Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Імітаційне завдання.

Уявіть себе депутатами парламенту і визначте, які положення, на вашу думку, мають увійти до закону України «Про громадянство України».

Узагальнюю відповіді учнів і відзначаю, що перш за все в новій державі (закон приймався в новоутвореній державі Україна) слід було визначити, хто має вважатися її громадянами. Можливі були два варіанти — визнати громадянство всіх, хто на час утворення України жив на її території і не належав до громадянства інших країн, або визнати громадянство лише за тими, хто є корінними жителями України з діда-прадіда.

Робота в групах

Об’єдную учнів у малі групи (5—7 осіб), і пропоную обговорити названі варіанти і визначити свою позицію.

Після закінчення роботи представники кожної групи висловлюють і обґрунтовують свою позицію.

Коментую відповіді учнів і повідомляю, що Україна визнала громадянство всіх, хто на час утворення держави жив на її території і не належав до громадянства інших країн, тобто обрала перший, більш демократичний варіант. Деякі інші країни, що утворилися на теренах колишнього СРСР (Латвія, Литва, Естонія), обрали протилежний варіант, що призвело до утворення величезної кількості апатридів та порушення їх прав.

Проміжний підсумок.

Згідно із Законом України «Про громадянство України» громадянами України було визнано всіх, хто на час утворення держави та прийняття закону постійно проживав на території України і не мав громадянства інших країн.

Розгляд питання про набуття громадянства при народженні дитини, а також визначення його при зміні громадянства батьків пропоную здійснити в процесі роботи малих учнівських груп.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Дидактика як наука, її предмет та завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бесіда. | Робота в групах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.