Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практикум.

— Визначте вид цивільно-правової відповідальності у кожному з випадків та особу, що має бути притягнута до відповідальності.

Ситуація 1. Дівчина-дев'ятикласниця навмисно пошкодила шкіряне сидіння в автобусі. (Субсидіарна, якщо дівчина не має власного майна або достатнього заробітку, відповідатимуть її батьки.)

Ситуація 2. Двоє юнаків відмовилися повернути гроші, які вони позичили у знайомого. (Дольова.)

Ситуація 3. Група футбольних фанатів розбила вікна в тролейбусі, яким поверталася з матчу. (Солідарна.)

Ситуація 4. Водій автомобіля фірми «Укрнафта», порушивши правила дорожнього руху, здійснив наїзд на автомобіль, що стояв на узбіччі, і пошкодив його. (Відповідатиме фірма — власник автомобіля, а вже потім вона має право вимагати повернення грошей (регресний позов щодо водія).)

Ситуація 5. Водій на власному мотоциклі втратив управління внаслідок раптового його пошкодження і завдав шкоди кіоску біля дороги. (Незважаючи на відсутність вини, водій мотоцикла відповідатиме як власник джерела підвищеної небезпеки.)

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Роблю висновок, що метою цивільно-правової відповідальності є компенсація завданої шкоди, для забезпечення цього відшкодування потрібна активна позиція самого постраждалого, вміле використання ним можливостей законодавства.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ 196-204].

2) Дати відповіді на запитання до параграфів.


УРОК № 41

 

Тема. Основи житлового і земельного права України.

Мета:ознайомити учнів з основами житлового та земельного законодавства; розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти, порівнювати правові явища; виховувати повагу до землі як національного багатства України, почуття власної відповідальності за долю України.

Основні поняття: форми власності на землю, приватизація житла, ордер на отримання квартири, державний акт на право власності на землю (користування землею).

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Основи житлового права.

2. Приватизація житла.

3. Основи земельного права України.

IV Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Поясніть різницю між договірною та позадоговірною відповідальністю.

2) Наведіть приклади дольової, солідарної та субсидіарної відповідальності.

 

Подальшу роботу на цьому етапі проводжу за одним із двох варіантів.

ВАРІАНТ І


Читайте також:

  1. Практикум.
  2. Практикум.
  3. Практикум.
  4. Практикум.
  5. Практикум.
  6. Практикум.
  7. Практикум.
  8. Практикум.
  9. Практикум.
  10. Практикум.
  11. Практикум.




Переглядів: 1084

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проміжний підсумок. | Практикум.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.