Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вступ до мови програмування

 

Що таке мова програмування? Для того, щоб дати відповідь на це запитання, дамо спочатку відповідь на інше запитання: а що таке програмування, або в ще більш простому варіанті: що таке програма? Досить часто в житті ми вживаємо це слово, наприклад: програма телепередач на тиждень, програма підготовки до складання іспиту, індивідуальна програма для спортсмена при підготовці до змагань і т.д. В кожному з наведених прикладів у сказану фразу вкладено різний зміст, але загалом суть залишається тією ж: це послідовність дій (телепрограм на кожен день тижня, вивчення порцій (параграфів) навчального матеріалу при підготовці до іспиту, норми та види щоденного навантаження спортсмена), точно виконуючи яку виконавець досягне поставленої перед ним задачі. У цьому розумінні термін “програма” дещо схожий до терміну “алгоритм”, але нашим завданням не є вияснення популярного запитання “хто є хто”, тому у нашому розумінні слово програма надалі писатиметься без лапок і буде являти собою систему послідовних команд для ПЕОМ для розв’язання кожної конкретної задачі.

Відповідно програмування буде процесом створення цієї програми, або послідовності інструкцій, а мова програмування буде тим засобом, який допоможе нам у спілкуванні з ПЕОМ, тобто ми з комп’ютером вже не будемо розмовляти, як двоє туристів – українець і китаєць, що знаходяться у Франції і крім рідної мови, ніякої іншої не знають.

Уявимо собі деяку абстрактну гру, дещо не схожу на ту, що ви, мабуть грали в дитинстві – несправний телефон. Не схожу по тій причині, що правила у нас будуть жорсткі – кожне не вірно “вимовлене” слово не буде приводити до невірного результату, а призведе до ситуації, коли ваш друг–комп’ютер вам трошки не ввічливо скаже щось подібне до: “моя твоя не понимай”. Щоб уникнути таких неприємних ситуацій, домовимось, що правила нашої гри будуть настільки суворими, що порушувати їх може лише хіба що черговий електрик, який просто вимкне світло і ваша ПЕОМ буде вилучена з гри.

Отже, правило перше: розмова між нами і комп’ютером буде вестись виключно при допомозі нескладних математичних виразів та команд і повідомлень англійською мовою. Чому саме англійською? Знову ж таки, наголошую, просто такі правила нашої гри. У вигляді невеличкого відступу трошки поміркуємо, а чи могли б ми скласти такі правила нашої гри, щоб діалог вівся на рідній для нас, тобто українській, мові? Звичайно можна, але в такому разі ми пропонуємо вам відкласти даний посібник і зайнятись вивченням шкільної алгоритмічної мови, але якщо ви будете уважними, то згодом помітите, що між цими двома варіантами гри в принципі немає ніякої різниці за винятком того, що в запропонований нами варіант гри грають у всьому світі, а в суверенний український варіант ми будемо грати лише на території нашої країни, або в кращому випадку, якщо ви забажаєте русифікувати гру, то ще в декількох країнах – наших сусідах. Отже вибір за вами – або відкладіть цю книгу і грайте в місцевому масштабі, чи спробуйте вийти на міжнародний рівень і розпочати власну підготовку до участі у міжнародних змаганнях, до чемпіонатів світу включно.

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. Алгебраїчне та інсерційне програмування
  3. Безпека життєдіяльності. Вступ
  4. Безпосереднє програмування відеопам'яті
  5. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  6. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  7. Виконання програми - реалізація мови програмування
  8. Використання пакету Maple для розв’язування задач лінійного програмування
  9. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
  10. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  11. Вступ 3
  12. ВСТУП 4




Переглядів: 791

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи мови програмування | Алфавіт мови і структура програми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.