МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практикум.Викликаю до дошки трьох учнів, кожний із яких отримує комплект карток (формат приблизно 210x297 см на цупкому папері або картоні) з написами «Адвокатура», «Прокуратура», «Міліція». Пропоную життєві ситуації, учні повинні визначитися і підняти картку з назвою відповідного органу, до якого слід звернутися у цій ситуації. Інші учні коментують відповіді, зазначають, чи правильно визначено правоохоронний орган, пояснюють свою думку. Ситуація 1. Вашого друга затримали працівники міліції, які, за його словами, побили його у райвідділі. (Можна звернутися до прокуратури, яка здійснює нагляд за правоохоронними органами.) Ситуація 2. Телевізор, що придбала ваша родина у магазині, вийшов з ладу під час гарантійного строку, а магазин відмовився ремонтувати його. (Доцільно звернутися до адвоката, який допоможе підготувати документи для звернення до суду.) Ситуація 3. Вашого родича звинувачують у скоєнні злочину. (Необхідно звернутися до адвоката.) Ситуація 4. Ви стали свідком дорожньо-транспортної пригоди. (Доцільно звернутися до органів міліції, один із підрозділів якої (ДАІ) займається наглядом за дорожнім рухом.) Ситуація 5.Вашого батька попередили про звільнення, але він вважає звільнення незаконним і хоче отримати юридичну консультацію. (Необхідно звернутися до адвокатури.) Ситуація 6. Повернувшись додому, ви виявили, що двері квартири кимось зламано. (Потрібно звернутися до міліції, яка займається розкриттям злочинів і пошуком злочинців.) Аналізую кожну відповідь учнів, указую на пропущені помилки, звертаючи увагу учнів на записані на дошці функції правоохоронних органів.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ Підводжу підсумки уроку і відзначаю, що однією з ознак правової держави є дієва система правоохоронних органів, ефективне виконання ними своїх обов’язків. Саме тому в Україні створюються сприятливі умови для розвитку правоохоронних органів. Обов’язок кожного свідомого громадянина — не залишатися осторонь правопорушень, надавати правоохоронцям посильну допомогу. Читайте також:
|
||||||||
|