Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль самостійної роботи

Література

1.Історія педагогіки / За ред. М.В.Левківського. – Харків: “ОВС”, 2002.- 240с.

2.Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української педагогіки. /За ред. М.Г.Стельмаховича. – К.: ІЗМН, 1998. – 356с.

3.Персоналії в історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагоги: Підручник/ А.М.Бойко, В.Д. Бардінова та ін. – К.: ВД “Професіонал”, 2004. – 576с.

4. А.А.Сбруєва, М.Ю.Рисіна Історія педагогіки у схемах, картах, діаграмах: Навч. посібник. – Суми: СумДПУ, 2000. – 208с.

5. Блах В.С. Видатні діячі української педагогіки другої половини ХІХ – першої половини ХХ ст.: Навч.-метод. посібник для студентів. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2005. – 56с.

Питання для самоконтролю і самопідготовки

1. Назвати відомих діячів шкільництва, освіти в роки зародження української державності.

2. Які друкувалися посібники, підручники, книги і журнали в роки зародження української державності?

3. Як ви оцінюєте ліквідацію радянською владою різних типів навчальних закладів (гімназій, реальних училищ, ліцеїв та ін.) і заміну їх єдиною загальноосвітньою школою.

4. Дати об’єктивну оцінку “керівній і спрямовуючій ролі ВКП(б)” у галузі розвитку школи і педагогіки.

5. Якою була система народної освіти України у 20-ті роки?

6. Розкрийте сутність ідеї рідномовного виховання І.Огієнка.

7. Гуманістичні засади виховання дітей С.Русової.

8. Характеристика виховного ідеалу Г.Ващенка, порівняйте його із сучасним трактуванням.

 

Завдання 1.

Складіть конспект праць К.Д.Ушинського:

- “Про народність у громадському вихованні”,

- “Праця в її психічному та виховному значенні”,

- “Рідне слово”.

Завдання 2.

Опрацювати тему “Розвиток сім’ї та етнопедагогіки українського народу з найдавніших часів до наших днів”. Скласти конспект.

Під час підготовки керуватися наступними питаннями:

1.Сім’я, її походження, типи, структура, особливості та історичне значення.

2.Сутність і особливості народної педагогіки.

3.Основні етапи становлення та розвитку української етнопедагогіки.

4.Основні складові частини (розділи) народної педагогіки.

5.Принципи і методи народної педагогіки.

6.Роль етнопедагогіки в розвитку навчально-виховного процесу і педагогічної думки.

Додаткова література:

Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О., Стельмахович М.Г. Основи національного виховання. Концептуальна положення (Частина І) – К., 1993. – 152с. (ксерокопія в кабінеті педагогіки).

Завдання 3.

Опрацювати тему “Школа і педагогіка Київської Русі”. Скласти конспект. Під час підготовки керуватися такими питаннями:

1. Традиційні засади виховання дітей в Київській Русі.

2. Соціальні умови становлення писемності та виникнення перших шкіл у Київській Русі.

3. Зміст та організація навчання у Київській Русі.

4. “Повчання дітям” Володимира Мономаха як один із перших педагогічних пам’ятників Київської Русі.

Завдання 4.

Опрацювати теми:

1. Ідея народності та природовідповідності виховання Г.С.Сковороди.

2. Педагогічна діяльність М.Ломоносова.

3. Освітньо-педагогічна діяльність М.Пирогова.

4. Теорія і практика вільного виховання Л.Толстого.

7. Освітньо-педагогічні ідеї І.Франка.

Опрацьований матеріал представити у вигляді схем, таблиць, опорних конспектів (за вибором).

Скласти по 5 тестових питань для самоконтролю до кожної теми.

Завдання 5.

Опрацювати тему “Реформи системи освіти в Росії ХVІІІ – ХІХ ст.”.

Скласти конспект. Під час підготовки керуватися такими питаннями:

1. Освіта в Росії початку ХУІІІ ст.

2. Шкільна справа за Петра І.

3. Освіта і шкільництво після Петра І.

4. Розвиток освіти та становлення шкільної системи в Росії ХІХ ст.

 

Підсумкова тека до змістового модулю ІІ


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V міні – модуль
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Алгоритм роботи прозорого моста
  12. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Причини виникнення виховання. Провідні концепції виникнення виховання: еволюційно-біологізаторська, психологічна, релігійна, соціологічна, соціокультурна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.