Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Курс лекцій з зоології безхребетних 25 сторінка

 

4) організаційно-правові документи - документи прямої дії, що зачіпають, як правило, комплекс взаємопов'язаних питань.

 

5) для більшості організаційно-правових документів існують єдині вимоги до порядку і стилю викладу їх змісту.

 

6) загальні вимоги до оформлення організаційно-правових документів залишаються єдиними для всіх документів даної групи (обов'язкові реквізити та порядок їх розміщення, використання звичайної стандартної папери, листи якої відповідають всім встановленим вимогам, визначених шрифтів і т.п.).

 

найпоширеніші організаційно-правові документи: статут організації, положення про структурний підрозділ (в колегіальних органах) організації, штатний розклад, правила внутрішнього трудового розпорядку, інструкція по окремих видах діяльності, посадові інструкції.

 

2.2 Розпорядчі документи

 

Нормативно-правові акти

 

НПА видаються на основі та на виконання федеральних законів, указів, розпоряджень Президента РФ, а також за ініціативою ФОИВ у вигляді: постанов, наказів, розпоряджень, правил, інструкцій, положень.

 

Термін підготовки проекту та видання НПА щоб уникнути вказівок відповідних посадових осіб не повинен перевищувати 1 місяця, якщо не встановлено інший термін.

 

Структура НПА повинна забезпечувати логічний розвиток теми правового регулювання. Для роз'яснення цілей і мотивів ухвалення НПА в проекті дається вступна частина (преамбула). Нормативні приписи (положення НПА) викладаються у вигляді пунктів, нумерованих арабськими цифрами без крапки і без заголовків. Пункти можуть поділятися на підпункти, що мають буквену або цифрову нумерацію. Таблиці, графіки, карти, схеми повинні оформлятися у вигляді положень з посиланнями на додатки в тексті відповідних пунктів НПА. Одночасно з підготовкою проекту НПА продумуються пропозиції про зміни, доповнення або визнання такими, що втратили силу відповідних раніше виданих актів, їх частин або окремих положень. Проект повинен бути в обов'язковому порядку перевірений на відповідність його змісту законодавству РФ, правилами російської мови і завізований керівником юридичної служби органу-розробника. НПА підписується (затверджується) керівником або його першим заступником. Підписаний (затверджений) НПА повинен мати реквізити: найменування органу-видавця, найменування виду акта і його назва, дата підписання (затвердження) акту і його номер, найменування посади та прізвище особи, яка підписала акт.

 

Накази. Вказівки

 

Наказ - розпорядження керівника організації, основною розпорядчий службовий документ (правовий акт) повсякденного управління, що містить норми, обов'язкові для виконання підлеглими. Накази здебільшого відносяться до внутрішнього службового листування, серед них можна виділити: щорічні, повсякденні, надзвичайні, спеціальні та інші накази.

 

Резолюції на документах

 

Резолюція - знак того, що документ, доставлений на вашу адресу, не просто побував у вас у руках, а й залишив своїм змістом якийсь слід у вашій пам'яті. Більше того - дуже часто резолюція носить не стільки ознайомлювальний, скільки директивний характер і містить конкретні вказівки (або рекомендації) по роботі вашим підлеглим (або колегам).

 

Основні правила при написанні резолюцій: стислість, адресність, наявність терміну виконання документа, конкретність, ясність.

 

 

Інформаційно-довідкові документи

 

Листи

 

Ділові листи оформляються на спеціальних бланках («бланках суворої звітності»), видрукуваних типографським способом. Формат бланка - А4, значно рідше А5 або А3. А3 - для відпрацювання великих додатків до ділових листів, або як основи листа презентації. А5 - для оформлення супровідних листів, довідок за запитами і т.п.

 

У залежності від специфіки питання листа діляться на: 1) офіційні ділові листи, 2) приватні ділові листи, 3) рекомендаційні листи, 4) листи-запити, 5) листи-скарги, 6) супровідні листи.

 

Загальна структура ділового листа: 1) заголовок, 2) дата написання, 3) найменування та адресу одержувача, 4) вступне звернення, 5) вказівку на загальний зміст листа, 6) основний текст, 7) заключна форма ввічливості, 8) підпис відправника, 9) посилання на додаток (додатки), 10) додатки, 11) відомості про виконавця, 12) постскриптум.

