МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ45. Гавриленко О.Ф., Халмурадов Б.Д., Олешко Л.Д., Кремчек Г.А., Степанова Л.А. особливості впровадження положень Болонської декларації у вищих навчальних закладах гуманітарного профілю // Безпека життєдіяльності №5, травень 2005. – С.8-12. 46. Гогіташвілі Г.Г., Лапін В.М. Стрес і мобінг як причини травматизму // Безпека життєдіяльності №8, серпень 2005. – С.14-18. 47. Гогіташвілі Г. Г., Коваль Н., Лапін В. М. Управління професійним ризиком на робочому місці. // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції( м. Львів, 20-22 квітня 2005 р.). – К.: Основа, 2005. – С. 261-267. 48. Горяна Л.Г. Сутність модернізації підготовки майбутнього вчителя ОБЖД // Безпека життєдіяльності №7(31), липень 2005.- С. 37-38. 49. Гофрейтер Ладислав Критична інфраструктура та її захист // Безпека життєдіяльності №12, грудень 2005. – С.23-25. 50. Джигирей В.С., Жидецький В.І. Безпека життєдіяльності: Підручник. – Львів, 2001. – 256 с. 51. Державні стандарти базової і повної середньої освіти (проект). // Освіта України. – №1-2 (14 січня 2003). – С. 2-14. 52. Дикань С.А., Борт О.В. Зсуви грунту як надзвичайна ситуація: особливості прогнозування і попередження // Безпека життєдіяльності № 4, квітень 2006. – С. 34-37. 53. Дранишников Л.В., Найверт А.В. Стоєцький В.Ф. До питання техногенної безпеки об’єктів підвищеної безпеки // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – С.13-17. 54. Дуброва Н.Й., Васильчук М.В. Методичні рекомендації щодо проведення навчання і перевірки знань з безпеки життєдіяльності працівників закладів, установ, підприємств, організацій освіти і науки України // Безпека життєдіяльності № 11 (35), листопад 2005. – С.4-5. 55. Дурдинець В.В., Патон Б.Є. Стан природно-техногенної безпеки України та основні напрями підвищення її рівня // Надзвичайна ситуація. – Київ, 2001. – 95 с. 56. Дуднікова І.І. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. – К.: вид-во Європейського університету, 2003. – 268 с. 57. Жаринов К.В. Терроризм и террористы: исторический справочник / Под общ. ред. А.Е. Тараса. – Минск: Харвест, 1999. – 606 с. 58. Желібо Є.П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. – Львів, 2002. – 328 с. 59. Жидецький В.І., Джигирей В.С., Мельников О.В. Основи охорони праці. – Львів: Афіша, 1999. – 348 с. 60. Житар Б.О., Володарець М.В. Безпека життєдіяльності людини та біоритми // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – С. 35-36. 61. Заплатинській В. М., Русаловський А. В., Сусло С. Т. Безпека життєдіяльності людини в освітньому процесі України. / Безпека життєдіяльності людини – освіта, наука, практика : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції. Рівне: УДУВГП, 2004. – С. 38-46. 62. Захматов В.Д., Маслов Е.П., Міхєєв Ю.В., Пятова А.В. Концептуальний підхід до формування змісту дисципліни «Безпека життєдіяльності» в НТУУ «К П І» // Безпека життєдіяльності №2, лютий 2006. – С.37-40. 63. Зацарний В.В. Про навчальну програму номативної дисципліни „Безпека життєдіяльності” // Надзвичайна ситуація. – 2000. – № 5. – С. 34-36. 64. Зацарний В.В. Основні поняття та визначення у безпеці життєдіяльності // Надзвичайна ситуація. – 2000. – № 12. – С. 37-40. 65. Захарченко М.П., Кошелев Н.Ф., Ромашев П.Г. Гигиеническая диагностика водной среды. – СПб: Наука, 1996. – 247 с. 66. Злобін Ю.А. Основи екології. – К.: Вид-во ТОВ „Лібра”, 1998. – С. 184-187. 67. Ільєнко А.Г. Нові підходи до визначення напрямів покращення стану безпеки життєдіяльності в Україні // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – 32-34. 68. Євсєєнко М.Б. Етнорегіональні аспекти національної безпеки України // Безпека життєдіяльності № 7(31), липень 2005. – С.9-11. 69. Кузнецов В.О., Мухін В.В., Буров О.Ю., Сидорчук Л.А., Шкребець С.А., Заплатинський В.