Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практикум.

Розв’яжіть юридичні задачі на визначення належності до українського громадянства (див. с. 81—82).

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Права людини в історії людства.

Бесіда.

Яке визначення поняття «права людини» ви можете запропонувати?

Коригую і доповнюю відповіді учнів.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи (5—7 осіб) і пропоную завдання, які допоможуть розглянути історичні передумови виникнення прав людини.

Група 1. Схарактеризуйте стан дотримання прав людини у рабовласницький період на прикладі Стародавньої Греції (Стародавнього Риму).

Група 2.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини в феодальний період на прикладі країн Західної Європи.

Група 3.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини у період буржуазних революцій в Англії, Франції, США.

Група 4.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини за часів Київської Русі.

Група 5.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини у період козацької держави.

Група 6.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини за часів перебування України у складі Російської імперії.

З метою отримання якісної та вичерпної відповіді на поставлені завдання групам пропоную опорний план роботи.

Опорний план

1) Проголошення рівності (або нерівності) людей у певний історичний період.

2) Реальна забезпеченість рівноправності — правда чи вимисел.

3) Права людини у нормативних документах відповідного періоду.

Крім того, відповідним групам пропоную додаткові навідні запитання і завдання.

Група 1.

1) Порівняйте права рабів та рабовласників.

2) Як закони у стародавніх державах визначали права іноземців?

Група 2.

1) Які фактори визначали обсяг прав і обов’язків, можливість участі в суспільному житті людей у середньовічних Франції, Англії?

2) Що таке стани, як вони впливали на права людей?

Група 3.

1) Назвіть документи, правові акти, декларації, прийняті в цей період.

2) У чому полягає основний зміст названих актів?

3) Чи були проголошені в цих документах принципи, реалізовані повною мірою в XVII—XVIII ст.?

Група 4.

1) Назвіть першу збірку законів давньоруської держави.

2) Як ви вважаєте, чи забезпечувалася цим актом рівність жителів Київської Русі?

Група 5.

1) Чи були рівними в козацькій державі різні стани та групи населення, люди різної статі?


Читайте також:

  1. Практикум.
  2. Практикум.
  3. Практикум.
  4. Практикум.
  5. Практикум.
  6. Практикум.
  7. Практикум.
  8. Практикум.
  9. Практикум.
  10. Практикум.
  11. Практикум.




Переглядів: 1217

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | Група 6.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.