МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Курс лекцій з зоології безхребетних 22 сторінка
8.4.5. Рішення Правління оформляються протоколом, який підписують Голова Правління та Секретар Правління. Рішення Правління вносяться до Книги протоколів.
8.4.6. Правління упродовж трьох місяців після закінчення чергового фінансового року виносить на розгляд та затвердження Загальних зборів Акціонерів річний баланс, проект річного звіту та проект плану діяльності Товариства на наступний рік.
8.5. Компетенція Голови Правління. Голова Правління у межах своєї компетенції згідно з чинним законодавством України, цим Статутом та на умовах, передбачених контрактом з ним:
8.5.1. Здійснює оперативне керівництво діяльністю Товариства.
8.5.2. Забезпечує виконання рішень, що прийняті Загальними зборами та Спостережною радою Товариства.
8.5.3. Формує кількісний та персональний склад Правління та інформує про це Загальні збори Акціонерів та Спостережну раду Товариства.
8.5.4. Представляє на засіданнях Спостережної ради Товариства, Ревізійної комісії та на Загальних зборах Акціонерів точку зору Правління.
8.5.5. Без довіреності діє від імені Товариства, представляє його в усіх підприємствах, установах і організаціях України та за її межами, підписує від імені Товариства договори, контракти, угоди, домовленості та інші документи.
8.5.6. Приймає рішення, видає накази та розпорядження з усіх питань діяльності Товариства.
8.5.7. Приймає рішення про відрядження робітників Товариства, у тому числі закордонні.
8.5.8. Забезпечує дотримання норм законодавства про працю, правил внутрішнього трудового розпорядку, укладає від імені Товариства контракти та трудові договори, угоди з робітниками, застосовує засоби заохочення, накладає стягнення.
8.5.9. Здійснює інші дії, що необхідні для досягнення цілей діяльності Товариства. -
8.6. Голова Правління від імені Товариства укладає колективний договір з трудовим колективом Товариства.
8.7. За відсутності Голови Правління повноваження Голови Правління передаються його першому заступнику;
8.8. Для вирішення особливо важливих та складних питань фінансової та господарської діяльності Товариства Голова Правління може створювати тимчасові або постійно діючі комітети та Комісії з компетентних робітників Товариства та/або із залученням відповідних експертів.
СТАТТЯ 9. РЕВІЗІЙНА КОМІСІЯ
9.1. Склад Ревізійної комісії обирається Загальними зборами Акціонерів і становить 3 (три) особи. Члени Спостережної ради Товариства та Правління не можуть бути членами Ревізійної Комісії.
9.2. Обов'язки. Ревізійна комісія складає висновки до річних звітів і фінансових документів, балансу і звітів про отримані прибутки і завдані збитки, а також документи, що надсилаються до податкової інспекції (далі "Річні Звіти"), та надає іншу допомогу Спостережній раді Товариства, Правлінню і посадовим особам у керівництві фінансовими та податковими питаннями Товариства. Ревізійна комісія займається також перевіркою законних аспектів діяльності Правління Товариства, посадових осіб і працівників, і також може запропонувати скликати Позачергові збори Акціонерів у випадках, коли нею виявлена загроза життєво важливим інтересам Товариства або зловживання щодо майна Товариства з боку його працівників.
9.3. Звітність. Ревізійна комісія складає висновок щодо Річних звітів і подає їх на розгляд Загальним зборам Акціонерів Товариства з детальним аналізом і коментарем річних звітів Товариства. Ревізійна комісія подає інші звіти Загальним зборам Акціонерів Товариства.
СТАТТЯ 10. КАДРОВІ ПИТАННЯ
10.1. Кадрова політика. Правління Товариства встановлює організаційно-штатний розклад, кваліфікаційні вимоги, заробітну платню працівникам Товариства, винагороди, тривалість робочого дня, умови праці та інші питання кадрової політики Товариства відповідно до вимог законодавства України. Правління Товариства має згідно з законодавством України всі повноваження приймати на роботу ї Звільняти працівників, проводити переговори та укладати колективні чи інші трудові договори, угоди та контракти, а також визначати термін і умови прийому на роботу, включаючи визначення розміру премій та заохочувальних виплат.
