МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Курс лекцій з зоології безхребетних 23 сторінка
5.13. Вихідна кореспонденція за підписом першого заступника (крім випадків, коли він виконує обов’язки голови) та заступників голови міської державної адміністрації реєструється у відповідних секретаріатах. У секретаріатах також зберігаються копії листів, які формуються в справи згідно з номенклатурою.
6. Формування справ і підготовка їх до передачі в архів
6.1. Облік і формування справ у діловодстві міської державної адміністрації здійснюється за номенклатурами, які складаються структурними підрозділами міської державної адміністрації за участю працівників архіву.
Номенклатура справ структурного підрозділу погоджується з завідуючим загальним відділом та працівником архіву і підписується керівником структурного підрозділу.
Зведену номенклатуру справ Київської міської державної адміністрації підписує завідуючий загальним відділом секретаріату державної адміністрації.
6.2. Усі виконані документи, після їх оформлення у встановленому порядку, формуються у відповідності з затвердженою номенклатурою. Справи формуються з оригіналів (при їх відсутності – з засвідчених в установленому порядку копій) лише виконаних документів. Невиконані документи підшивати в справи забороняється.
6.3. Документи постійного і тривалого зберігання, сформовані у справи підшиваються у твердій палітурці. На всі справи постійного і тривалого зберігання, після закінчення їх діловодством, складаються описи.
6.4. Закінчені діловодством справи разом з контрольно-обліковими картками на документи передаються в архів міської державної адміністрації через 3 роки після завершення їх у діловодстві структурних підрозділів.
7. Організація контролю за виконанням документів у _________ міській державній адміністрації
7.1. Контрольно-координаційні повноваження міської державної адміністрації здійснюються: головою, першим заступником, заступниками голови міської державної адміністрації, керівниками структурних підрозділів міської державної адміністрації.
Організаційне та методичне керівництво контрольно-координаційною діяльністю структурних підрозділів міської державної адміністрації здійснює служба контролю.
Порядок організації контролю у міській державній адміністрації регулюється Положенням про службу контролю та цим Регламентом.
7.2. Обов’язковому контролю за виконанням підлягають: закони України, постанови Верховної Ради, укази та розпорядження Президента України, постанови і розпорядження Кабінету міністрів України, розпорядження та доручення голови міської державної адміністрації, вихідні ініціативні документи з основних питань діяльності міської державної адміністрації.
Контролю підлягають всі документи, у яких вказані строки виконання.
7.3. Відповідальність за виконання документа несуть особи, вказані у розпорядчому документі та у резолюції керівника першими, або визначені відповідальними.
7.4. Облік і контроль за дотриманням порядку проходження службових документів в секретаріаті міської державної адміністрації здійснюється сектором службової кореспонденції загального відділу. Безпосередній оперативний контроль за виконанням доручень здійснюється відповідними працівниками секретаріату міської державної адміністрації.
7.5. Строки розгляду службових документів, що надійшли до міської державної адміністрації, не повинні перевищувати 30 днів (за винятком тих, по яких встановлено конкретний строк) від дня їх реєстрації в секторі службової кореспонденції. При необхідності продовжити строк виконання окремого доручення, відповідний секретаріат (за погодженням із заступником голови міської державної адміністрації) готує мотивовану довідку і передає її в службу контролю. Питання про продовження строку виконання порушується відповідним секретаріатом не пізніше, як за 2 доби до закінчення строку.
7.6. До проведення перевірок виконання окремих завдань службою контролю державної адміністрації можуть залучатися працівники секретаріатів, головних управлінь і управлінь, відділів інших служб міської державної адміністрації, міських організацій за погодженням з відповідними керівниками.
7.7. Виконані документи знімаються з контролю відповідним керівником міської державної адміністрації за погодженням із службою контролю міської державної адміністрації.
7.8. Щоквартально службою контролю державної адміністрації готуються голові міської державної адміністрації аналітична довідка про стан виконавської дисципліни.