М. Концепція освіти з напрямку “Безпека життя і діяльності людини”// Інформаційний вісник Вища школа. – К.: Видавництво науково-методичного центру вищої освіти МОНУ. - №6. - 2001. – С.6-17. 70. Коженьовські Л. Об’єктивні та суб’єктивні категорії загрози. Чотирифакторний модуль безпеки // Безпека життєдіяльності № 6 (30), червень 2005. – С. 13-18. 71. Кононенко М .О., Іванов П. А. Системний підхід до забезпечення безпеки ядерних об’єктів у випадку можливих терористичних загроз // Безпека життєдіяльності № 9, вересень 2006. – С.10-12 72. Кононенко М. О., Наухатько О. К. Безпека життєдіяльності як передумова стійкого розвитку і прогресу // Матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції( м. Львів, 20-22 квітня 2005 р.). – К.: Основа, 2005. – С. 80-91. 73. Кондратюк В.І. Небезпека АЕС та її об’єктивна оцінка // Надзвичайна ситуація. – 1999. – № 2. – С. 11-13. 74. Котик М.А. Психология и безопасность. – Таллин: Валгус, 1981. – 408 с. 75. Кучеров І.С., Лебединець Н.В. Авторська начальна програма з дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільна оборона»// Безпека життєдіяльності №12, грудень 2006. – С.37-39. 76. Кузнецов В.О., Мухін В.В., Буров О.Ю., Сидорчук Л.А., Шкребець С.А., Заплатинський В.М. Концепція освіти з напрямку “Безпека життя і діяльності людини”// Інформаційний вісник Вища школа. – К.: Видавництво науково-методичного центру вищої освіти МОНУ, №6, 2001. – С.6-17. 77. Кузнецов В.О., Заплатинський В.М., Мухін В.В. Про концепцію освіти з проблеми безпеки життя і здоров’я людини. // Безпека життя і діяльності людини – освіта, наука, практика: Матеріали І науково-методичної конференції. – К.: НАУ, 2002. – С.5-6. 78. Кузнецов Г.А. Экология и будущее. Анализ философских оснований глобальных прогнозов. – М.: Изд-во МГУ, 1988. – 160 с. 79. Климов Е.А. Введение в психологию труда: Учебник для ВУЗов. – М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, 1998. – 350 с. 80. Кучеров І.С., Лебединець Н.В. Авторська начальна програма з дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільна оборона» // Безпека життєдіяльності №12, грудень 2006. – С.37-39. 81. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини: Навчальний посібник. – Л.: Львівський банківський коледж; К.: вид-во „Знання”, КОО, 2002. – 186 с. 82. Лебедев В.И. Личность в экстремальных условиях. – М., 1989. – 304 с. 83. Маршалл В. Основные опасности химических производств. –М.: Мир, 1989. – 671 с. 84. Миченко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. – Кіровоград, 1998. – 292 с. 85. Морозов О.М. Психологическая война. – К.: Логос, 1996. – 125 с. 86. Морозов О.М. Терор, теракт, тероризм, терорист: визначення, характерні ознаки, особливості проявів // Безпека життєдіяльності. – 2005. – № 6. – С. 33-40. 87. Навчальна програма нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» для вищих закладів освіти. – К.: Мін.освіти, 1999. – 24 с. 88. Надзвичайні ситуації. Основи законодавства України. – Т. 1. – К., 1998. – 544 с. 89. Надзвичайні ситуації. Основи законодавства України. – Т. 2. – К., 1998. – 496 с. 90. Осипенко С.І., Селіванов С.Є. Управління заходами цивільного захисту як основна складова змісту освіти з напряму БЖДЛ для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2005. – С.5-7. 91. Пістун І.П., Мешанич С.Й., Березовський А.П. Курс лекцій з безпеки життєдіяльності. – Львів: Сполом, 1997. – 224 с. 92. Пістун І.П. Безпека життєдіяльності: Навчальний посібник. – Суми: Університетська книга, 2000. – 301 с. 93. Пішак В.П., Радько М.М., Воробйов О.О., інші. Безпека життєдіяльності: Підручник. – Чернівці: Книги – XXІ, 2007. – 360 с. 94. Програма підготовки студентів вищих навчальних закладів з дисципліни «Безпека житєдіяльності» / Укл. В.А.Лук’янчиков, В.В.Мухін, М.М.Яцюк та ін. – К.: ІСДО, 1995. – 88 с. 95. Применко В.