10.2. Оплата праці посадових осіб. Правління Товариства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту встановлює розмір та умови оплати праці посадових осіб та працівників Товариства.
СТАТТЯ 11. ПРАВО ПІДПИСУ ВІД ІМЕНІ ТОВАРИСТВА
Якщо Загальними зборами Акціонерів не прийнято інше рішення та, беручи до уваги обмеження, встановлені цим Статутом, Голова Правління, а також інші посадові особи, призначені Спостережною радою Товариства, матимуть право підпису від імені Товариства.
СТАТТЯ 12. ФІНАНСОВО-ОБЛІКОВІ ДОКУМЕНТИ. БУХГАЛТЕРСЬКА ТА АУДИТОРСЬКА ЗВІТНІСТЬ
12.1. Фінансовий рік. Для ведення книг і звітів відповідно до правил бухгалтерського обліку України, фінансовим роком Товариства є календарний рік (надалі "Фінансовий рік"). Для ведення книг і звітів відповідно до міжнародне визнаних принципів бухгалтерського обліку за рішенням Спостережної ради Товариства Фінансовий рік Товариства може також паралельно починатися з 1 квітня і закінчуватися 31 березня. Бухгалтерський, аудиторський облік та звітність Товариства ведеться згідно з положеннями цього Статуту і відповідного законодавства України.
12.2. Фінансова звітність. Товариство веде повний і точний пакет фінансових і бухгалтерських звітів згідно з діючими правилами і інструкціями. У таких звітах точно відображаються прибутки, збитки, доходи, витрати, активи і пасиви Товариства. Крім бухгалтерської документації, що ведеться згідно з правилами бухгалтерського обліку України, щоквартально і щорічно за рішенням Спостережної ради Товариства можуть готуватися також балансовий звіт, звіт про прибутки і збитки, звіт про розміщення коштів та інші фінансові документи згідно з міжнародне визнаними принципами бухгалтерського обліку.
12.3. Незалежні аудитори. Крім аудиторських перевірок, що проводяться українськими аудиторськими організаціями згідно з вимогами законодавства України, Товариство може за рішенням Спостережної ради Товариства протягом всього часу за власний рахунок запрошувати незалежних аудиторів з будь-якої країни для проведення річних та інших періодичних аудиторських перевірок Товариства згідно з загально визнаними у світі стандартами та принципами бухгалтерського обліку.
12.4. Банківські рахунки. Товариство має право на відкриття таких банківських рахунків:
а) рахунків в українських гривнях у банках України;
б) будь-яких інших рахунків, включаючи рахунки в іноземній валюті в Україні та за її межами, відкриття яких є необхідним для здійснення Товариством господарської діяльності, як це визначається Спостережною радою Товариства, однак за умови отримання Товариством відповідної ліцензії чи дозволу Національного банку України або іншого органу, як це вимагається законодавством України.
СТАТТЯ 13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЛІКВІДАЦІЯ ТОВАРИСТВА
13.1. Загальні положення. Припинення діяльності Товариства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації. Ліквідація Товариства здійснюється на підставі рішення Загальних зборів Акціонерів або правомочного органу державної влади.
У випадку реорганізації всі права та обов'язки Товариства переходять до його правонаступників.
13.2. Товариство може бути ліквідовано у таких випадках:
а) за рішенням Загальних зборів Акціонерів;
б) за рішенням суду або господарського суду на вимогу правочинного органу державної влади, якщо виявлено суттєве порушення Товариством відповідного законодавства;
в) рішенням господарського суду згідно з порядком; передбаченим Законом України "Про банкрутство".
13.3. Ліквідаційна комісія. Припинення діяльності Товариства і ліквідація його майна здійснюється ліквідаційною комісією, яка призначається Загальними зборами Акціонерів, а у випадку банкрутства Товариства та припинення його діяльності - ліквідаційною комісією, призначеною судом або господарського судом.
13.4. Управління, що здійснюється ліквідаційною комісією. Починаючи з дати призначення ліквідаційної Комісії, всі повноваження щодо управління Товариством переходять до цієї Комісії. Упродовж терміну, який обумовлюється або дозволяється законодавством України, ліквідаційна комісія публікує інформацію про Товариство в офіційних (загально національних і місцевих) органах преси, визначає граничні терміни подання претензій та повідомляє про них кредиторів, здійснює оцінку наявного майна (активів і пасивів) Товариства, виявляє боржників і кредиторів Товариства та здійснює необхідні розрахунки з ними (беручи до уваги обов'язкові вимоги щодо першочергового задоволення боргів перед бюджетами), вживає заходів по сплаті боргів Товариства третім особам та Акціонерам, складає ліквідаційний баланс і подає його на розгляд Загальних зборів Акціонерів.