 

Оперативні інформаційно-довідкові документи

 

 

телеграми - передаються по телеграфу. Категорії телеграм: проста, термінова, урядова і міжнародна. Види телеграм: фототелеграм, телеграма з завіреної підписом, телеграма-доручення, телеграма з оплаченою відповіддю та ін,

 

 

телетайпограм,

 

 

телефонограми - оперативна інформація, передана по телефону, записується про руки,

 

 

факсограми - передача будь-якого оригінального тексту з усіма особливостями його оформлення,

 

 

E - mail - повідомлення - передача тексту посредствам електронної пошти через локальну мережу.

 

 

Інформаційно-аналітичні документи

 

Службові записки

 

Види службових записок: доповідні, аналітичні, оглядові, інформаційно-статистичні, записки ad hoc, записки про стан справ за період часу.

 

Характерні особливості, що відрізняють службову записку від доповіді: 1) малі терміни підготовки, 2) обмежений контингент укладачів документа, 3) відносно невеликий обсяг тексту записки, що поєднується з високим ступенем його інформативності, 4) особливу цінність для утримання записки представляє її актуальність, 5) записка майже завжди адресована конкретній особі.

 

Типова службова записка, як правило, складається з заголовка, відомостей про адресата (адресатів, якщо розсилаються копії) та розробника, дати написання, найменування теми, основного тексту, підпису розробника, вказівок на додатки.

 

Дайджести. Огляди (ревю)

 

Дайджест - короткий зміст, «витримка» з документа. Ревю - короткий огляд групи документів, об'єднаних певними спільними ознаками. Як правило, огляди, крім інформаційної частини, містять ще й аналітичну.

 

Опис створення:

 

1) отримання і з'ясування завдання: тема дайджесту, обсяг документа, що залучаються джерела, терміни підготовки, наявність аналітичної частини, її обсяг, основні акценти в ній, особливості оформлення (наявність додатків, ілюстрацій тощо), кількість примірників;

 

2) складання загального плану: чому приділити в документі головну увагу, які питання висвітлити додатково та в якому обсязі, які матеріали запросити додатково, хто може надати допомогу або виступити в якості рецензента, передбачити резерв часу на непередбачені обставини;

 

3) підбір матеріалу;

 

4) систематизація і детальне вивчення матеріалу;

 

5) вибір фрагментів, окремих матеріалів (статей, таблиць і т.п.);

 

6) взаимоувязка фрагментів змісту і остаточне їх розташування;

 

7) попередній перегляд;

 

8) складання змісту;

 

9) остаточний перегляд;

 

10) репродукування (набір, сканування і друк в єдиному форматі);

 

11) контрольний перегляд;

 

12) подання на доповідь.

 

2.5 Реєстраційно-контрольні документи

 

Журнали первинного обліку документів

 

Під первинним обліком (реєстрацією) документів звичайно розуміють сукупність дій персоналу організації з вивчення, фіксації і збереженню відповідних відомостей на паперовому або машинному носії.

 

Окремі журнали первинного обліку вводяться для: 1) вхідних документів, 2) вихідних документів, 3) внутрішніх документів, 4) конфіденційних документів, 5) документів особливої ​​важливості (літерних та ін.)

 

Завдання, які вирішуються за допомогою журналів первинного обліку: 1) облік документів, 2) забезпечення схоронності документів, 3) здійснення оперативного пошуку документів, 4) контроль виконання документів.

 

Схеми первинного обліку документів: 1) централізована, 2) децентралізована, 3) змішана - уніфікована (єдина для всіх організацій).

 

Реєстраційно-контрольні картки

 

Реєстраційно-контрольна картка (РКК) - формалізований документ обліку і поточного контролю за станом (виконанням) документів в організації.

 

Обов'язкові реквізити РКК:

 

- Відомості про виконавця (відправника або розробника) документа,

 

- Найменування виду документа, заголовок до тексту документа (інші відомості на короткий зміст) документа,

 

- Дата (надходження або підписання) документа,

 

- Номер вхідного документа,

 

- Посилання на реєстраційний номер і дату вхідного документа (для вихідних документів),

 

- Зміст резолюції на документі (текст доручення, дата, прізвище поручителя, прізвище виконавця),

 

- Відмітка про виконання документа і приміщенні його до справи.

 

На додаток до обов'язкових реквізитів на РКК (як правило на звороті) можуть бути вміщено відомості:

 

- Про виконавців (якщо їх декілька і на лицьовій стороні вказаний тільки відповідальний виконавець),

 

- Про хід виконання документа,

 

- Про додатки до документа.

