Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання.

Запишіть до зошитів цифри та їх юридичне пояснення: 17 ро­ків — вік, коли проводиться приписка до призовної дільниці, 18— 25 років — вік, коли юнаків призивають на строкову військову служ­бу, 12 місяців — строк строкової військової служби у більшості видів Збройних Сил України (крім тих, для яких визначено більший строк служби), 18 місяців — строк строкової служби на кораблях та у бе­регових частинах Військово-морських сил України та морських під­розділах інших військових формувань України, 9 місяців — строк служби військовослужбовців, які мають вищу освіту.

Призовники для проходження служби можуть бути направлені не лише до Збройних Сил України, а й до внутрішніх військ Міністер­ства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби, військових підрозділів Міністерства з надзви­чайних ситуацій України.

Відстрочка від призову.

Бесіда.

— Як ви вважаєте, чи всі вісімнадцятирічні юнаки підлягають при­зову на військову службу?

Узагальнюю відповіді учнів і повідомляю, що держава пе­редбачає різні життєві ситуації та надає право на відстрочку від при­зову тим, хто має поважні причини.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Дидактика як наука, її предмет та завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Робота в групах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.