13.5. Ліквідаційний баланс. Ліквідаційна комісія готує до запропонованої дати закінчення ліквідації ліквідаційний баланс (надалі "Ліквідаційний баланс"), в якому відображаються все майно, що залишилося після розрахунків по несплачених і можливих зобов'язаннях, включаючи, зокрема, податки та інші збори, заборгованості банкам і постачальникам, термін оплати яких припадає на дату ліквідації або у період після неї. Ліквідаційна комісія подає на розгляд Загальних зборів Акціонерів Ліквідаційний баланс разом із кінцевим звітом про хід ліквідації і пропозиціями щодо розрахунків за будь-якими зобов'язаннями, що залишилися, а також щодо розміщення майна Товариства, що залишилося після ліквідації.
13.6. Надходження від припинення діяльності. Після затвердження Ліквідаційного балансу Загальними зборами Акціонерів, ліквідаційна комісія розпочинає згортання діяльності Товариства. Після припинення діяльності Товариства і ліквідації його майна, надходження від розпуску Товариства розподіляються у такій послідовності:
а) покриття витрат і погашення зобов'язань Товариства;
б) розподіл коштів, що залишилися (якщо такі є), між Акціонерами, пропорційно номінальній вартості їх акцій у Статутному фонді.
13.7. Винятки з державного реєстру. Після припинення діяльності та ліквідації Товариства ліквідаційна комісія:
а). Упевнюється в тому, що всі книги обліку та облікові документи Товариства були передані на надійне збереження на термін, що передбачається законодавством;
б). Здійснює заходи по виключенню Товариства з відповідних реєстрів підприємств;
Ліквідація Товариства вважається здійсненою, а Товариство вважається таким, що припинило свою діяльність з моменту відображення цього факту у відповідному державному реєстрі
ДОДАТОК Б
______________ МІСЬКА ДЕРЖВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
02.01.2001 р. №1
м. ____________
Про Регламент _________ міської
державної адміністрації
1. Регламент ____________ міської державної адміністрації затвердити згідно з додатком.
2. Контроль за додержанням Регламенту покласти на першого заступника, заступників голови міської державної адміністрації. Встановити, що порушення працівниками міської державної адміністрації вимог регламенту тягне за собою дисциплінарну відповідальність відповідно до чинного законодавства.
Голова К.Остапко
Додаток Б
до розпорядження ___________
міської державної адміністрації
від “2” січня 2001 р. № 1
РЕГЛАМЕНТ ____________ міської державної адміністрації
1. Загальні положення
1.1. Регламент __________ міської державної адміністрації є нормативним актом, який визначає механізм організації взаємодії керівництва, секретаріату, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської державної адміністрації по реалізації повноважень, визначених Конституцією України та Законами України, іншими нормативними актами, здійснення секретаріатом правового, організаційно-технічного та іншого забезпечення діяльності міської державної адміністрації.
1.2. ___________ міська державна адміністрація будує свою роботу на засадах законності, персональної відповідальності, поєднання загальнодержавних інтересів та інтересів міста, взаємодії з органами місцевого самоврядування та гласності.
1.3. Основні засади організації діяльності _________________ міської державної адміністрації, її секретаріату та структурних підрозділів визначаються Положенням про обласну, Київську і Севастопольську міську державну адміністрацію, Типовим положенням про секретаріат обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, положенням про головні управління, управління, відділи та інші служби міської державної адміністрації, розпорядженнями міської державної адміністрації з організаційних питань та цим Регламентом.
2. Планування роботи _______________міської державної адміністрації
2.1. Для виконання програм економічного і соціального розвитку міста та забезпечення ефективного функціонування міського господарства перший заступник та заступники голови міської державної адміністрації планують свою роботу з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб міської державної адміністрації.
