Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мова опису розподіленого середовища

Основне призначення специфікації полягає в тому, щоб описати основні властивості і функції розподіленого середовища. Мова специфікацій cередовища близька до мови опису РПС.

Послідовне середовище можна описати за допомогою опису програми, що виконується у цьому середовищі. Оскільки, основною відмінністю між послідовним та розподіленим середовищем є можливість паралельної еволюції об’єктів у останьому, то необхідно ввести операцію, що описує цю властивість. За допомогою цієї операції виникає можливість розширення класу РПС, тобто опису інших РПС, що не ввійшли до опису операцій над об’єктами.

Надалі елемент множини РПС позначимо Р та дамо визначення операцій над ним.

Визначення паралельного виконання РПС. Результатом паралельної виконання двох РПС буде середовище: Po :: Pr

Якщо у розподіленому середовищі РС виконується не лише два РПС, а декілька, тоді розподілене середовище описується: Po ::...:: Pr

Операцію паралельного виконання можна розширити і перенести на множину об’єктів, оскільки РПС є об’єктом. Але зауважимо, що результатом паралельного виконання об’єктів буде не об’єкт, а середовище, у якому між об’єктами не виникає взаємодії ні першого, ні другого типу

Розширимо раніше визначені операції над об’єктами.

Визначення взаємодії об’єкту і середовища (взаємодія першого роду). Результатом взаємодії об’єкта і середовища буде об’єкт, у якого множина вхідних інтерфейсів співпадає з множиною вхідних інтерфейсів об’єкта-сервера, а множина вихідних інтерфейсів — об’єднання множин вихідних інтерфейсів об’єктів середовища.

Для подальшого використання вважаємо, що множина вхідних інтерфейсів при такій взаємодії є порожньою (накладемо таке обмеження). Оскільки при взаємодії об’єкта виникає недетермінованість взаємодії (який із об’єктів середовища взаємодіє з об’єктом-сервером), тобто .

Взаємодія об’єкту і середовища є коректною, якщо виконується умова: середовище повністю забезпечує сервіс, необхідний об’єкту-кліенту

Визначення проекції середовища. Результатом проекції середовища на інтерфейс буде середовище, у якого всі об’єкти є проекціями об’єктів середовища.

Аналогічно визначаємо проекцію середовища на множину інтерфейсів та на об’єкт. З визначення операцій проекції об’єкта та взаємодії між об’єктами випливає рівність:

.

Визначення операції успадкування (взаємодія другого роду). Успадкування об’єктом інтерфейсів від РС є об’єкт, що успадковує інтерфейси всіх об’єктів середовища. Дана операція в ООП також називається як множинне успадкування. Надалі будемо використовувати цей термін як синонім.

При успадкуванні інтерфейсів від середовища виникає недетерміновність коли існують два (або декілька) об’єкти, що надають сервіс по одному інтерфейсу. Для виключення недетермінованості запропоновано вважати, що операція паралельного виконання (в даному випадку) не симетрична, тобто:

.

Класи РПС, що описуються за допомогою мови специфікації. Описавши операції паралельного виконання РПС та об’єктів розширимо множину РПС, що описуються мовою специфікації. Тепер об’єкт може отримувати сервіс не тільки від одного, але і від багатьох об’єктів. Всі запити щодо інтерфейсу та сервіс об’єкт отримує тільки від об’єкту , який в свою чергу, якщо виникає необхід­ність, отримує сервіси від . Тобто між об’єктами та існує взаємо­дія першого роду, а об’єкти виконуються паралельно, і визначають РПС класу .

Запити щодо інтерфейсу та сервіс об’єкт отримує від об’єкту , якщо цей об’єкт надає сервіс по цьому інтерфейсу, в противному разі від першого із об’єктів , який надає цей сервіс. Тобто об’єкт наслідує інтерфейси від (взаємодія другого роду).

Опис класів РПС. Розширимо безліч об'єктів, які будуть описуватися мовою IDL. Об'єкт може одержувати сервіс не тільки від одного об'єкту, але і від багато яких об'єктів. Всі запити щодо інтерфейсу і сервісу об'єкт одержує тільки від об'єкту, який у свою чергу одержує сервіси від .

Іншими словами, між об'єктами і існує взаємодія 1-го типу, а об'єкти виконуються паралельно, і визначають РС у вигляді .

Опис об'єктів 2-го типу в мову IDL включає опис типів даних параметрів інтерфейсів об'єктів 1-го типу і операції виклику методу для посилання запиту по мережі іншому об'єкту, видаленому від нього. Ці об'єкти є посередниками між клієнтом і сервером (stub для клієнта і skeleton для серверу). Їх описи відображаються в ті МП, в яких описані відповідні йому об'єкти 1-го типу.

 


Читайте також:

  1. Cинтаксис опису змінних
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  4. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  5. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  6. Аналіз внутрішнього середовища підприємства
  7. Аналіз зовнішнього середовища
  8. Аналіз конкурентного середовища
  9. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
  10. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мова специфікації об’єктів 2 типу РПС | Моделі взаємозв'язку за інформацією

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.