МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Наказовий спосіб (Der Imperativ)Наказовий спосіб має форми другої особи однини і множини, першої особи множини і форму ввічливості. Друга особа однини Imperativ утворюється з основи дієслова і закінчення –е. Однак дуже часто, особливо в розмовній мові, закінчення –еопускається: sagen – sag (e). Закінчення –езавжди відсутнє у дієсловах сильної дієвідміни, які у Präsens змінюють свій кореневий голосний звук, а також у дієслові kommen: geben – gib! lesen – lies! kommen – komm! Дієслова, основа яких закінчується на –d, -t і на сполучення приголосного з носовим, обов’язково прий мають –е: arbeiten – arbeite! lernen – lerne! Дієслова сильної дієвідміни, які у другій і третій особі однини мають умляут кореневого голосного –а, втрачають у наказовому способі: fahren – fahr(e)! tragen – trag(e)! Друга особа множини наказового способу збігається за формою з другою особою множини Präsens. Суфікс –t додається до основи дієслова: singen – singt! sprechen – sprecht! Унаказовому способі другої особи однини і множини займенники duта ihrпропускаються: Bleib hier! – Залишайся тут! Kommt sofort! – Приходьте негайно! Перша особа однини наказового способу і ввічлива форма звертання збігаються відповідно з першою і третьою особами множини Präsens, але особові займенники wir і Sieстоять після дієслова: Gehen wir! – Ходімо! Geben Sie mir bitte dieses Buch! Дайте мені, будь ласка цю книжку! У дієсловах з відокремлюваними префіксами в наказовому способі префікси відокремлюються і стоять після дієслова: aufstehen – steh auf! Дієсловаhaben, sein, wardenутворюють наказовий спосіб так: 2-а особа однини habe! sei! werde! 2-а особа множини habt! seid! werdet! 1- особа множини haben wir! seien wir! werden wir! форма ввічливості haben Sie! seien Sie! werden Sie! Bilden Sie den Imperativ in der 2. Person Singular.
1. Du sollst kommen. ................................
2.Du sollst sprechen. ................................
3. Du sollst essen. ................................
4. Du sollst zuhören ................................
5.Du sollst den Mund aufrnâchen ................................
6. Du sollst still sein ................................
7. Du sollst arbeiten. ................................ Bilden Sie den Imperativ in der 1. Person Plural. 1. Wir sollten helfen. ............................... 2. Wir sollten arbeiten. ................................ 3. Wir sollten gehen. ................................ 4. Wir sollten einsteigen. ................................ 5. Wir sollten aufhören. ................................ 6. Wir sollten aufpassen. ................................ Читайте також:
|
||||||||
|