2.2. Для координації діяльності міської державної адміністрації складаються квартальні та тижневі плани основних заходів міської державної адміністрації. Квартальні плани роботи включають переліки питань для розгляду на апаратних нарадах у голови та заступників голови міської державної адміністрації, а також питань, що розглядаються в порядку контролю у першого заступника та заступників голови міської державної адміністрації.
2.3. Письмові пропозиції до планів роботи на квартал подаються першим заступником та заступниками голови міської державної адміністрації з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб міської державної адміністрації, головами районних у м. Києві державних адміністрації за 15 днів до кінця кварталу до організаційного відділу. Пропозиції до плану календаря основних заходів міської та районних державних адміністрацій на тиждень подаються у письмовому вигляді щочетверга до 12 години організаційному відділу для узагальнення.
2.4. Контроль за поточними планами здійснюють перший заступник за заступники голови міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
2.5. Головні управління, управління, відділи, інші служби міської державної адміністрації організують свою роботу відповідно до плану роботи, зо затверджується їх керівником.
3. Порядок підготовки та проведення апаратних нарад, організація роботи постійних та тимчасових робочих органів ___________ міської державної адміністрації
3.1. Апаратна нарада проводиться головою міської державної адміністрації або за його дорученням одним із заступників голови міської державної адміністрації, як правило, щоп’ятниці о 9 годині. Організаційно-технічне забезпечення підготовки та проведення апаратних нарад здійснює організаційних відділ.
3.2. Порядок денний апаратної наради формується на підставі примірного переліку питань, що складається на квартал та затверджується головою міської державної адміністрації.
За рішенням голови міської державної адміністрації або особи, яка його заміщає, на розгляд апаратної наради можуть вноситися питання, не передбачені примірним переліком.
3.3. До кожного питання порядку денного апаратної наради відповідними службами готується довідковий матеріал, проект протокольних доручень та, при необхідності, проект розпорядження міської державної адміністрації, список запрошених осіб для розгляду питання.
3.4. Відповідальність за якість та своєчасність підготовки матеріалів покладається на першого заступника та заступників голови міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
3.5. Підготовлені матеріали, погоджені в установленому порядку, подаються до організаційного відділу за 4 дні до засідання для узагальнення і підготовки необхідного комплекту документів.
3.6. Коло службових осіб, які запрошуються на апаратну нараду з питань порядку денного, визначається першим заступником та заступниками голови міської державної адміністрації, відповідальними за підготовку питань.
3.7. Учасники апаратної наради запрошуються на засідання організаційним відділом міської державної адміністрації.
3.8. Доручення, напрацьовані під час апаратної наради оформляються протокольно організаційним відділом і подаються на затвердження головуючому на засіданні.
3.9. Порядок підготовки та проведення нарад з окремих питань, організація роботи постійних або тимчасових робочих органів визначається положеннями про них.
3.10. Наради з окремих питань проводяться головою, першим заступником, заступником голови міської державної адміністрації у відповідності з планами роботи, а також виходячи з оперативної необхідності.
Коло службових осіб, запрошених на наради, визначається відповідним керівником, з ініціативи якого вони проводяться
3.11. Запрошення на наради (крім апаратних) або за іншою службовою необхідністю голів районних державних адміністрацій здійснюється за погодженням з головою міської державної адміністрації.
3.12. Повідомлення про запрошення на наради здійснюється відповідним секретаріатом завчасно, як правило, не пізніше, ніж за 1 день до їх проведення. Рішення, прийняті на нарадах, оформляються протоколами із зазначенням виконавців та термінів виконання. Питання, що потребують фінансового забезпечення, узгоджуються фінансовим управлінням. Ведення протоколів і контроль за їх виконанням покладається на відповідні секретаріати.
4. Порядок підготовки і видання розпоряджень ________ міської державної адміністрації
4.1. Розпорядження міської державної адміністрації видаються у межах повноважень, визначених чинним законодавством, одноосібно головою міської державної адміністрації.
У разі відсутності голови міської державної адміністрації його повноваження щодо видання розпоряджень виконує перши заступник голови міської державної адміністрації.
