Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форматування слайду

Створення презентації з клавіатури

Після того як була обрана тема, якій присвячується презентація, залишається тільки ввести текст у відповідні слайди.Power Point бере на себе завдання з розміщення та стандартному оформленню тексту на кожному слайді, використовуючи для цього поля введення.Полем введення називається спеціальне вбудоване в слайд поле, для якого в Power Point задано виконання якої-небудь специфічної функції.Наприклад, поле введення Клацання вводить заголовок розроблено так, щоб у ньому містився найбільший текст на слайді, і це буде перший елемент слайда, який кинеться в очі аудиторії.

Коли створюється слайд, то, треба звернути увагу на те, що макет слайда містить кілька полів введення, наприклад, Клацання вводить заголовок або Клацання вводить текст.Формат тексту і положення полів введення залежить від того, який стиль авторозмітки ви вибрали.Поля вводу автоматично з'являються на слайді, коли використовується кнопка Створити слайд на панелі інструментів Стандартна.

Бажано виконувати те, що пропонує полі Клацання вводить заголовок.Після клацання на назві з'явиться пусте текстове поле з миготливим курсором, що говорить про те, що програма чекає введення тексту.

Текст бажано треба зробити помітним і таким, що запам'ятовується.Існують три способи форматування при роботі з власним текстом.По-перше, можна змінити шрифт тексту.По-друге, можна виділити текст, змінивши розмір.По-третє, змінюється зовнішній вигляд тексту, якщо застосувати форматування (зробити текст жирним).

Презентація - це не місце для довідкових даних та детального аналізу.Кожен слайд повинен бути зрозумілим, коротким і містити ємні, короткі фрази.

Щоб змінити формат слайда, спочатку необхідно його виділити в режимі сортувальника або зробити поточними.Після цього можна скористатися однією з команд меню Формат.

Розмітка слайду - дана команда дозволяє змінити розмітку для вибраного слайда за допомогою діалогового вікна Розмітка слайда, аналогічного вікна Створення слайд.Щоб виконати зміни, необхідно вибрати в даному вікні необхідну розмітку для слайда та натиснути кнопку «Застосувати».

Колірна схема слайду - це команда використовується для установки колірної схеми для вибраного слайда або для всієї презентації.При виконанні даної команди відображається діалогове вікно Колірна схема, в якій є дві вкладки:

- Стандартна - дозволяє встановити для слайдів одну з наявних стандартних колірних схем.Щоб застосувати обрану схему для поточного слайда слід натиснути кнопку «Застосувати».З іншого боку, щоб встановити обрану схему для всіх слайдів презентації, необхідно скористатися кнопкою «Застосувати» до всіх;

- Спеціальна - дає можливість змінити колір того чи іншого елемента схеми.Для цього необхідно вибрати необхідний елемент, наприклад, Фон, або натиснути кнопку «Змінити колір».Потім у діалоговому вікні «Колір тла" слід вибрати потрібний колір на вкладці Звичайні або скористатися для визначення відтінку вкладкою Спектр, після чого натиснути кнопку «ОК».

Змінену колірну схему потрібно застосувати до вибраного слайда або до всієї презентації (кнопка «Застосувати» до всіх).

Фон - дозволяє вибрати заливку, яка буде використовуватися для фону слайдів.Після виконання команди відображається діалогове вікно «Фон», в якому можна за допомогою списку, вибрати необхідний колір або спосіб заливки.

Застосувати шаблон оформлення - дає можливість встановити новий шаблон оформлення, тобтовстановити певну колірну палітру для фону і об'єктів слайда, а також визначити розташування елементів на слайдах.Для того слід відкрити презентацію в будь-якому режимі і виконати дану команду.Потім у діалоговому вікні «Застосувати» шаблон оформлення слід вибрати новий шаблон для оформлення презентації, після чого натиснути кнопку «Застосувати».

В результаті виконання дій всі слайди презентації будуть оформлені за новим шаблоном.

Додавання графіків і діаграм

Можна до хрипоти зачитувати вголос числові дані, але тільки їх графічне представлення зробить матеріал доповіді наочним.Модуль Microsoft Graph, що входить у комплект постачання Power Point, пропонує 18 різних типів діаграм будь-яких мислимих форм.У результаті процес формування діаграм стає дуже простим і майже автоматичним.

За допомогою діаграми можна представити аудиторії будь-яку інформацію, яка може бути виражена кількісно, ​​тому не слід виключати діаграми зі свого робочого арсеналу.

Оскільки діаграма є візуальним представленням числових даних, вона робить на аудиторію набагато більш сильний вплив, ніж потік красномовних слів.Наприклад, фраза «Ми випереджаємо наших конкурентів у співвідношенні два до одного» вражає, проте далеко не так сильно, як на наданій діаграмі

Microsoft Graph - це міні додаток, встановлений на комп'ютер одночасно з установкою Power Point.Це самостійна програма.Коли йде робота зі складання діаграми Microsoft Graph відкриває своє меню та панель інструментів.Перш ніж приступити до створення діаграми, треба визначити, що необхідно повідомити аудиторії за допомогою цієї діаграми.Наприклад, ділові витрати можуть бути показані за допомогою різних типів діаграм.Можна використовувати кругову діаграму, щоб показати, який відсоток від загальних витрат складає та чи інша стаття, або використовувати гістограму, щоб співвіднести витрати за різними статтями.

Додавання таблиць

Якщо необхідно вивести на екран два текстових абзацу поруч (наприклад, щоб навести деякі міркування за і проти якоїсь ідеї), слід скористатися таблицею у вигляді рядків і стовпців.Таблиці на слайдах легко створюються і модифікуються.Працювати з ними простіше, ніж із стовпцями, сформованими за допомогою табуляції.

Зазвичай таблиці на слайдах містять лише текст, однак у них з легкістю можуть бути включені і числа.Коли доповідачу не потрібна вся графічна міць системи Power Point, таблиця послужить хорошою альтернативою для швидкого створення презентації.Крім того, таблиця часто використовується як доповнення до графіку в тих випадках, коли перед аудиторією необхідні і числові дані.

Використовуючи для роботи з таблицями модуль програми Word, Power Point тим самим надає користувачеві всі переваги потужного текстового процесора Word з його великими можливостями.Наприклад, можна скористатися тезаурусом Word для пошуку синонімів.Фактично користувач, не виходячи з Power Point, отримує вільний доступ до всіх інструментів і команд меню Word.


Читайте також:

  1. III.4 Форматування тексту.
  2. Введення, редагування і форматування даних
  3. Запис звуку або звукової примітки для окремого слайду
  4. Засоби швидкого форматування
  5. Зміна фону слайду
  6. Команди форматування
  7. Основні параметри абзацу і їх форматування
  8. Перевірка дисків, дефрагментація, відновлення системи, очистка диска. Форматування диска.
  9. Прийоми форматування тексту
  10. Способи форматування тексту
  11. Створення першої формули умовного форматування
  12. Створення слайду




Переглядів: 2231

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Початок роботи з презентацією | Створення Графічного об'єкта векторного типу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.