Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи, оголошую мету — сформувати навички діяти в різноманітних ситуаціях, пропоную кожній групі ситуації, які вони мають розіграти з розподілом ролей; проаналізувати і на підставі матеріалу підручника, витягів із нормативно-правових документів і власного життєвого досвіду дати оцінку цій ситуації, запропонувати шляхи її вирішення. Інші учні, спостерігаючи за діями учасників ситуації, повинні визначити і вказати на припущені помилки, обґрунтовуючи свої твердження нормами відповідних законів.

Група 1.Юнака на вулиці зупинив наряд міліції й запропонував пред’явити документи, вміст кишень і сумки.

Зразок відповіді. Згідно із Законом України «Про міліцію» міліція має право перевіряти документи в осіб при підозрі у вчиненні правопорушень, для встановлення особи правопорушника тощо, у разі затримання особи міліція має право оглянути речі затриманого. Затримання можливе у разі підозри щодо скоєння злочину; для складання протоколу про адміністративне правопорушення, якщо це неможливо зробити на місці, для встановлення особи порушника. Про затримання і огляд має бути складений протокол. Затриманий має право вимагати пред’явлення службового посвідчення, зафіксувати відомості про того, хто його затримав.

Група 2. Дільничний пізно ввечері завітав до квартири і запропонував присутнім особам пред’явити паспорти, показати місце зберігання мисливської рушниці, яка зареєстрована господарем.

Зразок відповіді. Згідно із Законом України «Про міліцію» дільничний інспектор має право перебувати у приватному приміщенні за згодою господарів. Такий візит, крім екстрених випадків, має відбуватися в денний час. Перевірка умов зберігання вогнепальної зброї належить до прав міліції, тому в цьому відношенні дії дільничного правомірні. Зважаючи на пізній час, господарі мають право відмовити дільничному в доступі до приміщення. Крім того, якщо дільничний особисто не відомий, доцільно попросити показати службове посвідчення і зателефонувати до районного відділу міліції, щоб перевірити, чи дійсно гість є міліціонером.

Група 3.До шкільного класу завітала оперативно-слідча група, яка повідомила про проведення обшуку з метою виявлення вибухівки, яка нібито тут прихована.

Зразок відповіді.Згідно з Кримінально-процесуальним кодексом України для проведення обшуку має бути пред’явлено рішення суду (для житлового приміщення) або постанова прокурора (в інших випадках). У рішенні має бути зазначено адресу та справу, у зв’язку з якою проводиться обшук. Обшук проводиться в присутності не менше двох понятих, а також повнолітніх мешканців житла, а в службовому приміщенні — представників адміністрації. Перед початком обшуку господарям пропонується самостійно видати предмети, які мають відношення до справи. У разі відмови проводиться обшук. При цьому всі присутні на початок обшуку можуть бути затримані на час його проведення, також можуть бути відкриті будь-які схованки в приміщенні. Однак у невідкладних випадках (наприклад повідомлення надійшло не про схованку із вибухівкою, а про закладений вибуховий пристрій, який має спрацювати через певний час) правоохоронні органи мають право здійснити обшук і без санкції суду чи прокурора, але з обов’язковим повідомленням їх про свої дії.

Група 4. Дівчину (15 років) викликали до слідчого для допиту. Після проведення допиту її було затримано і взято під варту як підозрювану в скоєнні злочину.

Зразок відповіді.Згідно з Кримінально-процесуальним кодексом України виклик на допит проводиться повісткою, яка вручається під розписку, а в окремих випадках — телеграмою або телефонограмою. У повістці має бути зазначено, хто викликається, в якій якості (потерпілий, свідок, підозрюваний), куди і до кого, день і час явки, наслідки неявки. Неповнолітній учасник кримінального процесу викликається через законних представників. Допит неповнолітнього свідка віком до 14 років, а на розсуд слідчого — віком до 16 років, проводиться в присутності педагога, а за необхідності — лікаря, батьків тощо. У разі, якщо його допитують як підозрюваного чи обвинуваченого, на допиті може бути присутнім також адвокат (захисник). Для утримання особи під вартою мають бути вагомі підстави — можливість впливати на хід слідства, обґрунтовані підозри щодо того, що підозрюваний намагатиметься уникнути відповідальності, тощо.

Після закінчення обговорення аналізую роботу учнів у групах, коригую і доповнюю відповіді учнів, які виступали з коментарями.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | Розгляд справ у судах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.