4.2. Проекти розпоряджень вносяться за поданням керівників головних управлінь, управлінь, відділів і служб міської державної адміністрації, голів районних у м. Києві державних адміністрацій
4.3. Текст проекту розпорядження викладається українською мовою у стислій формі. Виклад окремих пунктів, додатків та тексту в цілому повинен бути органічно пов’язаним і не допускати можливості подвійного тлумачення змісту. Обов’язковою складовою частиною розпорядження є заголовок, який стисло розкриває його зміст. Преамбула проекту розпорядження, крім мотивів та цілей його видання, як правило, повинна містити посилання на відповідний закон або нормативні акти, що регулюють предмет правовідносин, зазначених у розпорядженні. Проект розпорядження у необхідних випадках повинен містити пункт щодо осіб, які здійснюють контроль за його виконанням.
4.4. На зворотному боці останньої сторінки проекту розпорядження друкуються дані про подання і погодження проекту, а саме: посада, прізвище та ініціали керівники, який погоджує проект.
Проект розпорядження візують: керівник та юрисконсульт головного управління, управління, відділу чи іншої служби міської державної адміністрації, яка вносить проект, керівники зацікавлених організацій, голови відповідних районних державних адміністрацій у разі, коли зачіпаються інтереси районів.
При цьому, якщо дата погодження, зазначена під час візування, перевищує 30 діб до подання на підпис проекту розпорядження, вона вважається недійсною.
4.5. Підготовлений згідно з вимогами пп. 4.2.-4.4. цього Регламенту проект розпорядження подається в секретаріат відповідного заступника голови міської державної адміністрації.
Завідуючий секретаріатом забезпечує погодження поданого проекту розпорядження з заступником голови міської державної адміністрації, якому підпорядковане головне управління, управління, відділ, що вносять проект, літредактором та керівником юридичної служби.
Всі проекти розпоряджень, що носять нормативний характер та мають загальноміське значення, погоджуються відповідним секретаріатом з усіма заступниками голови міської державної адміністрації.
Перший заступник голови міської державної адміністрації візує проект розпорядження останнім.
4.6. Термін розгляду та погодження проекту розпорядження не повинен перевищувати 1 дня, а тих, що вимагають додаткових узгоджень – 3 днів.
4.7. Проекти розпоряджень погоджуються юридичною службою на протязі терміну, що не перевищує 3 днів, а ті, що вимагають додаткового опрацювання, - у строк до 7 днів. При цьому візуються всі сторінки проекту розпорядженні і додатків до нього (із зворотного боку).
4.8. Після візування проекту розпорядження юридичною службою внесення до нього змін і доповнень не допускається.
4.9. Зауваження та пропозиції, що виникають під час погодження проекту розпорядження, викладаються у письмовій форми на окремому аркуші. Виправлення, дописування та інші зміни тексту розпорядження під час погодження не допускаються.
У разі неможливості узгодження позицій щодо спірних питань на рівні структурних підрозділів міської державної адміністрації, рішення про зняття або врахування зауважень приймають відповідно перший заступник, заступник голови міської державної адміністрації, до відання якого відноситься конкретне питання. У цьому випадку віза заступника голови міської державної адміністрації на проекті розпорядження підтверджує остаточну редакцію проекту, що вноситься. В окремих випадках такі проекти розпоряджень можуть вноситися для колегіального обговорення та прийняття рішень.
4.10. Рішення про внесення проекту розпорядження на колегіальне обговорення приймається головою міської державної адміністрації за письмовим обґрунтуванням відповідного заступника голови міської державної адміністрації.
4.11. Проекти розпоряджень, що подаються на підпис в остаточній редакції, мають містити візи керівника головного управління, управління, відділу або служби міської державної адміністрації, що зробила подання, відповідного заступника голови міської державної адміністрації, заступника голови міськдержадміністрації – керівника секретаріату, керівника юридичної служби.
4.12. Додатки до розпоряджень візують: керівник головного управління, управління, відділу або служби міської державної адміністрації, що зробила подання, відповідний заступник голови міської державної адміністрації, керівник юридичної служби. Підписує додатки до розпоряджень заступник голови міської державної адміністрації – керівник секретаріату.
4.13. Відповідальність за якість підготовки проекту розпорядження, відповідність вимогам чинного законодавства та літературне редагування несе заступник голови міської державної адміністрації до компетенції якого належать зазначені питання, та юридична служба.