8. Організація роботи з кадрами в ____________ міський державній адміністрації
8.1. Організацію роботи з кадрами в секретаріаті міської державної адміністрації здійснює відділ кадрової роботи та з питань державної служби, а в головних управліннях, управліннях, відділах та інших службах міської державної адміністрації – структурні підрозділи (відділ, сектор, служба) кадрів.
Координацію роботи з кадрами у міській державній адміністрації здійснює регіональна рада по роботі з кадрами.
8.2. У секретаріаті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших службах міської державної адміністрації, районних державних адміністраціях м. ________ розробляються річні і перспективні плани роботи з кадрами, в яких визначаються заходи щодо їх добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, заохочення і контролю за їх роботою.
8.3. Прийняття на державну службу в міську державну адміністрацію здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, передбаченою законодавством.
Прийняття осіб на роботу до міської державної адміністрації на посади, що не віднесені до категорій державних службовців, та увільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
8.4. Відділ кадрової роботи та з питань державної служби, керівники структурних підрозділів міської державної адміністрації вивчають ділові якості осіб, які претендують на посади державних службовців.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійного рівня і ділових якостей осіб, які претендують на посади державних службовців, може проводитись в установленому порядку стажування у відповідних структурних підрозділах адміністрації.
При прийнятті на державну службу може встановлюватися випробування терміном до шести місяців. У разі негативного результату випробування особа звільняється з посади державного службовця відповідно до законодавства про працю.
8.5. Особи, які вперше призначаються на посади державних службовців, приймають Присягу і підписують її текст, визначений статтею 17 Закону України “Про державну службу”, про що робиться запис у трудовій книжці.
8.6. Для зайняття посад державних службовців та просування їх по службі в міській державній адміністрації та її структурних підрозділах створюється кадровий резерв. З працівниками, зарахованими до кадрового резерву, проводиться роботи, що сприяє набуттю ними практичного досвіду, необхідного для зайняття посад.
8.7. Переважне право просування по службі мають державні службовці, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ініціативу, постійно підвищують свій професійний рівень
8.8. Відрядження керівництва та працівників міської державної адміністрації здійснюються у відповідності з планами роботи адміністрації, її структурних підрозділів, а також згідно з документами центральних органів влади.
Відрядження оформлюється розпорядженням міської державної адміністрації за поданням першого заступника, заступників голови міської державної адміністрації. Проект розпорядження про відрядження в межах держави готується відділом кадрової роботи та з питань державної служби, а про відпряження за кордон – службою міжнародних зв’язків секретаріату міської державної адміністрації.
Посвідчення про відрядження в межах держави оформляється відділом кадрової роботи та з питань державної служби на підставі виданого розпорядженні і підписується заступником голови міської державної адміністрації – керівником секретаріату.
Посвідчення про відрядження за кордон оформляється службою міжнародних зв’язків на підставі виданого розпорядження і підписується заступником голови міської державної адміністрації з питань міжнародних зв’язків.
У разі, коли заступники голови, працівники секретаріату, керівники структурних підрозділів міської державної адміністрації від’їжджають у відрядження, що не оформлюються у міській державній адміністрації, вони повинні обов’язково повідомити про це голову міської державної адміністрації та отримати його письмову згоду на виїзд у відрядження.
8.9. Чергові відпустки працівникам Київської міської державної адміністрації надаються у встановленому порядку згідно з графіком відпусток.
Графік відпусток першого заступника, заступників голови, керівників структурних підрозділів секретаріату міської державної адміністрації, керівників головних управлінь, управлінь та інших служб міської державної адміністрації затверджується розпорядженням міської державної адміністрації.
Графік відпусток працівників секретаріату міської державної адміністрації затверджується наказом заступника голови міської державної адміністрації – керівника секретаріату.
Перший заступник та заступники голови міської держаної адміністрації подають до відділу кадрової роботи та з питань державної служби до 15 грудня кожного року пропозиції щодо складання графіків чергових відпусток на керівників структурних підрозділів секретаріату міської державної адміністрації, керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб.
