Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи текстів

І. За характером відображення дійсності.

  1. емпіричні – відображають факти, явища, події, містять правила, вправи.
  2. теоретичні – містять закономірності, теорії, методологічні знання.

ІІ. За основним методом викладу матеріалу.

  1. репродуктивні тексти – високоінформативний, структурний, зрозумілий учням (відповідає завданням пояснювально-ілюстративного навчання).
  2. проблемний текст – подають у формі проблемного монологу, в якому з метою створення проблемний ситуацій позначають суперечності, визначають проблему, аргументують логіку формування думки.
  3. програмований текст – у ньому зміст подається частинами, а засвоєння кожного інформативного блоку перевіряється контрольними запитаннями.
  4. комплексний тест – містить певні дози інформації, необхідні учням для розуміння проблеми, а проблема визначається за логікою проблемного навчання.

ІІІ. За призначенням тексти поділяють:

  1. основні.
  2. додаткові, мета яких – розширити, поглибити знання учнів. Щодо важливих компонентів змісту навчального матеріалу.

ІV. За ступенем пізнавальної самостійності.

  1. репродуктивні тексти – питання і завдання, які вимагають від учня відтворення знань без істотних змін.
  2. продуктивні тексти – передбачають трансформацію знань, істотні зміни в структурі їх засвоєння або пошуки нових знань.

5.

Дидактичні вимоги до підручника

  1. Матеріал підручника повинен відповідати сучасному рівню розвитку науки і спиратися на науково достовірні факти, явища, закономірності.
  2. Зміст підручника повинен будуватися з урахуванням програми по даному предмету.
  3. Виклад матеріалу визначається чіткістю, логічністю. Кожен значний розділ або глава закінчується запитаннями та завданнями.
  4. Важливою вимогою до підручника є відповідність принципу зв’язку з теорії з практикою.
  5. Всі визначення, правила, які необхідно запам’ятати в підручнику виділяються.
  6. Підручники повинні бути оформлені належним чином.
  7. Підручник має відповідати гігієнічним вимогам:

а) правильне дозування навчального матеріалу;

б) чіткість друкування;

в) розміри шрифту.

6.


Читайте також:

  1. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  2. Анотування і реферування наукових текстів
  3. Види текстів. Структура тексту службового документа.
  4. Вимоги до професійних текстів
  5. Відновлювання текстів, що згасають
  6. ВПРАВА 11. Ознайомтеся з фрагментами наукових текстів, знайдіть приклади для характеристики синтаксичних особливостей викладу інформації українською мовою.
  7. Дослідження машинописних текстів
  8. ЗАВДАННЯ 16. Проаналізуйте 2-3 складені Вашими однокурсниками анотації на матеріалі одного з текстів цього розділу. Виберіть найкращу. Обґрунтуйте свій вибір.
  9. ЗАВДАННЯ 5. Зробіть порівняльний аналіз усного і писемного мовлення на основі прочитаних текстів у вигляді конспекту.
  10. ЗАВДАННЯ 6. Ознайомтесь з інформацією поданих нижче текстів і підготуйте усне повідомлення про особливості функціонування прийменників у наукових і ділових текстах.
  11. Машинний переклад і розуміння текстів природною мовою.
  12. Особливості текстів кадрово- контрактних документів




Переглядів: 1466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи побудови підручника | Навчальні посібники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.