Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи ускладнюють ці труднощі життя Вам і Вашій роди-


 


□ зовсім ні

□ досить сильно


 

□ лише трішки

□ дуже сильно


 


Опитувальник заповнив:
батько, мати, педагог_____


(потрібне підкреслити або дописати)


 



Підпис

Дуже дякуємо за співпрацю!


Додитки

Опитувальник: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ

(для батьків і педагогів дітей 4-16 річного віку)

Інструкція: орієнтуючись на спостереження за поведінкою дитини впродовж останніх 6 місяців, відмітьте, будь ласка, її прояви за кожним нижче поданим твердженням:

А «не правильно» - якщо твердження зовсім не відповідає
поведінці дитини;

Б «частково правильно» - якщо реакції, зазначені у
твердженні, час від часу мають місце у поведінці дитини;

В «правильно» якщо поведінка дитини співпадає з опи­
саною у твердженні

Намагайтесь зробити відмітки за кожним твердженням, на­віть якщо Ви не зовсім впевнені у відповіді, або твердження Вам видається дивним.

Прізвище, ім'я дитини
Дата народження___

Дата заповнення опитувальника

 

Дитина А Не пра виль /ю Б Част npattu ЛЫ1О в Ира ви.чь ш>
1. Є уважною до почуттів інших людей П и п
Є невгамовною, надто активною, не може довго залишатись у спокійному стані П Q D
Часто скаржиться на те, що болить голова, жи­віт, нудить о а
3 готовністю ділиться з іншими дітьми гостинця­ми, іграшками, олівцями тощо
Часто знаходиться у стані підвищеного роздра­тування, гніву а а а
б Є схильною до усамітнення, часто грається на-самоті D D D
Зазвичай, t слухняною, шдкорясться вимогам дорослих D а D
Часто виглядає занепокоєною, заклопотаною а а

2.1.4


Додатки


9. Намагається допомогти, якщо хтось виявляється засмученим, ображеним, хворим D D а
10. Постійно крутиться, йорзає D
И. Має, принаймні, одного хорошого друга а
12. Часто б'ється з іншими дітьми або зачіпає їх а
13. Часто почувається нещасною, пригніченою, що­миті може розплакатись а
14. Зазвичай подобається іншим дітям
15. Легко відволікається, має розсіяну увагу а D
16. У незвичних умовах стає нервовою, набридли­вою, легко втрачає впевненість D а
ТҐ" Є доброю до менших дітей а
18. Часто сперечається з дорослими а
19. Інші діти дражнять або зачіпають її
20. Часто пропонує свою допомогу іншим (батькам, вихователям, дітям) а а
21. Добре подумає, перш ніж щось зробити а
22. Краде речі з дому, зі школи, з інших місць а
23. Має успішніші взаємини з дорослими, ніж з ді­тьми
24. Має страхи, легко лякається а а
25. Виконує завдання від початку до кінця, є уваж­ною, зосередженою а а
Чи є у Вас ще якісь зауваження або проблеми?
 
 
 
 

 


Дайте, будь ласка, відповідь ще на декілька запитань.

Чи вважаєте Ви, загалом, що у Вашої дитини є трудно­щі в одній або декількох зазначених нижче сферах (потрібне підкреслити):


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. А. 5-7 день життя.
  4. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  5. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  6. Адаптації до паразитичного способу життя
  7. Анамнез життя
  8. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  9. Безпечних умов праці, здорового способу життя та нормального
  10. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  11. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  12. Братства,їх роль в активізації культурного життя 16-17ст.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Настрій, увага, поведінка, взаємини з іншими людьми? | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.