Керівники структурних підрозділів секретаріату міської державно адміністрації подають до відділу кадрової роботи та з питань державної служби до 15 грудня кожного року пропозиції, погоджені з заступниками голови міської державної адміністрації щодо складання графіку чергових відпусток на працівників, підпорядкованих їм підрозділів.
Відпустка надається на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім’я голови міської державної адміністрації. Для керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб міської державної адміністрації, керівників структурних підрозділів секретаріату заява про надання відпустки повинна бути погоджена у відповідного заступника голови міської держадміністрації.
8.10. Відпустки працівникам секретаріату надаються на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім’я заступника голови міської державної адміністрації – керівника секретаріату. Заява про надання відпустки погоджується керівником структурного підрозділу секретаріату та відповідним заступником голови міської державної адміністрації.
Відпустки працівникам секретаріату надаються наказом по секретаріату міської державної адміністрації.
8.11. Контроль за дотриманням графіку відпусток та оформленням документів, пов’язаних з відпустками, здійснюється відділом кадрової роботи та з питань кадрової служби.
9. Організація прийому громадян у ____________ міській державній адміністрації. Порядок розгляду письмових звернень.
9.1. Прийом громадян у ________ міській державній адміністрації здійснюють: голова МДА, перший заступник, заступники голови міської державної адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою міської державної адміністрації. Порядок прийому громадян у міській державній адміністрації, запис громадян на прийом до керівників міської державної адміністрації проводить відділ по робот зі зверненнями громадян.
Організацію прийому громадян головою міської державної адміністрації забезпечує відділ по роботі із зверненнями громадян., першим заступником та заступниками голови – відповідні секретаріати.
9.2. Контроль за виконанням доручень, даних під час прийому громадян, здійснює відповідно відділ по роботі із зверненнями громадян та секретаріати першого заступника та заступників голови міської державної адміністрації . Результати їх виконання доповідаються відповідним керівникам міської державної адміністрації у встановлені строки.
9.3. Письмові звернення громадян, що надходять до міської державної адміністрації, приймаються, реєструються та попередньо розглядаються відділом по роботі зі зверненнями громадян міської державної адміністрації, який передає її відповідним секретаріатам для доповіді керівникам міської державної адміністрації та розгляду по суті.
При необхідності, окремі звернення з відповідними дорученнями можуть надсилатися на розгляд районним державним адміністраціям відділом по роботі із зверненнями громадян безпосередньо.
9.4. Контроль за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян у міській державній адміністрації здійснюють:
- відділ по роботи зі зверненнями громадян по зверненнях, які надійшли з органів влади та управління вищого рівня, від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів і постановлених ними на контроль, а також по зверненнях, які розглядаються відділом безпосередньо;
- секретаріати першого заступника та заступників голови міської державної адміністрації по письмових зверненнях, які надійшли з органів державної влади та управління вищого рівня, депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації і надісланих до Київської міської державної адміністрації для розгляду, а також по зверненнях, які надійшли до міської державної адміністрації.
9.5. Відділ по роботи із зверненнями громадян міської державної адміністрації здійснює узагальнення та аналіз роботи по прийому громадян і розгляду письмових звернень у Київській міській державній адміністрації та інформує голову міської державної адміністрації за підсумками роботи за півріччя та рік.
10. Виконання машинописних і розмножувальних робіт у _____________ міській державній адміністрації
10.1. Друкування службових документів у ________ міській державній адміністрації здійснюється у секторі друкування документів.
Невеликі за обсягом службові документи (до 1 стор.) друкуються в структурних підрозділах секретаріату міської державної адміністрації.
10.2. Рукописи, що підлягають друкуванню у секторі друкування документів, повинні бути розбірливо написані, ретельно вивірені та завізовані виконавцем.
Тексти, написані олівцем, до друкування не приймаються.
На рукопису виконавець вказує кількість примірників, які необхідно надрукувати, на якому бланку або папері, дату і час передачі матеріалів до друкарського бюро.
