос, 1996. – 125 с.

86. Морозов О.М. Терор, теракт, тероризм, терорист: визначення, характерні ознаки, особливості проявів // Безпека життєдіяльності. – 2005. – № 6. – С. 33-40.

87. Навчальна програма нормативної дисципліни «Безпека життє­діяль­ності» для вищих закладів освіти. – К.: Мін.освіти, 1999. – 24 с.

88. Надзвичайні ситуації. Основи законодавства України. – Т. 1. – К., 1998. – 544 с.

89. Надзвичайні ситуації. Основи законодавства України. – Т. 2. – К., 1998. – 496 с.

90. Осипенко С.І., Селіванов С.Є. Управління заходами цивільного захисту як основна складова змісту освіти з напряму БЖДЛ для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2005. – С.5-7.

91. Пістун І.П., Мешанич С.Й., Березовський А.П. Курс лекцій з безпеки життєдіяльності. – Львів: Сполом, 1997. – 224 с.

92. Пістун І.П. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. – Суми: Університетська книга, 2000. – 301 с.

93. Пішак В.П., Радько М.М., Воробйов О.О., інші. Безпека життєдіяльності: Підручник. – Чернівці: Книги – XXІ, 2007. – 360 с.

94. Програма підготовки студентів вищих навчальних закладів з дисципліни «Безпека житєдіяльності» / Укл. В.А.Лук’янчиков, В.В.Мухін, М.М.Яцюк та ін. – К.: ІСДО, 1995. – 88 с.

95. Применко В.І., Білокінь Г.М., Лук’янчиков А.В. Болонський процес – перший досвід роботи у ВНЗ // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2006. – С. 40.

96. Рамад Ф. Основы прикладной экологии. Воздействие человека на биосферу. – Л.: Гидрометеоиздат, 1981. – 544 с.

97. Реакции организма человека на воздействие опасных и вредных производственных факторов: Справочник. В 2 т. / Под ред. Б.В. Бирюкова. – М.: Изд. стандартов, 1990. – 350 с.

98. Рекомендации по использованию антидотов при отравлении СДЯВ. ВНИИ ГОЧС, М., 1994. – 30 с.

99. Репік І.А. Дослідження аварійності з вини та за участю дітей шкільного віку в Україні (за останні 10 років) // Безпека життєдіяльності № 8, серпень 2005. – С.7-10.

100. Руководство к лабораторным занятиям по коммунальной гигиене / Под ред. Е.Т. Гончарука. – М.: Медицина, 1990. – 404 с.

101. Руководство по гигиене атмосферного воздуха / Под ред. К.А. Буштуевой. – М.: Медицина, 1976. – 416 с.

102. Руководство по гигиене водоснабжения / Под ред. С.Н. Черницкого. – М.: Медицина, 1975. – 328 с.

103. Румянцев Г.И., Воронцов М.П., Гончарук Е.И. и др. Общая гигиена: Учебник. – М.: Медицина, 1990. – 288 с.

104. Сильнодействующие ядовитые вещества и защита от них / Под ред. В.А. Владимирова. – М.: Военное издательство, 1989. – 176 с.

105. Санітарні правила і норми по застосуванню харчових добавок. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.96 р. № 222.

106. Стеблюк М.І. Основи безпеки життєдіяльності – стійкість роботи об’єктів сільського господарства в надзвичайних ситуаціях // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2005. – С.12-17.

107. Стеблюк М.І. Біологічна загроза безпеці життєдіяльності // Безпека життєдіяльності № 2, лютий 2007. – С. 31-34.

108. Стоянов В.У., Бабенко Д.А., Бломквист В.Е., Чиняева Т.С., Бакулина М.В. Розробка та впровадження єдиного курсу «Безпека життєдіяльності» та «Цивільна оборона» // Безпека життєдіяльності № 2, лютий 2006. – С.41- 44.

109. Трахтенберг І.М., Кортун М.М., Чебанова О.В. Гігієна праці та виробнича санітарія. – К., 1997. – 464 с.

110. Ткачук П.С. Шляхи удосконалення державної політики у сфері безпеки життєдіяльності населення. // Безпека життєдіяльності. – К.: Основа, № 1, 2003. – С.5.

111. Халмурадов Б.Д. Безпека життєдіяльності // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2007. – С. 10.

112. Хижняк М.І., Нагорна А.М. Здоров’я людини та екологія. – К.: Здоров’я, 1995. – 232 с.

113. Хміль Г.А. Системний аналіз техногенної та природної безпеки // Безпека життєдіяльності № 6 (30), червень 2005. – С. 27-30.

114. Цивільна оборона. Навчальний посібник за ред. В.С.Франчука. – Львів: Афіша, 2000. – 336 с.

115. Циганенко О.І. Нітрати в харчових продуктах. – К.: Здоров’я, 1990.– 56 с.

116. Чікін О.А., Чікін О.О. «Людина як складова світової системи сил і взаємодій» // Безпека життєдіялності № 7, липень 2006. – С. 20-23.

117. Чирва Ю.О., Баб’як О.С. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. – К.: АТІКА, 2003. – 304 с.

118. Шевчук Л.П. Вплив аварій та катастроф на стан суспільного здоров’я України // Українські екологічні сторінки. – 1996. – № 1. – С.1-3.

