МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗавданняЛітература Тема: Педагогічна думка в епоху Українського Відродження (ХУІ – перша половина ХУІІІ ст.). Семінарське заняття 4 Семінарські модулі Тема 16. Розвиток національної школи і національної системи виховання на сучасному етапі Етапи розбудови української національної школи за часів незалежності. Закон України “Про освіту” (1991р.). Мета освіти в сучасній Україні. Основні принципи освіти. Структура освіти. Органи управління освітою. Зміни, внесені новим варіантом Закону “Про освіту” у 1996р. Державна національна програма “Освіта (Україна ХХІ ст.) (1993р.) Мета програми. Стратегічні завдання реформування освіти. Національне виховання: мета, напрями реформування. Концепція національного виховання (1994р.). Принципи, зміст та методи розбудови національної системи виховання. Структурні та змістові новації у розвитку української національної освітньої системи згідно постанови Кабінету міністрів України “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання” (16.11.2000р.).
1.Суспільно-політичні умови, національно-визвольний рух в Україні в ХУІ –ХУІІІстолітті. 2.Діяльність січових і козацьких шкіл в Україні. Козацька педагогіка (ступені козацького виховання: фізичне, психологічне, моральне, трудове, військово-спортивне виховання молоді). 3.Виникнення і розвиток братських шкіл в Україні та Білорусії. 4.Перші вузи на території східних слов’ян. Острозька (1576), Києво-Могилянська (1615) академії як видатні центри освіти, науки і культури України. 1.Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української педагогіки. /За ред. М.Г.Стельмаховича. – К.: ІЗМН, 1998. – 356с. 2.Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук З.О., Стельмахович М.Г. Основи національного виховання. Концептуальна положення (Частина І) – К., 1993. – 152с. 3.Хижняк З.І. Києво-Могилянська академія. – К.: Вища школа, 1988. 4. А.А.Сбруєва, М.Ю.Рисіна Історія педагогіки у схемах, картах, діаграмах: Навч. посібник. – Суми: СумДПУ, 2000. – 208с. Питання для самоконтролю і самопідготовки 1. Яка роль українського національно-визвольного, зокрема, козацького руху в розвитку школи і педагогіки? 2. Яку специфіку, на Вашу думку, мали січові і козацькі школи України? Чи можна стверджувати, що в них розвивалася козацька педагогіка як різновид української педагогіки? 3. Які елементи класно-урочної системи навчання вперше виникли в братських школах України і Білорусі? 4. Розкрити принцип демократизму і гуманізму в навчально-виховному процесі братських шкіл. 5. Основні ознаки навчально-виховного процесу в Києво-Могилянській академії. 6. Яких Ви знаєте видатних учених, освітніх діячів України і Білорусі ХУІ-ХУІІІ ст. ? Підготуйте інформацію про структуру, особливості організації та зміст навчання у Києво-Могилянській академії на сучасному етапі.
Читайте також:
|
||||||||
|