10.3. Машинописні роботи виконуються по трьох категоріях терміновості: особливо термінові, термінові і звичайні.
Особливо термінові роботи виконуються при наявності резолюції завідуючого загальним відділом або його заступника – негайно., термінові – в строк до 3-х годин. Звичайні роботи виконуються протягом 2-х днів.
10.4. Надрукований текст перевіряється виконавцем і, при наявності друкарських помилок, повертається до сектора друкування документів на виправлення разом з рукописом. Виправлення тексту олівцем або ручкою в службових документах не допускається.
10.5. Порядок розмноження документів засобами розмножувальної техніки у Київській міській державній адміністрації визначається завідуючим та заступником завідуючого загальним відділом, а необхідність розмноження окремих документів – керівниками структурних підрозділів секретаріату міської державної адміністрації.
10.6. Для виконання розмножувальних робіт виконавцем оформляється замовлення, яке підписує керівник структурного підрозділу секретаріату міської державної адміністрації. У замовленні вказується терміновість, кількість примірників, дата і час передачі матеріалів на розмноження. Дозвіл на зняття копій у кількості понад 10 примірників надає загальний відділ.
10.7. Оригінали документів, після зняття з них копій, повертаються за належністю.
11. Інформування населення міста про діяльність міської державної адміністрації
11.1. Інформування населення міста _______ про діяльність _________ міської державної адміністрації здійснюється прес-службою через засоби масової інформації.
11.2. Джерелами інформації є:
- розпорядження міської державної адміністрації,
- протоколи нарад,
- плани офіційних та робочих заходів голови, першого заступника і заступників голови міської державної адміністрації.
11.3. Керівники структурних підрозділів секретаріату міської державної адміністрації забезпечують взаємодію з прес-службою та оперативно надають на її прохання всі необхідні матеріали та інформацію, зміст якої погоджується з головою або відповідними заступниками голови міської державної адміністрації.
11.4. Запрошення представників засобів масової інформації для участі в нарадах та інших офіційних заходах міської державної адміністрації чи окремих її структурних підрозділів здійснюється виключно прес-службою міської державної адміністрації.
Заступник голови В.Романюк
Додаток В
Методичні рекомендації
щодо розробки Положень про управління, відділи об’єднань,
підприємств і організацій, різних господарчих товариств
1. МЕТА РОЗРОБКИ ПОЛОЖЕНЬ
1.1. Кожен структурний підрозділ повинен функціонувати в умовах правової регламентації.
1.2. Метою розробки Положень про структурні підрозділи є створення основних документів, що визначають правовий статус підрозділу, його місце в системі управління і призначених для чіткого розмежування функцій підрозділів, підвищення відповідальності керівників, виконавців і посилення трудової і виробничої дисципліни.
1.3. Розробка Положень повинна супроводжуватись впорядкуванням функцій підрозділів з метою побудови більш раціональної функціональної структури управління.
1.4. Положення є основою для розробки посадових інструкцій працівників відповідних підрозділів.
Положення повинні бути розробленими для всіх без виключення структурних підрозділів апарату управління треста, підприємства, організації, різних господарських товариств.
2. СКЛАД І ЗМІСТ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Склад всіх положень повинен бути уніфікованим і включати такі розділи:
загальні положення;
функції;
права;
організація роботи;
додатки: схеми структури апарата управління, тощо.
2.2. В розділі “Загальні положення” вказується:
· точна повна і скорочена назва підрозділу;
· чи є воно самостійним підрозділом, чи входить до складу певної служби (статус підрозділу), його підпорядкованість;
· які об’єкти управління воно має у своєму підпорядкуванні;
· хто очолює цей підрозділ;
· порядок призначення і вивільнення посадової особи, що очолює підрозділ;
· перелік основних правових, директивних, нормативних документів, якими керується даний підрозділ і своїй діяльності.