4.14. Підготовлений та погоджений в установленому порядку проект розпорядження у двох примірниках разом з іншими необхідними документами та розрахунком розсилки подається завідуючим секретаріатом відповідного заступника голови міської державної адміністрації до сектора редагування та випуску розпоряджень загального відділу.
Розрахунок розсилки розпорядження повинен містити повну адресу організацій-одержувачів та бути підписаним завідуючим секретаріатом відповідного заступника голови міської державної адміністрації.
4.15. Сектор редагування та випуску розпоряджень загального відділу здійснює контроль за додержанням вимог щодо підготовки проектів розпоряджень і у разі їх порушення повертає проект виконавцям.
4.16. Проекти розпоряджень подаються на підпис голові міської державної адміністрації і завідуючим загальним відділом.
4.17. Підписані розпорядження оформляються сектором редагування та випуску розпоряджень. Сектор редагування та випуску розпоряджень забезпечує зняття необхідної кількості копій розпорядження відповідно до розрахунку розсилки і відправлення їх вказаним у розрахунку організаціям через сектор службової кореспонденції загального відділу.
4.18. Розпорядження міської державної адміністрації набирають чинності з моменту їх видання, якщо інше не зазначено в розпорядженні.
4.19. Розпорядження, що стосуються прав та обов’язків громадян і мають загальний характер, доводяться до відома населення прес-службою міської державної адміністрації.
5. Організація діловодства в міській державній адміністрації
5.1. Діловодство у міській державній адміністрації ведеться згідно з номенклатурою справ, що вводиться в дію з 1 січня щорічно.
5.2. Контроль за дотриманням єдиної системи діловодства в міській державній адміністрації здійснює загальний відділ.
5.3. Відповідальність за стан ведення діловодства і збереження документів у секретаріатах голови, першого заступника, заступників голови міської державної адміністрації, головних управліннях, управліннях, відділах та інших службах міської державної адміністрації покладається на їхніх керівників.
5.4. Вся службова кореспонденція, що надходить до міської державної адміністрації, приймається і опрацьовується сектором службової кореспонденції загального відділу, вводиться в базу даних електронної системи обліку та контролю і в той же день передається на розгляд керівників міської державної адміністрації у відповідності з розподілом обов’язків. Термінові документи реєструються і передаються на розгляд негайно.
5.5. Передача документів, зареєстрованих у секторі службової кореспонденції, здійснюється під розписку у журналах реєстрів видачі службової кореспонденції а встановленою формою.
5.6. Службова кореспонденція, що підлягає розгляду головою міської державної адміністрації, доповідається йому завідуючим загальним відділом.
5.7. На дорученнях голови міської державної адміністрацій, що містять контрольні строки та потребують відповіді заявникам, загальним відділом робляться відмітки про взяття х на контроль. Сектор службової кореспонденції направляє копії цих документів з дорученнями та копією реєстраційно-контрольної картки до служби контролю.
5.8. Після розгляду документів заступниками голови міської державної адміністрації працівники відповідних секретаріатів знімають необхідну кількість копій (по кількості виконавців) і передають їх до сектора службової кореспонденції загального відділу. Оригінали доручень з відповідними документами зберігаються у секретаріатах заступників голови міської державної адміністрації. Якщо службовий документ не підлягає розмноженню, ознайомлення з ним і дорученням керівників міської державної адміністрації здійснюють відповідні секретаріати.
Прийом документів для перевідмітки і відправлення виконавцям здійснюється сектором службової кореспонденції, як правило, до 14.00 години щоденно.
5.9. Копії законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України та інших нормативних актів, а також розпоряджень міської державної адміністрації направляються до юридичної служби.
5.10. Ініціативні листи керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб Київської міської державної адміністрації на ім’я голови міської державної адміністрації попередньо розглядаються відповідними заступниками голови міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
5.11. Проекти листів подаються на підпис голові міської державної адміністрації завізовані відповідними заступниками голови міської державної адміністрації та із зазначенням на зворотному боці останньої сторінки прізвища та ініціалів виконавця і його службового телефону.
5.12. Вся вихідна кореспонденція за підписом голови міської державної адміністрації реєструється в секторі службової кореспонденції загального відділу. Копії листів формуються в справи згідно з номенклатурою та зберігаються в секторі службової кореспонденції до передачі в архів. Читайте також:
|
||||||||
|