Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

Література

Тема: Педагогічна думка в епоху Українського Відродження (ХУІ – перша половина ХУІІІ ст.).

Семінарське заняття 4

Семінарські модулі

Тема 16. Розвиток національної школи і національної системи виховання на сучасному етапі

Етапи розбудови української національної школи за часів незалежності.

Закон України “Про освіту” (1991р.). Мета освіти в сучасній Україні. Основні принципи освіти. Структура освіти. Органи управління освітою. Зміни, внесені новим варіантом Закону “Про освіту” у 1996р.

Державна національна програма “Освіта (Україна ХХІ ст.) (1993р.) Мета програми. Стратегічні завдання реформування освіти. Національне виховання: мета, напрями реформування.

Концепція національного виховання (1994р.). Принципи, зміст та методи розбудови національної системи виховання.

Структурні та змістові новації у розвитку української національної освітньої системи згідно постанови Кабінету міністрів України “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання” (16.11.2000р.).

 

1.Суспільно-політичні умови, національно-визвольний рух в Україні в ХУІ –ХУІІІстолітті.

2.Діяльність січових і козацьких шкіл в Україні. Козацька педагогіка (ступені козацького виховання: фізичне, психологічне, моральне, трудове, військово-спортивне виховання молоді).

3.Виникнення і розвиток братських шкіл в Україні та Білорусії.

4.Перші вузи на території східних слов’ян. Острозька (1576), Києво-Могилянська (1615) академії як видатні центри освіти, науки і культури України.

1.Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української педагогіки. /За ред. М.Г.Стельмаховича. – К.: ІЗМН, 1998. – 356с.

2.Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О., Стельмахович М.Г. Основи національного виховання. Концептуальна положення (Частина І) – К., 1993. – 152с.

3.Хижняк З.І. Києво-Могилянська академія. – К.: Вища школа, 1988.

4. А.А.Сбруєва, М.Ю.Рисіна Історія педагогіки у схемах, картах, діаграмах: Навч. посібник. – Суми: СумДПУ, 2000. – 208с.

Питання для самоконтролю і самопідготовки

1. Яка роль українського національно-визвольного, зокрема, козацького руху в розвитку школи і педагогіки?

2. Яку специфіку, на Вашу думку, мали січові і козацькі школи України? Чи можна стверджувати, що в них розвивалася козацька педагогіка як різновид української педагогіки?

3. Які елементи класно-урочної системи навчання вперше виникли в братських школах України і Білорусі?

4. Розкрити принцип демократизму і гуманізму в навчально-виховному процесі братських шкіл.

5. Основні ознаки навчально-виховного процесу в Києво-Могилянській академії.

6. Яких Ви знаєте видатних учених, освітніх діячів України і Білорусі ХУІ-ХУІІІ ст. ?

Підготуйте інформацію про структуру, особливості організації та зміст навчання у Києво-Могилянській академії на сучасному етапі.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 600

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 15.Педагогічна система В.О.Сухомлинського | Модуль самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.