 

Оформлення справ. Внутрішній опис

 

Під справою мається на увазі сукупність документів, об'єднаних за номінальним (тобто за видом) або функціональному (за призначенням) ознакою і підшитих (зброшурованих у тверда обкладинка) у зворотному хронологічному порядку.

 

Обов'язковими реквізитами обкладинки справи є:

 

- Найменування організації (структурного підрозділу),

 

- Номер справи,

 

- Номер тому (для багатотомних справ),

 

- Заголовок справи (назва виду документів, назва організації або підрозділу або відомості про адресата або кореспонденті документів, вказівка ​​на короткий зміст документів),

 

- Дати відкриття та закриття справи,

 

- Вказівка ​​про терміни зберігання справи.

 

Внутрішній опис справи - ​​формальний документ, призначений для обліку підшитих в даний том справи матеріалів організації.

 

Документація оперативного контролю за станом документів організації

 

До документів оперативного контролю відносяться: 1) довідка про стан виконання документів на испрашиваемую дату (складаються, як правило, по групах документів), 2) довідка про стан поетапного (поточного) виконання термінових і особливо важливих документів (ведеться на один документ, ведеться з моменту початку виконання до його закінчення, про поточний відставанні від термінів робиться письмова відмітка в довідці та доповідь керівнику.

 

2.6 Планують документи

 

Програми і плани розвитку (діяльності) організації

 

Основоположними плануючими документами для організації є програми і плани.

 

Програма - документ стратегічного планування, що визначає загальний характер розвитку організації, основні напрями її розвитку, а також перелік найменувань і термінів виконання найважливіших заходів. Обов'язкові реквізити програми: 1) гриф обмеження доступу до документа, 2) гриф затвердження, 3) друк, 4) назва виду документа, 5) заголовок до тексту, 6) текст, 7) дата документа, 8) місце складання (видання) документа , 9) відмітка про наявність додатків, 10) підпис.

 

План - документ середньострокового і короткострокового планування, що визначає повну послідовність виконання одного з напрямків програми, у вигляді розгорнутого переліку найменувань заходів їх виконання. Обов'язкові реквізити плану: 1) гриф обмеження доступу до документа, 2) гриф затвердження, 3) назва виду документа, 4) заголовок до тексту, 5) текст, 6) відмітка про наявність додатків, 7) підпис.

 

Планові таблиці, графіки

 

Планова таблиця - допоміжний документ планування, що відображає основні показники поточної діяльності організації (виробничої, фінансово-економічної і т.д.) у своїй сукупності за стандартний відрізок часу. Обов'язкові реквізити: 1) гриф обмеження доступу до документа, 2) гриф затвердження, 3) назва виду документа, 4) заголовок до тексту, 5) текст, 6) підпис.

 

Графік виконання заходів

 

Допоміжний документ планування, що відображає, як правило, один (найважливіший) показник поточної діяльності одного підрозділу організації (виробничої, фінансово-економічної і т.д.) за стандартний проміжок часу (зазвичай декаду або місяць). Обов'язкові реквізити: 1) назва виду документа, 2) заголовок до тексту, 3) текст (графік з поясненнями і умовними позначеннями), 4) підпис.

 

2.7 Звітні документи

 

Звіти

 

Звіт - документ, який містить відомості про результати діяльності організації за якийсь стандартний період часу і представляється до органу адміністративного управління у встановленій формі та у визначені терміни. Звіти розрізняють за місцем звернення, за термінами подання, за характером які у них відомостей. Звіти розробляються у вигляді текстових, текстово-табличних, табличних документів, а також на формалізованих бланках. Обов'язкові реквізити: 1) назва виду документа, 2) заголовок до тексту, 3) відомості про адресата, 4) текст, 5) відмітка про наявність додатків, 6) підпис.

 

Доповідні

 

Доповідна характеризується:

 

- Невеликими термінами підготовки (1день або декілька годин),

 

- У підготовці беруть участь 1-2 співробітника,

 

- Невеликий обсяг тексту (2-3 сторінки),

 

- Високою актуальністю викладається інформації,

 

- Адресована конкретній особі.

 

Обов'язкові реквізити: 1) назва виду документа, 2) заголовок до тексту, 3) відомості про адресата (адресатів, якщо розсилаються копії), 4) текст, 5) відмітка про наявність додатків, 6) підпис.

