МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема VII. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АІС................................................1. Структура інформаційного забезпечення................................................. 2. Єдина система класифікацій та кодування. Загальнодержавні та галузеві класифікатори.................................................................................. 3. Вхідні документи, що функціонують в АІС .......................…………… 4. Вихідні документи, що формуються в системі........................................ Тема VIII.ЗОВНІШНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ЗВ”ЯЗКИ АІС 1. Основні джерела надходження інформації до ДПА................................ 2. Споживачі інформації районної ДПА....................................................... 3. Напрями вдосконалення зовнішніх інформаційних зв'язків................... Тема ІX.НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ........................................................................ 1. Пріоритетні напрями інформатизації ДПА України на даному етапі... 2. Основні завдання, вирішення яких покладається на АІС...................... 3. Заходи щодо реформування галузевої інформатики. Технічне оснащення всіх ДПА....................................................................................... 4. Телекомунікаційна мережа ДПА України. Основні підсистеми та цілі створення......................................................................................................... 2.2. Плани практичних і лабораторних робіт........................................................ 1. Практичні заняття........................................................................................... 2. Лабораторні роботи......................................................................................... 2.3. Термінологічний словник................................................................................... 2.4. Навчальні завдання............................................................................................. 2.5. Завдання для перевірки знань........................................................................... 3. БЛОЧНО-МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ.............................................................. 4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ........ 5. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ........................................................................................
Читайте також:
|
||||||||
|