Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація розгалужень в програмах

 

При програмній реалізації розгалужень проблем практично не буде, якщо ви детально розібрались з матеріалом попереднього параграфу та запропонованими завданнями. Виникає питання, а що краще використовувати: команду розгалуження, чи команду вибору? Дати відповідь на це запитання рівнозначно вирішенню проблеми – що корисніше: мед чи овочі? Адже і те і інше потрібно для людини, причому в одних випадках перше, а в інших – друге. Більше того, існують такі ситуації коли не буде корисним ні перше, ні друге. Тому все повинно бути в міру, так само як і використання вище згадуваних команд. Для прикладу розглянемо ще одну задачу, яку розв’яжемо як з використанням команди розгалуження, так і з використанням команди вибору. На наш погляд розв’язки рівноцінні, але не найкращі, а який з них вам сподобається більше, то вже справа ваших уподобань.

Задача 59. Задано ціле число (не більше 100). Використовуючи лише дію множення піднести дане число до заданого степеня (не більшого 4).

Розв’язання: Спочатку приведемо програмну реалізацію розв’язку даної задачі з використанням команди розгалуження:

program step1;

var n,m,res : longint;

begin

write(‘Введiть цiле числo (не бiльше 100): ’);

readln(n);

write(‘До якого цiлого степеня пiднести (1-4): ’);

readln(m);

if m = 1 then res := n

else if m = 2 then res := n*n

else if m =3 then res := n*n*n

else if m = 4 then res := n*n*n*n;

writeln(res);

readln;

end.

Приведемо повну реалізацію останньої поставленої задачі з використанням команди вибору.

program step2;

var n,m,res : longint;

begin

write(‘Введiть цiле число (не бiльше 100): ’);

readln(n);

write(‘До якого цiлого степеня пiднести (1-4): ’);

readln(m);

case m of

1 : res := n;

2 : res := n*n;

3 : res := n*n*n;

4 : res := n*n*n*n;

end {case};

writeln(res);

readln;

end.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  5. Адміністративно-територіальна організація
  6. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  7. Бюрократична організація
  8. Вентиляція. Види вентиляції. Організація повітрообміну в приміщеннях, повітряний баланс, кратність повітрообміну
  9. Взаємини з агентствами та організаціями
  10. Взаємодія органів публічної влади з трудовими колективами, підприємствами, установами, організаціями
  11. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях.
  12. Види податкових перевірок. Організація і здійснення перевірок.




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструкція Case | Вправи та завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.