 

Зведення

 

Зведення - документ, що містить статистичну інформацію (до декількох десятків показників) по конкретному напрямку діяльності організації. Реквізити: 1) назва виду документа, 2) заголовок до тексту, 3) відомості про адресата (адресатів, якщо розсилаються копії), 4) текст (викладається у спрощеному вигляді - у формі списку показників), 5) відмітка про наявність додатків, 6 ) підпис.

 

Акти

 

Акт - підсумковий документ, призначений для підтвердження (констатації) і письмового юридичного закріплення результатів якихось подій, попередньо встановлених фактів, вчинення певних дій і т.д. За призначенням акти поділяються на: 1) акти перевірки (розслідування, випробування), 2) прийому і передачі (справ, обладнання, матеріальних та інших цінностей), 3) інвентаризації (ліквідації підприємства чи установи), 4) невідповідності (списання, категорирования) . Обов'язкові реквізити: 1) гриф обмеження доступу до документа, 2) гриф затвердження, 3) друк, 4) найменування виду документа, 5) заголовок до тексту, 6) дата документа, 7) місце складання (видання) документа, 8) текст, 9) відмітка про наявність додатків, 10) підпис.

 

2.8 Документи з персоналу

 

Первинні документи працевлаштування

 

1) заяву про прийом на роботу - пишеться від руки в такій формі:

 

- Адресат (найменування посади, прізвище та ініціали керівника організації),

 

- Найменування виду документа,

 

- Текст документа,

 

- Підпис (особи, яка склала заяву, із зазначенням дати написання, особистого підпису і її розшифровки).

 

- Резолюція,

 

- Відмітка про виконання документа і направлення його до справи.

 

2) анкета - бланк з переліком запитань щодо основних біографічних даних співробітника, його освіту, попередню трудову діяльність, сімейний стан і т.д.

 

3) автобіографія - оформлене на аркуші паперу формату А4 короткий життєпис із зазначенням основних персональних даних про її упорядника (і його найближчих родичів), відомостей про етапи навчально-трудової діяльності кандидата та іншу необхідну інформацію, надання якої передбачено законом. Автобіографія викладається в хронологічному порядку (спочатку відомості про себе, потім - про найближчих родичів, додаткові відомості - в кінці тексту). Реквізити: 1) назва виду документа, 2) текст документа, 3) підпис.

 

Трудовий договір

 

Трудовий договір - це юридично оформлене письмова угода сторін (як правило, іменованих відповідно «роботодавець» і «працівник») про добровільне прийняття на себе конкретних обов'язків, констатирующем готовність сторін виконувати взяті зобов'язання протягом деякого періоду часу на цілком певних умовах. Типовий трудовий договір включає в себе:

 

- Найменування документа,

 

- Вказівка ​​на місце і дату укладення договору,

 

- Преамбула договору (з зазначенням повного і умовного найменування сторін),

 

- Базові умови (зміст, характер роботи та необхідний рівень кваліфікації для її виконання),

 

- Вказівка ​​на тип договору (по основній роботі або сумісництвом),

 

- Вказівка ​​на вид договору (строковий чи безстроковий),

 

- Термін дії договору (для термінового),

 

- Тривалість випробування,

 

- Обов'язки працівника з вказівкою загальних професійних обов'язків працівника, чим вони регламентуються,

 

- Обов'язки роботодавця із зазначенням основних зобов'язань адміністрації щодо створення та забезпечення нормальних умов праці, її оплати тощо,

 

- Відомості про надання гарантій щодо захисту трудових прав працівника,

 

- Відомості про особливості режиму праці і відпочинку,

 

- Відомості про величину грошової винагороди, порядку її виплати,

 

- Відомості про порядок надання та тривалості відпустки,

 

- Інші умови за даним договором,

 

- Особливі умови по даному договору (умови розірвання або перегляду умов договору),

 

- Умови припинення дії договору,

 

- Юридичні адреси, інші необхідні реквізити договірних сторін,

 

- Підписи сторін,

 

- Дати підписання договору сторонами,

 

- Додатки до договору.

 

Оформлення та ведення трудової книжки

 

Трудова книжка - основний документ, що реєструє етапи трудової діяльності. У трудову книжку заносяться:

 

1) відомості про працівника - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, освіта, професія, спеціальність,

 

2) відомості про роботу - прийом на роботу.

 

Формування та ведення особових справ

 

Особиста справа - згрупована у відповідності з певними правилами сукупність належним чином оформлених документів, що містять необхідні персональні відомості про співробітника. Поділяються на анкетно-біографічні та службово-спеціальні.