І., Білокінь Г.М., Лук’янчиков А.В. Болонський процес – перший досвід роботи у ВНЗ // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2006. – С. 40. 96. Рамад Ф. Основы прикладной экологии. Воздействие человека на биосферу. – Л.: Гидрометеоиздат, 1981. – 544 с. 97. Реакции организма человека на воздействие опасных и вредных производственных факторов: Справочник. В 2 т. / Под ред. Б.В. Бирюкова. – М.: Изд. стандартов, 1990. – 350 с. 98. Рекомендации по использованию антидотов при отравлении СДЯВ. ВНИИ ГОЧС, М., 1994. – 30 с. 99. Репік І.А. Дослідження аварійності з вини та за участю дітей шкільного віку в Україні (за останні 10 років) // Безпека життєдіяльності № 8, серпень 2005. – С.7-10. 100. Руководство к лабораторным занятиям по коммунальной гигиене / Под ред. Е.Т. Гончарука. – М.: Медицина, 1990. – 404 с. 101. Руководство по гигиене атмосферного воздуха / Под ред. К.А. Буштуевой. – М.: Медицина, 1976. – 416 с. 102. Руководство по гигиене водоснабжения / Под ред. С.Н. Черницкого. – М.: Медицина, 1975. – 328 с. 103. Румянцев Г.И., Воронцов М.П., Гончарук Е.И. и др. Общая гигиена: Учебник. – М.: Медицина, 1990. – 288 с. 104. Сильнодействующие ядовитые вещества и защита от них / Под ред. В.А. Владимирова. – М.: Военное издательство, 1989. – 176 с. 105. Санітарні правила і норми по застосуванню харчових добавок. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.96 р. № 222. 106. Стеблюк М.І. Основи безпеки життєдіяльності – стійкість роботи об’єктів сільського господарства в надзвичайних ситуаціях // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2005. – С.12-17. 107. Стеблюк М.І. Біологічна загроза безпеці життєдіяльності // Безпека життєдіяльності № 2, лютий 2007. – С. 31-34. 108. Стоянов В.У., Бабенко Д.А., Бломквист В.Е., Чиняева Т.С., Бакулина М.В. Розробка та впровадження єдиного курсу «Безпека життєдіяльності» та «Цивільна оборона» // Безпека життєдіяльності № 2, лютий 2006. – С.41- 44. 109. Трахтенберг І.М., Кортун М.М., Чебанова О.В. Гігієна праці та виробнича санітарія. – К., 1997. – 464 с. 110. Ткачук П.С. Шляхи удосконалення державної політики у сфері безпеки життєдіяльності населення. // Безпека життєдіяльності. – К.: Основа, № 1, 2003. – С.5. 111. Халмурадов Б.Д. Безпека життєдіяльності // Безпека життєдіяльності № 5, травень 2007. – С. 10. 112. Хижняк М.І., Нагорна А.М. Здоров’я людини та екологія. – К.: Здоров’я, 1995. – 232 с. 113. Хміль Г.А. Системний аналіз техногенної та природної безпеки // Безпека життєдіяльності № 6 (30), червень 2005. – С. 27-30. 114. Цивільна оборона. Навчальний посібник за ред. В.С.Франчука. – Львів: Афіша, 2000. – 336 с. 115. Циганенко О.І. Нітрати в харчових продуктах. – К.: Здоров’я, 1990.– 56 с. 116. Чікін О.А., Чікін О.О. «Людина як складова світової системи сил і взаємодій» // Безпека життєдіялності № 7, липень 2006. – С. 20-23. 117. Чирва Ю.О., Баб’як О.С. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. – К.: АТІКА, 2003. – 304 с. 118. Шевчук Л.П. Вплив аварій та катастроф на стан суспільного здоров’я України // Українські екологічні сторінки. – 1996. – № 1. – С.1-3. 119. Шиян В.Д. Міжпредметні зв’язки, осбливості методики та дидактики викладання дисциплін про ризик та небезпеки в ОВС // Безпека життєдіяльності № 3, березень 2006. – С.35-41. 120. Шиян В.Д. «Наукові основи укладання курсу «Безпека життєдіяльності» у вищих навчальних закладах» // Безпека життєдіяльності № 7, липень 2006. – С. 36-41. ЗмістСтор.
Перелік умовних скорочень ................................................................................ Передмова ............................................................................................................. Вступ ......................................................................................................................
