Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ ____________________].

2) Опрацювати текст розділу VII Конституції України.


урок №35

Тема.Порядок діяльності правоохоронних органів і розгляду справ у судах.

Мета:ознайомити учнів з правами та обов’язками правоохоронних органів у процесі оперативно-розшукової діяльності, дізнання, слідства; формувати вміння правомірно діяти в разі зіткнення з правоохоронцями, правомірно користуючись при цьому своїми правами; виховувати повагу до діяльності правоохоронних органів.

Основні поняття:обшук, затримання, запобіжні заходи, оперативно-розшукова діяльність, дізнання, слідство.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент Іі. Вивчення нового матеріалу

1. Порядок діяльності правоохоронних органів.

2. Розгляд справ у судах.

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Порядок діяльності правоохоронних органів.

Розповідь учителя.

Знайомлю учнів з теоретичними положеннями стосовно таких дій правоохоронних органів, як обшук, затримання (звертаю увагу учнів на обов’язковість судового рішення для арешту і обшуку в житловому приміщенні), запобіжних заходів (підписка про невиїзд, застава, особиста порука, утримання під вартою), прав міліції, наданих для виконання покладених на неї обов’язків, а саме право на перевірку документів у громадян, на зберігання і застосування спеціальних засобів і зброї, а також повідомляє про порядок судового засідання.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 811

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практикум. | Робота в групах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.