119. Шиян В.Д. Міжпредметні зв’язки, осбливості методики та дидактики викладання дисциплін про ризик та небезпеки в ОВС // Безпека життєдіяльності № 3, березень 2006. – С.35-41.

120. Шиян В.Д. «Наукові основи укладання курсу «Безпека життєдіяльності» у вищих навчальних закладах» // Безпека життєдіяльності № 7, липень 2006. – С. 36-41.


ЗмістСтор.

 

Перелік умовних скорочень ................................................................................

Передмова .............................................................................................................

Вступ ......................................................................................................................

 

Модуль – 1. БЖД у повсякденних умовах ....................................................

 

Навчальний елемент1.1.

Теоретичні основи БЖД..................................................................

1.1.1. Основні поняття і визначення .............................................

1.1.2. Структура моделі безпеки ................................................... 1.1.3. Аналіз безпеки життєдіяльності людини ..........................

1.1.4. Принципи, методи і засоби забезпечення безпеки життєдіяльності ...................................................................

1.1.5. Поняття про критичну інфраструктуру..............................

 

Навчальний елемент 1.2.

Середовище проживання людини ..............................................

1.2.1. Взаємозв’язок людини з навколишнім середовище........

1.2.2. Характеристика сенсорних систем з погляду безпеки....

1.2.3. Людина як елемент системи „людина-середовище”.......

1.2.4. Повітря як фактор середовища перебування...................

1.2.5. Вода як фактор середовища перебування.......................

1.2.6. Ґрунт як фактор середовища перебування.......................

 

Навчальний елемент 1.3.

Небезпечні фактори навколишнього середовища......................

1.3.1. Соціальні небезпеки.............................................................

1.3.2. Біологічні небезпеки............................................................

1.3.3. Екологічні небезпеки............................................................

 

Навчальний елемент 1.4.

Небезпечні фактори виробничого середовища............................

1.4.1. Техногенні небезпеки...........................................................

1.4.2. Електричний струм. Фактори, які визначають

небезпеку ураження електричним струмом.....................

1.4.3.Способи і засоби захисту від дії електричного струму.....

1.4.4. Статична електрична енергія..............................................

1.4.5. Електромагнітні поля..........................................................

1.4.6. Лазерне випромінювання....................................................

1.4.7. Іонізуюче випромінювання.................................................

 

Контрольні питання за модулем - 1 ….........................................................

Модуль-2. БЖД у надзвичайних ситуаціях...........................................

 

Навчальний елемент 2.1.

Основні положення і принципи забезпечення безпеки

життя та діяльності людини............................................................

2.1.1. Структура єдиної державної системи цивільного захисту....................................................................................

2.1.2. Основні заходи цивільного захисту......................................

2.1.3 Режими функціонування єдиної системи цивільного захисту.......................................................................................

 

Навчальний елемент 2.2.

Надзвичайні ситуації мирного часу. Їх характеристика................

2.2.1. Надзвичайні ситуації техногенного походження..................

2.2.2. Особливості аварій і катастроф на

хімічно-небезпечних об’єктах..................................................

2.2.3. Характеристика уражень персоналу хімічно-небезпечних

об’єктів і населення. Способи захисту.......................................

2.2.4.Пожежі техногенного походження.............................................

2.2.5. Надзвичайні ситуації природного характеру.............................

2.2.6. Загрози медико біологічного характеру....................................

 

Навчальний елемент 2.3.

Аварії на атомних електростанціях та

радіаційно-небезпечних об’єктах Основи радіаційного захисту..

2.3.1. Аналіз загроз радіаційної небезпеки в Україні..........................

2.3.2. Особливості аварій і катастроф на радіаційно-небезпечних об’єктах...........................................................................................

2.3.3.Оцінка радіаційної обстановки.........................................................

2.3.4.Захисні та лікувально-профілактичні заходи при радіаційних аваріях..................................................................................................

2.3.5.Аналіз наслідків Чорнобильської катастрофи

 

 

Навчальний елемент 2.4.

Психологія екстремальних ситуацій. Тероризм.....................................

2.4.1. Психологія безпеки діяльності.......................................................

2.4.2. Сучасний тероризм..........................................................................

2.4.3. Прояви тероризму ...........................................................................

2.4.4. Сучасні види тероризму...................................................................

2.4.5.Сучасні засоби терору....................................................................

 

Навчальний елемент 2. 5.

Перша медична допомога потерпілим.................................................

2.5.1. Загальне поняття про першу медичну допомогу.......................

2.5.2. Способи зупинки кровотечі.........................................................

2.5.3. Перша медична допомога при гострому недокрів’ї та

травмах різноманітного походження.......................................

2.5.4. Перша медична допомога при закритих ушкодженнях...............

2.5.6. Правила поведінки з потерпілими при травмах...............................

2.5.7. Перша медична допомога при отруєннях ........................................

 

Контрольні питання за модулем – 2 ……................................................................

 

Додаток .....................................................................................................................

 

Список літератури....................................................................................................

 

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ


Читайте також:

  1. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  2. VI. Накази Генерального прокурора України
  3. А/. Верховна Рада України.
  4. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  5. Аграрні закони України
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Адвокатура України.
  9. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  10. Адміністративно-територіальний устрій України
  11. Адміністрація Президента України
  12. Адреси бібліотек України




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список літератури | УНІВЕРСИТЕТ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.