2.3. Найважливіші задачі підрозділу повинні бути сформульовані чітко, коротко і в той же час охоплювати всі сторони діяльності даного підрозділу.
2.4. В розділі “Функції” відображаються напрямки діяльності управління, відділу.
Функції є розвитком основних задач.
2.5. В розділі “Функції” викладаються в логічній послідовності всі функції, які виконує підрозділ у відповідності з його задачами, сформульованими у відповідному розділі Положення. Кожна група функцій повинна відповідати певній задачі.
2.6. При визначенні функцій повинні бути вказані: предмет дії, характер дії, її спрямованість.
Предмет вказує на напрямок дії.
Його характер показує як реалізується управлінський вплив (керує, організує, розглядає, контролює, тощо).
Напрямок дії визначає, куди воно звернено: до вищестоящого органу управління, до інших органів, до підлеглих організацій.
Формулювання кожної функції відображає, що на кожній ділянці роблять управління, відділ, який характер носять їх дії, куди вони спрямовані.
2.7. Слід також чітко визначити взаємостосунки даного управління, відділу з іншими органами, зокрема у виконанні окремих функцій
2.8. В розділі “Права” вказуються права, необхідні для здійснення функцій управління.
При розробці положень необхідно враховувати, що функції повинні бути підкріплені достатнім обсягом прав, причому одна функція може бути підкріплена кількома правами і, навпаки, кілька функцій можуть бути підкріпленими лише одним правом.
2.9. Вказується перелік прав, необхідних для реалізації функції керівником підрозділу по відношенню до інших організацій.
Якщо підрозділ наділено спеціальними правами, яких звичайно не мають інші підрозділи аналогічного характеру, це також доцільно зафіксувати у Положенні.
Тут також вказується, в якій формі керівник підрозділу здійснює надані права, в якому порядку і якими посадовими особами розглядаються розбіжності, які можуть виникнути в процесі реалізації взаємовідносин з іншими підрозділами, службами організації.
Крім того, вказується, які відповідальність (дисциплінарну, матеріальну) у відповідності з діючим законодавством повинен нести керівник підрозділу за невиконання або не належне виконання покладених на нього функцій, нераціональну організацію праці робітників, а також за неякісність і неправильність розробок і проведення заходів.
2.10. Управлінням і відділам можуть бути надані :
·права, необхідні для нормального здійснення функцій вимагали надання звітних відомостей в інших матеріалів;
·затверджувати планові завдання;
·встановлювати норми;
·давати дозволи;
·Права, необхідні для виконання відхилень від нормального ходу діяльності;
·проводити перевірки діяльності підприємств і організацій;
·права, необхідні для подолання відхилень і застосування впливу до порушників;
·висувати вимоги про подолання порушень;
·відміняти і припиняти дії незаконних актів;
·притягувати до відповідальності;
·накладати стягнення.
2.11. Якщо права здійснюються спільно або по узгодженню з іншими органами, в Положенні слід вказати на ці обставини.
2.12. При викладенні прав слід зробити їх розподіл між підлеглими організаціями, підприємствами і закладами, не підпорядкованими органами і особами; вище стоячими органами.
Послідовність викладення визначається специфікою управління, відділу.
2.13. Розділ “Організація роботи” регламентує структуру, порядок роботи управління або відділу, компетенцію керівника.
2.14. В розділі наводиться внутрішня структура підрозділу і вказується:
· ким і на підставі яких директивних документів затверджується структура і штати підрозділ;
· ким і на підставі яких документів відбувається розподіл обов’язків між працівниками підрозділу;
· найменування посад працівників у відповідності з діючими директивним документами.
2.15. Додатком до Положення є схема структури управління, відділу.
В схемі графічно зображуються склад і підпорядкованість підрозділів і працівників, які не входять в склад підрозділів.
3. ПОРЯДОК РОЗРОБКИ, УЗГОДЖЕННЯ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕНЬ ПРО УПРАВЛІННЯ І ВІДДІЛИ ТРЕСТІВ (об’єднань), ПІДПРИЄМСТВ І ОРГАНІЗАЦІЙ, ГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРИСТВ
3.1. Розробку проекту Положення про управління і відділи забезпечують керівники управлінь та відділів.
