МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання.Заповніть таблицю щодо вимог для отримання різних видів пенсій, скористувавшись витягом із закону України «Про пенсійне забезпечення». Зразок таблиці.
Коригую роботу учнів над заповненням таблиці.
Право на охорону здоров’я та здорове і безпечне навколишнє середовище. Матеріал щодо охорони здоров’я не містить ніяких складностей, тому пропоную його учням для самостійного вивчення вдома. Розгляд питання про право на здорове та безпечне навколишнє середовище має бути здійснений з обов’язковим урахуванням особливостей природних умов, місцевих екологічних проблем тощо. Бесіда. 1) На вашу думку, які екологічні проблеми світу можна вважати основними? 2) Назвіть міжнародні організації, які займаються проблемами захисту довкілля. 3) На конкретних прикладах доведіть, що небезпечне навколишнє середовище негативно впливає на стан здоров’я людини. Завдання. – Проведіть моніторинг щодо екологічної обстановки в Україні. У разі потреби доповнюю та коригую відповіді учнів, роблю висновок щодо необхідності збереження та охорони довкілля, об’єднання зусиль світової громадськості у боротьбі за право на безпечне навколишнє середовище. Повідомлення учнів. Окремі учні виступають з інформацією щодо екологічної ситуації в Україні в цілому, в області, районі, селі.
Роблю проміжний підсумок, оглядово повідомляючи про право на житло і конституційний захист сім’ї, дитинства, материнства та батьківства. Зазначаю, що більш докладно ці питання будуть розглядатися при вивченні відповідних тем курсу.
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ У зв’язку з тим, що протягом вивчення нового матеріалу проводилися проміжні закріплення, цей етап є недоцільним.
V. ПІДСУМКИ УРОКУ Роблю висновок, що охорона здоров’я громадян і забезпечення їх соціального захисту є обов’язком держави, яка проголосила себе соціальною, від рівня забезпечення цих прав залежить гідне існування кожної людини.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|