Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коротка історична довідка

Адам Смітнародився 1723 р. недалеко від Единбурга в родині службовця митниці. Досить рано, у 14-річному віці, Адам вступає до університету м. Глазго. Обравши гуманітарний напрям освіти, він, крім того, займається математикою та астрономією. Після закінчення університету А.Сміт отримує стипендію на навчання в Оксфорді. Пізніше він обійняв посаду професора з суспільних наук в університеті Глазго. Головний твір А.Сміта “Дослідження про природу і причини багатства народів” побачив світ у Лондоні 1776 р. Він став результатом 20-річного вивчення індустріального розвитку Англії, в якій тільки-но здійснилась промислова революція. “Дослідження...” А.Сміта складається з п’яти книжок: перша — аналіз вартості і додаткової вартості, друга — дослідження природи капіталу та його нагромадження, третя — аналіз розвитку економіки Європи на шляху від феодалізму до капіталізму; четверта — аналіз поглядів представників двох напрямів у тогочасній економічній науці — меркантилізму та фізіократії, п’ята — дослідження доходів та витрат держави.

Основна ідея теоретичних поглядів А.Сміта — економічна свобода, за якої вільна людина, керуючись своїми особистими інтересами, без зовнішнього примусу може забезпечувати всім необхідним себе і суспільство. Навіть якщо б ідея природної економічної свободи — laissez-faire — була єдиним внеском А.Сміта в економічну теорію, то і тоді він залишив би помітний слід у науці.

 

Видатний англійський економіст XIX ст. Джон Мілль, що мав і досі має вплив на погляди багатьох економістів, у попередніх зауваженнях до своєї основної праці зазначав, що предмет економічної науки в усі часи опинявся у центрі практичних інтересів людей. І таким предметом є багатство. Наука досліджує сутність багатства, його виробництво й розподіл, чинники, що зумовлюють процвітання або занепад суспільства.


Читайте також:

  1. R Граматична довідка
  2. Анатомічна довідка
  3. Біографічна довідка
  4. ВИЗНАЧЕННЯ, ПОНЯТТЯ І КОРОТКА ІСТОРІЯ.
  5. Виникнення, розвиток та історична роль укр. козацтва.
  6. ВСТУП Коротка історія латинської мови та її значення у міжнародній науковій термінології
  7. ГЕОЛОГІЯ ЗАГАЛЬНА ТА ІСТОРИЧНА
  8. ДОВІДКА
  9. Довідка
  10. Довідка
  11. Довідка
  12. Довідка.




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економіка — об’єкт економічного дослідження | Коротка історична довідка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.