3.2. Проект Положення узгоджується:
·із заступником керівника тресту (об’єднання) в залежності від розподілу між обов’язків по керівництву управліннями та відділами;
·з плановим відділом;
·з відділом організації праці і заробітної плати;
·з юрисконсультом.
3.2. Якщо при узгодженні Положення між підрозділами трестів (об’єднань) виникли суперечки, то вони вирішуються заступником керівника, якому підпорядковані підрозділи. Остаточне рішення приймається керівником треста (об’єднання).
3.4. В міру необхідності зміст Положення повинно переглядатися і уточнюватися. Рішення про перегляд приймається органом або посадовою особою, що затвердила положення, за поданням керівника даного підрозділу.
Порядок корегування діючих Положень рекомендується такий же як і розробка нових.
3.5. Керівники управлінь і відділів доводять затверджене положення до відома керівних працівників, спеціалістів та керівників підпорядкованих організацій та підприємств, встановлюють порядок зберігання примірників Положень. Знову прийняті на роботу керівні працівники і спеціалісти управління, відділу повинні бути ознайомлені з Положенням.
Додаток Г
Методичні рекомендації
щодо розробки посадових інструкцій для працівників управлінь, відділів і служб трестів (об’єднань), підприємств і організацій, різних господарчих товариств
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Посадові інструкції-це документи, що визначають організаційно-правовий стан працівників. Посадові інструкції розробляються з метою точного визначення обов’язків, прав і відповідальності кожного працівника, виключення дублювання і знеособлення, а також регламентації процесів управління.
1.2. Вимоги посадових інструкцій враховуються:
при визначенні відповідності працівника посаді, яку він обіймає, у передбачуваних законом випадках (оцінка результатів випробування , яке встановлене при прийманні на роботу, звільненні з роботи згідно з п.2 ст. 40 КЗПП України );
при притягненні працівника до встановленої законом відповідальності (дисциплінарної, адміністративної, матеріальної, кримінальної) за невиконання або не належне виконання службових обов’язків.
1.3. Посадові інструкції необхідно використовувати при розробці штатних розкладів, оскільки вони служать одним з засобів визначення обсягу робіт, що виконуються службовцями.
1.4. На основі посадових інструкцій планується службова діяльність працівників, даються завдання на роботу.
1.5. Посадові інструкції повинні відповідати діючому законодавству України, КЗПП України, Правилам внутрішнього трудового розпорядку.
1.6. Посадові інструкції повинні мати своєю основою Положення про структурні підрозділи з тим, щоб увесь комплекс функцій був повністю і чітко розподілений між працівниками цього підрозділу.
1.7. З врахуванням встановлених в управлінні, відділі, філії представництві розподілу та кооперації праці кваліфікаційна характеристика однієї посади або типова (зразкова) посадова інструкція може бути використана для розробки посадових інструкцій з кількох посад.
1.8. Для працівників, що виконують аналогічні обов’язки і мають однакові права, рекомендується розробляти загальні посадові інструкції.
2. СКЛАД І ЗМІСТ ПОСАДОВОЇ ІНСТРУКЦІЇ
Склад усіх посадових інструкцій повинен бути уніфікований і включати такі розділи:
1.Загальні засади.
2.Кваліфікаційні вимоги і необхідний рівень знань.
3.Обов”язки.
4.Права.
5.Відповідальність.
Додаток: перелік документів, що затверджуються, підписуються і візуються працівником; основні документальні зв’язки.
2.2.Посадові інструкції керівникові кожного із структурних підрозділів не рекомендується розробляти, оскільки вони забезпечують виконання всього обсягу функцій підрозділу і користуються усіма правами, що передбачені Положенням про відділ.
2.3. У заголовку посадової інструкції вказується найменування посади у давальному відмінку. Читайте також:
|
||||||||
|