МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фінансова основа редакції. Видавнича і комерційна діяльність.Прибуткова частина бюджету. Реалізація тиражу. Реклама. Видавнича і комерційна діяльність. Бюджет редакції газети. Фінансова основа редакції. Видавнича і комерційна діяльність. Фінансова діяльність періодичних видань Лекція 9.
Ключові терміни і поняття: державна підтримка ЗМІ, статутний фонд, основні фонди, обігові фонди, дотація, спонсорська підтримка, загальноредакційні видатки, видавничі видатки, прибуток, структура тиражу, реклама, комерційна діяльність, прихована реклама, інфляція, ціна номера, маркетингові дослідження, дефіцит, банківський кредит, дивіденди. Кожна редакція газети організовує власну фінансову діяльність, кінцева мета якої– отримання якнайбільших прибутків. Між тим українські ЗМІ функціонують у правовому полі держави і можуть розраховувати на її фінансово-економічну підтримку. У статті 4-й Закону України „Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів” вказується, що підтримка ЗМІ здійснюється шляхом протекціоністської політики зниження споживчої вартості інформаційної продукції, включаючи податкове, тарифне, митне, валютне та господарське регулювання, відшкодування збитків, надання фінансової допомоги. Визначені для фінансової допомоги кошти використовуються насамперед для відшкодування різниці між розрахунковим (за собівартістю) та фіксованим (стаття 9-а цього Закону) тарифом на доставку друкованих засобів масової інформації передплатникам. Кошти, що залишаються після цього, використовуються для надання: – додаткової економічної підтримки (дотації) районним, міським та міськрайонним газетам, районному, міському та міськрайонному телерадіомовленню; – фінансової допомоги засобам масової інформації для дітей та юнацтва і спеціалізованим науковим виданням, що видаються науковими установами та навчальними закладами не нижче третього рівня акредитації; – економічної підтримки телерадіоцентрам та поліграфічним підприємствам і підприємствам зв’язку відповідно до вимог статті 2 цього Закону. Не застосовуються норми державної підтримки до засобів масової інформації: – рекламного характеру; – еротичного характеру; – заснованих за участю юридичних або фізичних осіб, до сфери діяльності яких входять виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення; – заснованих в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізичних осіб інших держав, осіб без громадянства; – у яких понад 50 відсотків загального обсягу випуску становлять матеріали зарубіжних засобів масової інформації. Отже, не кожна газета може скористатися державною підтримкою. Тому варто, враховуючи всі „примхи” українського інформаційного ринку, вибудовувати власну фінансову базу, яка б забезпечувала надійне функціонування редакції та її газети, відкривала перспективи розвитку. Фінансова політика редакції газети – багатоаспектна. Її мета – створення фінансової основи видання, її зміцнення та розширення. Досягнути цього можна лише завдяки зменшенню видатків, пов’язаних з випуском видання, збільшенням прибутків від його реалізації. Фінансову політику видання визначає засновник, який одночасно може бути власником і головним редактором. За її втілення відповідає фінансовий менеджер редакції, який працює під безпосереднім керівництвом і контролем головного редактора. Він постійно стежить за перебігом фінансової діяльності і пропонує заходи для розрахунку балансу і видатків редакції, узгоджує рух її матеріальних і фінансових ресурсів. Фінансова основа видання забезпечується статутним фондом редакції газети. Статутний фонд (в акціонерних товариствах його називають статутним капіталом) – це сукупність вкладів (в їх грошовому вимірі) засновників чи власників видання в майно редакції. До статутного фонду входять основні і обігові фонди, грошові засоби, нематеріальні і фінансові активи. Таким чином, основні фонди редакції можуть складатися із нерухомості (споруд), устаткування, технічних, транспортних засобів. Обігові фонди редакції (у грошовому вимірі обігові засоби) представлені запасами матеріалів – паперу, фарби і т.д., які необхідні для виробництва готової, але ще не реалізованої продукції. В обігові засоби входить і зарплата співробітників редакції, і всі грошові затрати, пов’язані з функціонуванням, підготовкою і випуском видання. Для створення статутного фонду редакції засновники спочатку забезпечують її діяльність і випуск перших номерів , надаючи з цією метою стартовий капітал. Далі в процесі нормальної роботи редакції формується її обіговий капітал, необхідний для загальноредакційних і видавничих видатків. Отже, основним джерелом капіталу для заснування і випуску періодичного видання є засоби, вкладені його засновниками у статутний фонд редакції газети. Далі до них приєднується і прибуток, що накопичується від реалізації видання, а також у результаті інших видів редакційної діяльності. На жаль, нині в умовах політичної і економічної нестабільності, загострення конкурентної боротьби на інформаційному ринку багато видань не можуть самостійно існувати. Щоб уникнути банкрутства, керівники редакцій змушені шукати додаткові джерела для існування, намагаються отримати дотацію чи спонсорську підтримку. Дотація– це фінансова підтримка періодичного видання, яка надається регулярно. Спонсорська підтримка, як фінансове джерело, відрізняється від дотації нерегулярністю або навіть одноразовістю (вища плата за рекламу, передача нових технічних засобів і т.д.). Читайте також:
|
||||||||
|