МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема VІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АІС В ОРГАНАХ ДПС УКРАЇНИ
Частина Ι. Прямокутні зображення тривимірних об’єктів. Навчальний посібник
Оригінал-макет підготовлено автором Скорюковою Я.Г.
Редактор В.О. Дружиніна Коректор З.В.Поліщук
Науково-методичний відділ ВНТУ Свідоцтво Держкомінформу України серія ДК № 746 від 25.12.2001 21021, м. Вінниця, Хмельницьке шоссе, 95, ВНТУ
Підписано до друку Гарнітура Times New Roman Формат 29,7×42¼ Папір офсетний Друк різографічний Ум. друк. арк. Тираж прим. Зам. №
Віддруковано в комп’ютерному інформаційно-видавничому центрі Вінницького національного технічного університету Свідоцтво Держкомінформу України cерія ДК № 746 від 25.12.2001 21021, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 95, ВНТУ ЗМІСТ
Вступ.............................................................................................................................. 1. ПРОГРАМА КУРСУ............................................................................................. 2. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ........................................... 2.1. Методичні вказівки до вивчення тем курсу.................................................. Тема І.ПРЕДМЕТ І ЗМІСТ КУРСУ......................................................................... 1. Об’єктивна необхідність інформатизації в податковій системі ................ 2. Предмет і зміст курсу. Зв’язок з іншими навчальними дисциплінами...... Тема ІІ. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В ПОДАТКОВІЙ СИСТЕМІ ........................................................................... 1. Поняття і мета створення інформаційних систем у податковій системі... 2. Роль і місце ІС в управлінні економічним об'єктом................................... 3. Принципи створення і функціонування АІС............................................... 4. Структура АІС................................................................................................ 5. Організація робіт зі створення АІС і АІТ ................................................... 5.1.Проектування: стадії та етапи розробки АІС і АІТ.................................... 5.2. Постановка та алгоритмізація задач........................................................... Тема ІІІ.ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ..................... 1. Поняття інформаційних технологій та їх класифікація. Забезпечуючі інформаційні технології. Функціональні інформаційні технології............ 2. Класифікація інформаційних технологій за типом користувацького інтерфейсу........................................................................................................ 3. Пакетний та діалоговий режими роботи................................................... 4. Найбільш поширені інформаційні технології.......................................... 5. Інформаційні мереживі технології обробки і збереження даних........... 6. АРМ як частина інформаційної системи.................................................. Тема ІV. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ З ПОГЛЯДУ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ......................................................................... Інформатизація ДПА України як об’єктивний процес, який має охопити галузь в цілому................................................................................. 2. Складові податкової системи України. Структура системи органів ДПС України.................................................................................................... 3. Рівні управління. Основні завдання ДПА за рівнями управління. Тема V. ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЗАДАЧ ЯКІ РОЗВ”ЯЗУЮТЬСЯ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ....... 1. Функціональні підсистеми районного, обласного та центрального рівнів.................................................................................................................2. Основні критерії підходу до функцій ДПА як таких, що підлягають автоматизації................................................................................................... 3. Перелік задач основних підсистем функціональної частини АІС.................................................................................................................... Тема VІ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АІС В ОРГАНАХ ДПС УКРАЇНИ 1.Основні АІС в органах Державної податкової системи України. Їх призначення..................................................................................................... 2. Автоматизація основних функцій органів Державної податкової служби.............................................................................................................. 3. Основні функціональні АРМ АІС............................................................. 4. Методи захисту інформації від несанкціонованого доступу (апаратні, програмні і адміністративні).......................................................................... Читайте також:
|
||||||||
|