Сті у особи соціальних і громадянських якостей з урахуванням осо_
бливостей майбутньої професійної діяльності». Враховуючи це,
вищий навчальний заклад повинен сформувати випускника як соціаль1
ну особистість, здатну вирішувати певні проблеми і задачі соціальної
діяльності, виходячи з принципу пріоритетності охорони життя та здо1
ров’я працівників.
Виходячи з вищевикладеного, метою вивчення охорони праці у
вищій школі є формування у майбутнього фахівця такого рівня знань
з соціальних, правових і організаційних питань охорони праці, з
питань гігієни праці, виробничої санітарії, виробничої та пожежної
безпеки, щоб він:
♦ чітко усвідомлював соціально1етичну важливість проблеми без1
пеки праці;
♦ вмів вирішувати типові задачі охорони праці відповідно до поса1
дових обов’язків первинної посади майбутньої професії;
♦ мав активну позицію щодо практичної реалізації принципу пріо1
ритетності охорони життя та здоров’я працівників.
Вивчення охорони праці у вищій школі відбувається неперервно і
комплексно. Підготовка студентів в рамках нормативної навчальної
дисципліни «Безпека життєдіяльності» спрямована передусім на фор1
мування світогляду, вироблення ідеології безпечного мислення і пове1
дінки, і забезпечує майбутніх спеціалістів важливим інструментом не
лише щоденного безпечного контактування з навколишнім світом, а й
готує до майстерного виконання різної складності технологічних про1
цесів. Завдяки цій дисципліні майбутній фахівець має опанувати філо1
софію безпеки локальних екосоціосистем, уміти будувати логічне дере1
во подій виникнення небезпеки, визначати існуючі проблеми безпеки.
Уміння вирішувати типові задачі охорони праці відповідно до по1
садових обов’язків первинної посади майбутньої професії забезпе1
чується відповідно до конкретної галузі і особливостей професійної
діяльності майбутніх фахівців шляхом опанування безпечними ме1
тодами та прийомами ведення робіт при вивченні загальнотехнічних
та фахових дисциплін.
Підготовка студентів вищих навчальних закладів усіх напрямів осві1
ти стосовно питань правового забезпечення соціально_виробничої
Діяльності, організації охорони праці, організаційно_правового забез_
Печення належних культурно_побутових, санітарно_гігієнічних та
Читайте також: - II. Злочини проти життя та здоров'я особи
- II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
- III.Цілі розвитку особистості
- III.Цілі розвитку особистості
- III.Цілі розвитку особистості
- Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
- S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
- V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
- V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
- V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
- А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
- А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|