МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Причини виникнення виховання. Провідні концепції виникнення виховання: еволюційно-біологізаторська, психологічна, релігійна, соціологічна, соціокультурна.Тема 2. Виховання за умов первісного ладу і рабовласництва. Змістовий модуль І ІІ – Школа та педагогічна думка України. І – Історія класичної зарубіжної педагогіки. Змістові модулі учбового курсу Пояснювальна записка Робоча програма з історії педагогіки Мета курсу:полягає у формуванні у майбутніх учителів цілісної системи знань щодо історії світового шкільництва, уміння мислити педагогічними категоріями, аналізувати, зіставляти теоретичні погляди, процеси та явища педагогічної практики різних народів у різні часи, бачити та оцінювати тенденції їх розвитку. Завдання курсу: - методичні– розвиток педагогічного мислення, здатності до аналізу педагогічних явищ. - пізнавальні - цілісний розгляд теорії і практики виховання у різних народів, аналіз історико-педагогічного процесу у його єдності і різноманітності. - практичні – формування готовності до використання педагогічних умінь та навичок в практичній діяльності вчителя загальноосвітньої школи. Програма курсу:
Історія класичної зарубіжної педагогіки Тема 1. Актуальні питання історії педагогіки як науки і навчальної дисципліни Історія педагогіки як наука про становлення та розвиток виховання, освіти та педагогічної думки. Її місце в історії світової цивілізації. Історія педагогіки як компонент педагогічної освіти у вищій школі. Зв’язки історії педагогіки з іншими дисциплінами. Взаємовплив наукової та народної педагогіки. Джерельна база історії педагогіки. Структура курсу. Зародження виховання на ранніх етапах розвитку первісного суспільства. Виокремлення виховання як окремого виду соціальної діяльності, причини цього явища. Особливості виховання за часів матріархату та патріархату. Сімейне виховання. Народна педагогіка як багатотисячолітній емпіричний досвід народу. Зумовленість виховного ідеалу народу особливостями його релігійного культу та матеріальної культури. Основні етапи української народної педагогіки, зумовлені особливостями соціально-політичного та духовного розвитку народу. Основні принципи, методи, засоби народної педагогіки. Педагогіка народного календаря.
Освітні системи давньогрецьких полісів. Причини виникнення суттєвих відмінностей у виховних системах Спарти і Афін. Система виховання у Спарті. Підготовка воїна як мета виховання. Зміст та методи військово-фізичного, морального, естетичного та розумового виховання у Спарті. Система виховання в Афінах. “Гімнастика для тіла, музика для душі”. Етапи шкільного навчання: школа граматиста, школа кіфари ста, палестра, ефебія. Методи морального виховання. Педагогічні ідеї давньогрецьких філософів Сократа, Платона, Аристотеля, софістів. Мета виховання, його зміст та засоби, фактори формування дитини. Зміст та методи навчання. Виховання і навчання в умовах Давнього Сходу.
Тема 3. Особливості станово-класової системи освіти. Перші університети.
Розкол християнства. Монополія церкви на розвиток освіти у Західній Європі. Церковні школи. Зміст та методи навчання в них. Сім вільних мистецтв. Виховання світських феодалів. Сім лицарських доброчинностей. Виникнення схоластики як системи мислення, дослідження і викладання. Видатні схоласти. Виникнення і розвиток середньовічних університетів. Їх структура, зміст та форми навчання. Розвиток освіти та педагогічної думки в епоху Відродження. Сутність педагогічних основ філософії гуманістів. Зародження шкіл нового типу (Вітторіно де Фельтре). Ідеї вільного виховання у творах французьких гуманістів Ф.Рабле та М.Монтеня. Педагогічні погляди Е.Роттердамського. Педагогічні аспекти соціальних утопій Т.Мора та Т.Кампанелли.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|