МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема VII. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АІС................................................1. Структура інформаційного забезпечення................................................. 2. Єдина система класифікацій та кодування. Загальнодержавні та галузеві класифікатори.................................................................................. 3. Вхідні документи, що функціонують в АІС .......................…………… 4. Вихідні документи, що формуються в системі........................................ Тема VIII.ЗОВНІШНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ЗВ”ЯЗКИ АІС 1. Основні джерела надходження інформації до ДПА................................ 2. Споживачі інформації районної ДПА....................................................... 3. Напрями вдосконалення зовнішніх інформаційних зв'язків................... Тема ІX.НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ........................................................................ 1. Пріоритетні напрями інформатизації ДПА України на даному етапі... 2. Основні завдання, вирішення яких покладається на АІС...................... 3. Заходи щодо реформування галузевої інформатики. Технічне оснащення всіх ДПА....................................................................................... 4. Телекомунікаційна мережа ДПА України. Основні підсистеми та цілі створення......................................................................................................... 2.2. Плани практичних і лабораторних робіт........................................................ 1. Практичні заняття........................................................................................... 2. Лабораторні роботи......................................................................................... 2.3. Термінологічний словник................................................................................... 2.4. Навчальні завдання............................................................................................. 2.5. Завдання для перевірки знань........................................................................... 3. БЛОЧНО-МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ.............................................................. 4. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ........ 5. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ........................................................................................
Читайте також:
|
||||||||
|