Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи побудови підручника

  1. Генетичний – в історичній послідовності.
  2. Логічний – відповідно до логічної структури науки.
  3. Психологічний – з урахуванням пізнавальних можливостей учнів.

Компоненти змісту підручника.

1) Основні факти, принципи, засоби й нові відкриття у науці.

2) Виховні ідеї морального і естетичного характеру.

3) Методи наукового мислення і дослідження, що сприяють засвоєнню навчального матеріалу.

4) Знання з історії науки і творчої діяльності її видатних представників.

5) Уміння і навички, що випливають із змісту навчального матеріалу.

6) Розкриття прийомів мислення, логічних операцій, які учень має засвоїти в процесі вивчення змісту підручника.

3.

Структура шкільного підручника

1) тексти;

2) позатекстові компоненти:

Ø апарат орієнтування (вступ, зміст, бібліографія тощо);

Ø апарат організації засвоєння навчального матеріалу (запитання, пізнавальні завдання, проблемні ситуації, зразки виконання завдань);

Ø ілюстративний матеріал (зображувальна та схематична наочність).

Тексти, типи текстів

Текст – це „ядро” підручника, інформаційно-змістова складова підручника.

Тип тексту визначається такими умовами.

1) характер навчального матеріалу;

2) метод викладу;

3) логіка викладу;

4) вікові особливості.


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  4. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  5. Алгоритм побудови сітьових графіків.
  6. Алгоритми побудови дерев екстремальної ваги
  7. Антикорупційні принципи
  8. Антикорупційні принципи
  9. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  10. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  11. Б/. Принципи виборчого права.
  12. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції




Переглядів: 1448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підручник, його функції та типи | Типи текстів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.