 

Формалізовані документи персонального обліку

 

- Типова міжгалузева форма (ТМФ) наказу про прийом на роботу (форма - Т-1),

 

- ТМФ особової картки (форма Т-2),

 

- ТМФ облікової картки наукового працівника (форма Т-4),

 

- ТМФ наказу про переведення на іншу роботу (форма Т-5),

 

- ТМФ табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати (форма Т-6),

 

- ТМФ наказу про припинення трудового (договору) контракту (форма Т-8),

 

- ТМФ табеля обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати № 2 (форма Т-12),

 

- ТФ табеля обліку використання робочого часу (форма Т-13),

 

Атестація працівника

 

Під атестацією розуміють періодичне визначення кваліфікації працівника на предмет відповідності останнього займаної посади. Атестація може бути плановою та позапланової (спеціальної).

 

Атестація - це письмовий відгук, або характеристика, що містить короткий опис навчально-виробничого досвіду аттестуемого відображає його трудові достоїнства і недоліки за той чи інший період роботи.

 

Складання характеристик

 

Поділяються на: 1) службові, 2) рекомендаційні, 3) атестаційні, 4) приватні (функціональні).

 

Структура характеристик: 1) заголовок, 2) короткі відомості про яке характеризується, 3) основний текст, 4) висновки, 5) найменування організації, для якої видано характеристика, 5) дата підписання характеристики, 6) підпис особи, яка видала характеристику, 7) програми .

 

2.9 Документи переговорної та дорадчої діяльності

 

Протоколи

 

Протокол - основний документ реєстрації дорадчої та переговорної діяльності, який представляє собою оформлену відповідно до встановлених правил повну і точну письмову інформацію про порядок проведення конкретного службового заходи (засідання, наради, збори, переговорів і т.п.).

 

2.9.2 Доповіді та виступи (співдоповіді)

 

2.10 Письмові звернення громадян

 

Позовні заяви, касаційні скарги

 

Реквізити: 1) вказівка ​​на адресата, 2) відомості про позивача, 3) відомості про відповідача, 4) текст документа, 5) вказівку на додатки, 6) підпис.

 

Скарги, пропозиції і заяви

 

Письмове звернення має: 1) мати чітку адресацію, 2) відрізнятися порівняно невеликим обсягом змісту, 3) висвітлювати тільки одне питання, але з тим ступенем подробиці, яка забезпечить швидке і правильне її вирішення, 4) спиратися на факти, 5) бути викладено простими пропозиціями, 6) в обов'язковому порядку підписано тим, хто його склав. Обов'язкові реквізити: 1) вказівка ​​на адресата, 2) найменування виду документа, 3) текст документа, 4) відмітка про наявність додатку, 5) підпис.

 

Формалізовані документи, які застосовуються в роботі з письмовими зверненнями

 

Основні види документів:

 

- Реєстраційна картка письмових звернень,

 

- Аннотаціонний лист,

 

- Довідка про стан роботи з письмовими зверненнями,

 

- Довідка про якісну характеристику вступників письмових звернень.

 

2.11 Інші документи ділового спілкування

 

Табель форм документів. Альбом форм документів

 

Табель форм документів - це перелік дозволених до застосування в даній організації єдиних за структурою (формалізованих) документів, за допомогою яких посадові особи здійснюють повсякденне керівництво підрозділами організації.

 

Завдання:

 

- Облік існуючих в організації видів документів (за найменуванням),

 

- Класифікація існуючих документів,

 

- Вдосконалення існуючих документів,

 

- Оптимізація та розмежування інформаційних потоків,

 

- Надання юридичної сили знову розробленим документам,

 

- Створення формалізованих електронних документів.

 

Альбом форм документів - це збірка форм документів, дозволених до використання в даній організації, який також здійснює облік існуючих в організації форм документів, полегшує і прискорює їх пошук.

 

Виписки з документів

 

Виписка з документа є оформлене у відповідності з діючими правилами точне відтворення фрагмента змісту даного документа на твердій основі (папері).

 

Зміст виписки: 1) заголовок документа, 2) найменування документа-джерела, 3) основний текст, дослівно повторює зміст оригіналу, 4) заверительную напис, скріплена печаткою організації.

 

Копії з документів

 

Копія документа - це оформлене у відповідності з діючими правилами точне і повне відтворення змісту даного документа на твердій основі (папері). Зміст копії: 1) заголовок документа, 2) найменування документа-джерела, 3) основний текст, в повному обсязі дослівно повторює зміст оригіналу, 4) заверительную напис, скріплена печаткою організації.

