МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СоціологічнаПсихологічна Еволюціоністська Сучасні концепції культурології Представники: Л. Морган, Е. Тайлор, Г. Спенсер Основні положення: · Культура розвивається в лінійній спрямованості: від простого до складного; · Культура є результатом діяльності людини, специфічним способом її пристосування до навколишнього середовища; · Першопричиною виникнення культури є міф і ритуал; · Суспільство проходить такі стадії розвитку: дикість, варварство, цивілізація; · Обмін досягненнями культури зумовлює спільність культурних цінностей і засвоєння їх людством. Представники: З. Фрейд, К. Юнг Основні положення: · Культура є наслідком психічного розвитку людини, де вирішальну роль відіграють несвідомі імпульси; · З. Фрейд розглядає культуру як систему норм і заборон, що знімає психологічний конфлікт між устремліннями людини до індивідуальної свободи і стримуючими ці устремління заради інтересів соціуму культурними нормами; · Механізмом творення культури є сублімація – перетворення сексуально-біологічної енергії в творчість(Фрейд); · К. Юнг вів в науку поняття «колективного несвідомого» як загальнолюдської пам’яті про минуле, що є фундаментом формування психіки. Колективне несвідоме має культурне походження, проте успадковується біологічним шляхом. Воно зберігається у вигляді архетипів – фундаментальних переживань людської психіки, першообразів, ідей і проявляє себе у художній творчості людини. Антропологічна(функціоналістська) Представники: Б. Малиновський, К. Леві-Стросс Основні положення: · Дослідження людини як соціальної істоти, а також основні структурні елементи культури, що сприяють процесу соціалізаї людини; · Б. Малиновський трактував культуру як сукупність соціальних інститутів для задоволення первинних і вторинних потреб людини; · Оригінальність культури виявляється у способі задоволення потреб індивіда; · У процесі еволюції людина переходить зі стану природи до стану культури, кожний елемент якої є важливим; · Кожний елемент культури є незамінним, оскільки він забезпечує її цілісність; · Усі елементи культури структуровані і складають культурну схему взаємопов’язаних і взаємозумовлених порядків. Представники: П. Сорокін, М. Вебер Основні положення: · П. Сорокін розглядав культуру як сукупність усього створеного або визнаного даним суспільством на тій чи іншій стадії розвитку, у процесі якого суспільство формує різноманітні культурні цінності: пізнавальні , релігійні, моральні, етичні, естетичні… · Цінність виступає фундаментом кожної культури; · М. Вебер розглядав релігію як один з найважливіших способів надання смислу соціокультурній діяльності людини, визначення системи норм і цінностей. Читайте також:
|
||||||||
|