Принципи побудови підручника
- Генетичний – в історичній послідовності.
- Логічний – відповідно до логічної структури науки.
- Психологічний – з урахуванням пізнавальних можливостей учнів.
Компоненти змісту підручника.
1) Основні факти, принципи, засоби й нові відкриття у науці.
2) Виховні ідеї морального і естетичного характеру.
3) Методи наукового мислення і дослідження, що сприяють засвоєнню навчального матеріалу.
4) Знання з історії науки і творчої діяльності її видатних представників.
5) Уміння і навички, що випливають із змісту навчального матеріалу.
6) Розкриття прийомів мислення, логічних операцій, які учень має засвоїти в процесі вивчення змісту підручника.
3.
Структура шкільного підручника
1) тексти;
2) позатекстові компоненти:
Ø апарат орієнтування (вступ, зміст, бібліографія тощо);
Ø апарат організації засвоєння навчального матеріалу (запитання, пізнавальні завдання, проблемні ситуації, зразки виконання завдань);
Ø ілюстративний матеріал (зображувальна та схематична наочність).
Тексти, типи текстів
Текст – це „ядро” підручника, інформаційно-змістова складова підручника.
Тип тексту визначається такими умовами.
1) характер навчального матеріалу;
2) метод викладу;
3) логіка викладу;
4) вікові особливості.
Читайте також: - Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сутність і принципи аграрної політики
- Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
- Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
- Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
- Алгоритм побудови сітьових графіків.
- Алгоритми побудови дерев екстремальної ваги
- Антикорупційні принципи
- Антикорупційні принципи
- АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
- АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
- Б/. Принципи виборчого права.
- Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|