МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 15.Педагогічна система В.О.СухомлинськогоТема 14. Педагогічна система А.С.Макаренка Тема 13. Особливості культурно-освітнього руху в Росії ХУІІІ - ХІХ ст. Реформа системи освіти за часів Петра І. Створення системи світських навчальних закладів. Заснування Академії наук, Московського університету, привілейованих освітніх закладів закритого типу. Педагогічна діяльність М.Ломоносова. Утворення державної системи освіти у Російській державі. Прийняття “Статуту навчальних закладів, підвідомчих університетам” (1804 р.). Прогресивний характер освітньої реформи. Педагогічна діяльність та погляди Л.М.Толстого. Ідея вільного виховання Л.М.Толстого. Методичні особливості діяльності Яснополянської школи. Педагогічна діяльність М.І.Пирогова. Ідея загальнолюдського виховання. Проект нової освітньої системи. Дидактичні погляди. Технологія колективного виховання А.С.Макаренка. Основні етапи педагогічної діяльності Макаренка. Формування світогляду. Принципи виховання. Сутність педагогічного гуманізму за Макаренком: якомога більше поваги до особистості, якомога більше вимогливості до неї. Опора на позитивне в особистості. Трудова основа виховання. Умови правильної організації праці як виховного засобу. Принцип “завтрашньої радості”. Шляхи проектування життя в колективі. Етапи розвитку колективу та критерії, за якими вони визначаються. Закони розвитку колективу. Система перспективних ліній його розвитку. Принципи та провідні умови розвитку колективу. Проблема самоврядування дитячого колективу. “Педагогічна поема”. Проблеми сімейного виховання у творчості Макаренка.
Гуманістична технологія виховання В.О.Сухомлинського. Джерела формування педагогічного світогляду В.О.Сухомлинського: класична педагогічна спадщина, народна педагогіка, передовий педагогічний досвід. Основні етапи практичної педагогічної діяльності Сухомлинського. Гуманізм як провідний принцип педагогічної системи Сухомлинського. Опора на позитивне. Відмова від покарань. Формування людини-громадянина. Проблеми виховання особистості в колективі. Загальні поняття про дитячий колектив, його ознаки, структура. Шляхи впливу колективу на особистість, їх взаємовідносини. Трудове виховання як невід’ємний компонент цілісного розвитку особистості. Роль естетичного виховання в системі виховних впливів на особистість. Засоби естетичного виховання. Проблеми сімейного виховання у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. “Серце віддаю дітям”. Читайте також:
|
||||||||
|