 

Довіреності

 

Доручення - це письмове уповноваження, яке видається однією особою іншій особі для представництва при вирішенні певних питань (в основному майнового характеру) перед третіми особами.

 

Зміст доручення: 1) заголовок документа, 2) місце і дату підписання, 3) основний текст, що включає в себе вказівку прізвища, імені та по батькові, домашньої адреси, на ім'я якого видається довіреність, а також особи, яка видає довіреність, 4) посвідчувальний напис, скріплена печаткою організації.

 

Довідки

 

Зміст довідки: 1) найменування документа, 2) основний текст, 3) відомості про організацію, для якої видано довідку, 4) відомості про термін придатності довідки, 5) підпис особи, яка видала довідку, завірена печаткою організації.

 

3. Типи записи текстів документів

 

За способом фіксації інформації документи бувають:

 

1) письмові - текстові документи, інформація яких зафіксована будь-яким типом листа:

 

а) рукописні - письмові документи, при створенні яких знаки письма наносять від руки (тільки рукописним способом оформляються: автобіографії, заяви, розписки, трафаретні частини документів: анкета, особовий листок з обліку кадрів, табелі обліку робочого часу тощо)

 

б) машинописні - письмові документи, при створенні яких знаки письма наносять технічними засобами. Використовують портативні, компактні та канцелярські машини, що пишуть:

 

- Стандартні механічні та електромеханічні друкарські машини («УФА-М», «Ятрань»)

 

- Стандартні електронні зі строковим дисплеєм і без нього («Роботрон S 6001» і «Роботрон СМ 6908.04»),

 

- Електронні з мовним введенням інформації

 

в) типографські

 

г) підготовлені на розмножувальних апаратах

 

д) електронні - персональний комп'ютер

 

основні можливості комп'ютерних технологій у діловодстві:

 

- Допомога у створенні документа,

 

- Передача документа на відстань будь-якому адресату, у якого є факсимільний зв'язок або ПК і модем,

 

- Реєстрація документа,

 

- Контроль за виконанням документа,

 

- Переклад тексту документа з однієї мови на іншу,

 

- Захист документів

 

2) образотворчі - містять інформацію, виражену за допомогою зображення будь-якого об'єкта;

 

3) графічні - образотворчі документи, в яких зображення об'єкта отримано за допомогою ліній, штрихів, світлотіні;

 

4) аудіовізуальні - містять образотворчу і звукову інформацію;

 

5) фотодокументи - образотворчі документи, створені фотографічним способом;

 

6) фонодокументи - містять звукову інформацію, зафіксовану будь-якою системою звукозапису;

 

7) кінодокументи - образотворчі або аудіовізуальні документи, створені кінематографічним способом;

 

8) іконографічні - документи, що містять переважно зображення творів мистецтв, спеціальної або художньої фотографії;

 

9) текстові - містять мовну інформацію, зафіксовану будь-яким типом листа або будь-якою системою звукозапису;

 

10) документи на машинному носії - документи створені з використанням носіїв і способів запису, що забезпечують обробку їх інформацією електронно-обчислювальною машиною;

 

11) відеограми - зображення документів на екрані електронно-променевої трубки.

 

4. Висновок. Уніфікація і стандартизація

 

Процес управління характерний різноманітністю і повторюваністю робочих ситуацій і зроблених дій по їх вирішенню. Звідси велика, часто невиправдане, різноманітність документів та необхідність їх уніфікації і стандартизації.

 

Суть уніфікації зводиться до зменшення невиправданого різноманіття документів, приведення до однаковості їх форм, структури, мовних конструкцій і операцій з обробки, обліку та зберігання.


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. Всі люди є рівними перед Богом. 1 сторінка
  4. Всі люди є рівними перед Богом. 2 сторінка
  5. Всі люди є рівними перед Богом. 3 сторінка
  6. Всі люди є рівними перед Богом. 4 сторінка
  7. Всі люди є рівними перед Богом. 5 сторінка
  8. Всі люди є рівними перед Богом. 6 сторінка
  9. Всі люди є рівними перед Богом. 7 сторінка
  10. Всі люди є рівними перед Богом. 8 сторінка
  11. Всі люди є рівними перед Богом. 9 сторінка
  12. Вступ................................................................................................................ 7 1 сторінка




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Курс лекцій з зоології безхребетних 24 сторінка | Курс лекцій з зоології безхребетних 26 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.079 сек.