Модуль – 1. БЖД у повсякденних умовах ....................................................
Навчальний елемент1.1. Теоретичні основи БЖД.................................................................. 1.1.1. Основні поняття і визначення ............................................. 1.1.2. Структура моделі безпеки ................................................... 1.1.3. Аналіз безпеки життєдіяльності людини .......................... 1.1.4. Принципи, методи і засоби забезпечення безпеки життєдіяльності ................................................................... 1.1.5. Поняття про критичну інфраструктуру..............................
Навчальний елемент 1.2. Середовище проживання людини .............................................. 1.2.1. Взаємозв’язок людини з навколишнім середовище........ 1.2.2. Характеристика сенсорних систем з погляду безпеки.... 1.2.3. Людина як елемент системи „людина-середовище”....... 1.2.4. Повітря як фактор середовища перебування................... 1.2.5. Вода як фактор середовища перебування....................... 1.2.6. Ґрунт як фактор середовища перебування.......................
Навчальний елемент 1.3. Небезпечні фактори навколишнього середовища...................... 1.3.1. Соціальні небезпеки............................................................. 1.3.2. Біологічні небезпеки............................................................ 1.3.3. Екологічні небезпеки............................................................
Навчальний елемент 1.4. Небезпечні фактори виробничого середовища............................ 1.4.1. Техногенні небезпеки........................................................... 1.4.2. Електричний струм. Фактори, які визначають небезпеку ураження електричним струмом..................... 1.4.3.Способи і засоби захисту від дії електричного струму..... 1.4.4. Статична електрична енергія.............................................. 1.4.5. Електромагнітні поля.......................................................... 1.4.6. Лазерне випромінювання.................................................... 1.4.7. Іонізуюче випромінювання.................................................
Контрольні питання за модулем - 1 …......................................................... Модуль-2. БЖД у надзвичайних ситуаціях...........................................
Навчальний елемент 2.1. Основні положення і принципи забезпечення безпеки життя та діяльності людини............................................................ 2.1.1. Структура єдиної державної системи цивільного захисту.................................................................................... 2.1.2. Основні заходи цивільного захисту...................................... 2.1.3 Режими функціонування єдиної системи цивільного захисту.......................................................................................
Навчальний елемент 2.2. Надзвичайні ситуації мирного часу. Їх характеристика................ 2.2.1. Надзвичайні ситуації техногенного походження.................. 2.2.2. Особливості аварій і катастроф на хімічно-небезпечних об’єктах.................................................. 2.2.3. Характеристика уражень персоналу хімічно-небезпечних об’єктів і населення. Способи захисту....................................... 2.2.4.Пожежі техногенного походження............................................. 2.2.5. Надзвичайні ситуації природного характеру............................. 2.2.6. Загрози медико біологічного характеру....................................
Навчальний елемент 2.3. Аварії на атомних електростанціях та радіаційно-небезпечних об’єктах Основи радіаційного захисту.. 2.3.1. Аналіз загроз радіаційної небезпеки в Україні.......................... 2.3.2. Особливості аварій і катастроф на радіаційно-небезпечних об’єктах........................................................................................... 2.3.3.Оцінка радіаційної обстановки......................................................... 2.3.4.Захисні та лікувально-профілактичні заходи при радіаційних аваріях.................................................................................................. 2.3.5.Аналіз наслідків Чорнобильської катастрофи
Навчальний елемент 2.4. Психологія екстремальних ситуацій. Тероризм..................................... 2.4.1. Психологія безпеки діяльності....................................................... 2.4.2. Сучасний тероризм.......................................................................... 2.4.3. Прояви тероризму ........................................................................... 2.4.4. Сучасні види тероризму................................................................... 2.4.5.Сучасні засоби терору....................................................................
Навчальний елемент 2. 5. Перша медична допомога потерпілим................................................. 2.5.1. Загальне поняття про першу медичну допомогу....................... 2.5.2. Способи зупинки кровотечі......................................................... 2.5.3. Перша медична допомога при гострому недокрів’ї та травмах різноманітного походження....................................... 2.5.4. Перша медична допомога при закритих ушкодженнях............... 2.5.6. Правила поведінки з потерпілими при травмах............................... 2.5.7. Перша медична допомога при отруєннях ........................................
Контрольні питання за модулем – 2 ……................................................................
Додаток .....................................................................................................................
Список літератури....................................................................................................
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ Читайте також:
|
||||||||
|