МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Група 6.1) Назвіть права, які мали кріпаки. 2) Хто мав право брати участь у політичному житті країни? Після закінчення представники кожної групи доповідають про виконання завдання. Доповнюю та коригую відповіді учнів, на їх підставі роблю історичний огляд розвитку прав людини. Надаю інформацію про найважливіші події XX ст. щодо дотримання прав людини, увівши поняття «реабілітація».
Сучасні міжнародно-правові стандарти прав людини. Розповідь учителя. (супроводжується демонстрацією наочного матеріалу) Основним міжнародно-правовим актом, який проголошує і захищає права людини, є Загальна декларація прав людини. Вона була прийнята Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 10 грудня 1948 р. Права людини являють собою стандарти, які направлені на захист окремих громадян від зловживань. Загальна декларація передбачає, що права людини є «основою свободи, справедливості і загального світу». Загальна декларація прав людини — це стандарт, але не закон. Вона передбачає, що всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності та правах, не підлягають дискримінації за національними, етнічними, релігійними, расовими ознаками, а також за ознаками статі, політичних переконань, володіння багатством або власністю.
Класифікація прав людини. Робота з документом. 1). Ознайомтесь з текстом Загальної декларації прав людини. (Наголошую на тому, що у першій фразі майже кожної статті формулюється право, яке гарантується людині; кількість таких прав досить велика, тому виникає питання про їх класифікацію.) 2). На які групи можна розподілити права людини і які саме права слід віднести до кожної з цих груп? (Аналізую та доповнюю відповіді учнів, допомагаючи їм сформулювати основні групи прав людини: громадянські (особисті), політичні, економічні, соціальні й культурні та визначити права, які належать до цих груп.) (За відсутності достатньої кількості примірників Загальної декларації прав людини готую витяг із Загальної декларації прав людини як роздавальний матеріал на кожну парту.)
Загальна декларація прав людини Стаття 1. Всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності і правах... Стаття 2. Кожна людина повинна мати всі права і всі свободи, проголошені цією Декларацією, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, політичних або інших переконань, національного чи соціального походження, майнового, станового або іншого становища... <...> Читайте також:
|
||||||||
|