Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відомості про стан виробничого травматизму за 2003–2004 рік по областях

ПРЕДМЕТ, СТРУКТУРА, ЗМІСТ ТА МЕТА

НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОХОРОНА ПРАЦІ»

Забезпечення здорових і безпечних умов трудової діяльності в

нашій країні потребує корінної зміни ставлення всього суспільства до

питань охорони праці, підвищення освіти посадових осіб і спеціалістів

усіх рівнів, всього населення країни. Вирішення цієї проблеми не1

можливе без належної підготовки всіх фахівців з питань охорони

праці. Професійна освіта покликана забезпечити майбутнього спеціа1

ліста знаннями, уміннями і навичками безпечної професійної діяль1

ності, зокрема під час виконання управлінських дій, при проектуванні

чи розробці нових процесів, виконанні конкретних виробничих дій,

технологічних операцій тощо. Випускник вищого навчального закладу

повинен вміти використовувати закони та інші нормативно1правові

акти, чинну галузеву нормативно1технічну документацію, засоби з

охорони праці для того, щоб:

• розробляти організаційно1технічні заходи, які забезпечують

безпечне виконання робіт;

• готувати робочі місця для безпечного виконання робіт, монтажу,

обслуговування, експлуатації, використання, ремонту обладнання

тощо;

• організовувати безпечне виконання робіт;

• застосовувати на практиці індивідуальні та колективні засоби

захисту працюючих;

• виконувати вимоги норм безпечної експлуатації устаткування та

обладнання, застосування пожежо1 та вибухонебезпечних і отруйних

матеріалів і речовин, що використовуються під час виконання робіт;

• забезпечувати протипожежну безпеку об’єктів;

• вміти користуватись первинними засобами пожежогасіння;

• дотримуватись правил особистої гігієни та втілювати заходи з

дотримання вимог виробничої санітарії, поліпшення умов праці на

робочих місцях.

Закон України «Про вищу освіту» встановлює, що «вимоги до

Освітніх рівнів вищої освіти містять вимоги до рівня сформовано_


Читайте також:

  1. IX. Відомості про військовий облік
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  4. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  5. Аналіз виробничого травматизму
  6. Аналіз виробничого травматизму і професійних захворювань в рослинницькому технологічному комплексі
  7. Аналіз виробничого травматизму у адміністративно-територіальних одиницях України за 2006-2009 роки
  8. АНАЛІЗ І ПРОФІЛАКТИКА ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ ТА ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
  9. Аналіз і профілактика травматизму, профзахворюваності на виробництві.
  10. Аналіз професійного та виробничого ризиків
  11. Аналіз та оцінка виробничого травматизму в галузі
  12. Аналіз, прогнозування, профілактика травматизму та професійної захворюваності в галузі




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виробничий травматизм в Україні за період 1980–2004 рр. | Сті у особи соціальних і громадянських якостей з урахуванням осо_

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.