Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Безпечних умов праці, здорового способу життя та нормального

психологічного клімату в трудовому колективіповинна здійснювати1

ся при вивченні дисципліни «Охорона праці». Вивчення цього курсу

ставить за мету вирішення подвійного завдання:

1) оволодіння питаннями правового забезпечення соціально1вироб1

ничої діяльності, організації охорони праці, організаційно1право1

вого забезпечення належних культурно1побутових, санітарно1гігіє1

нічних та безпечних умов праці, здорового способу життя та нор1

мального психологічного клімату в трудовому колективі;

2) оволодіння загальним підходом до питань охорони праці для того,

щоб уміти узагальнювати та структурувати знання з охорони

праці, як вже набуті, так і ті, що будуть набуті при вивченні інших

навчальних дисциплін та практичним досвідом.

Вивчення курсу «Охорона праці» базується на знаннях, набутих

при вивченні нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» та

інших дисциплін – загальноосвітніх (математика, фізика, хімія),

соціально1правових та економічних (трудове право, соціологія, еконо1

міка, організація і планування виробництва), медичних (гігієна, сані1

тарія, токсикологія, фізіологія, психологія), загальнотехнічних та спе1

ціальних (опір матеріалів, електротехніка, технологія та устаткування

виробництва та ін.).

Охорона праці як наука належить до комплексу наукових дисци1

плін, що вивчають людину в процесі праці, таких, як наукова організа1

ція праці, ергономіка, інженерна психологія, технічна естетика. Ці

дисципліни мають єдину мету – сприяти підвищенню продуктивності

праці, зменшенню впливу на людину несприятливих чинників вироб1

ничого середовища, збереженню здоров’я працівників, підходячи до

цієї мети з різних сторін і на різних рівнях.

Наукова організація праці досліджує трудовий процес, на підста1

ві чого розробляє та впроваджує в практику такі його схеми, при яких

забезпечується максимальна продуктивність праці, створюються

умови для збереження здоров’я працівників, збільшення періоду їх

трудової діяльності.

Ергономіка досліджує знаряддя праці, розробляє та дає рекомен1

дації щодо їх конструювання, виготовлення та експлуатації з метою

забезпечення необхідної зручності, збереження сили, працездатності

та здоров’я працюючих.

Інженерна психологія вивчає взаємодію людини з технікою і вста1

новлює функціональні можливості людини в трудових процесах з

метою створення таких умов праці, при яких зберігаються високі пси1

хофізіологічні можливості людини.

Технічна естетика встановлює залежність умов та результатів праці

від архітектурного, конструктивного та художнього вирішення знарядь

праці, робочих місць, дільниць, цехів, санітарно1побутових та інших

допоміжних приміщень – всього, що оточує людину на виробництві.

Завершення підготовки фахівців з вищою освітою з питань охорони

праці здійснюється при вивченні навчальної нормативної дисципліни

«Охорона праці в галузі» та при підготовці розділу «Охорона праці» у

кваліфікаційних та дипломних роботах (проектах).


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. А. 5-7 день життя.
  4. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  5. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  6. Аварії на радіаційно-небезпечних об’єктах
  7. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  8. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  9. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  10. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  11. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  12. Адаптації до паразитичного способу життя




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сті у особи соціальних і громадянських якостей з урахуванням осо_ | Розділ 1. НАУКОВІ, ПРАВОВІ, ОРГАНІЗАЦІЙНІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.