Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Передмова

ВСТУП

Розділ 1. Характеристика риб – основи виробництва рибних товарів

1.1. Класифікація промислових риб

1.2. Форма та анатомічна будова тіла риб

1.3. Масовий склад риб

1.4. Фізичні показники риб

1.5. Хімічний склад риб

1.6. Посмертні зміни риби

1.7. Розбирання риби

Розділ 2. Характеристика основних родин і видів промислових риб

2.1. Риби кісткові

2.2. Риби хрящокісткові

2.3. Риби хрящові

2.4. Риби отруйні та умовно отруйні

Розділ 3. Жива товарна риба

3.1. Характеристика рибництва

3.2. Науково-практичні основи зберігання живої риби

3.3. Способи перевезення живої товарної риби

3.4. Способи зберігання живої риби

3.5. Приймання живої риби за кількістю й якістю

3.6. Ветеринарно-санітарна експертиза прісноводної риби

Розділ 4. Риба холодильної обробки

4.1. Суть і способи холодильної обробки риби

4.2. Класифікація та асортимент риби холодильної обробки

4.3. Приймання риби холодильної обробки за кількістю й якістю

4.4. Дефекти риби холодильної обробки

4.5. Упаковування, транспортування і зберігання риби холодильної обробки

 

Розділ 5. Солоні рибні товари

5.1. Консервування риби сіллю

5.2. Фактори формування споживних властивостей солоних рибних товарів

5.3. Класифікація та асортимент солоних рибних товарів

5.4. Приймання солоних рибних товарів за кількістю й якістю

5.5. Дефекти солоних рибних товарів

5.6. Упаковування, транспортування і зберігання солоних рибних товарів

Розділ 6. Копчені рибні товари

6.1. Копчення риби

6.2. Фактори формування споживних властивостей копчених рибних товарів

6.3. Способи копчення риби

6.4. Класифікація й асортимент копчених рибних товарів

6.5. Приймання копчених рибних товарів за кількістю й якістю

6.6. Дефекти копчених рибних товарів

6.7. Упаковування, транспортвання і зберігання копчених рибних товарів

Розділ 7. В’ялені і сушені рибні товари

7.1. В’ялені рибні товари

7.2. Сушені рибні товари

7.3. Показники якості і дефекти в’ялених та сушених рибних товарів

7.4. Упаковування і зберігання в’ялених та сушених рибних товарів

Розділ 8. Рибні консерви

8.1. Споживні властивості рибних консервів

8.2. Фактори формування споживних властвостей рибних консервів

8.3. Класифікація й асортимент рибних консервів

8.4. Приймання рибних консервів за кількістю й якістю

8.5. Дефекти рибних консервів

8.6. Упаковування, транспортуванняі зберігання рибних консервів

Розділ 9. Рибні пресерви

9.1.Споживні властивості рибних пресервів

9.2.Класифікація й асортимент рибних пресервів

9.3.Приймання рибних пресервів за кількістю й якістю

9.4.Дефекти рибних пресервів

9.5.Упаковування рибних пресервів

9.6.Транспортування і зберігання рибних пресервів

Розділ 10. Ікра риб

10.1. Будова ікри

10.2. Хімічний склад ікри

10.3. Способи консервування ікри

10.4. Класифікація й асортимент ікри

10.5. Транспортування, зберігання і приймання ікри

Розділ 11. Рибні напівфабрикати і кулінарні вироби

11.1. Рибні напівфабрикати

11.2. Рибні кулінарні вироби

11.3. Зберігання рибних напівфабрикатів і кулінарних виробів

Розділ 12. Нерибні водні об’єкти і харчові продукти на основі їх

12.1. Безхребетні водні об’єкти

12.2. Морські рослини

 

Підрисуночні підписи до підручника Сирохмана І.В., Задорожного І.М., Раситюк Т.М.

Рис. 1. Схема вимірювання риб:

1 - загальна довжина; 2 - промислова довжина; 3 - довжина голови; 4 - довжина тушки; 5 - найбільша висота; 6 - найбільша товщина.

Рис. 2. Типи форми тіла риб:

1 - стріло-; 2 - торпедо-; 3 - ляще- (сплющена з боків); 4 - місяце-; 5 - камбало-; 6 - зміє-; 7 – стрічко-; 8 - кулясто-; 9 - скатоподібна (сплющена по вертикалі).

Рис. 3. Типи луски риб:

1 - плакоїдна; 2 - ганоїдна; 3 -циклоїдна; ; 4 - ктеноїдна.

Рис. 4. Схема розміщення плавців риби:

1 - анальний ; 2 - тулубний черевний; 3 - черевний; 4 - грудний; 5 - щелепний; 6 - спинний; 7 - тулубний спинний; 8 - хвостовий.

Рис. 5. Схема будови м’язової тканини риб:

а - поздовжній розріз: 1 - міотом; 2 - міосепти; 3 - ендомізій; 4 - м’язове волокно; б - поперечний розріз: 1 - м’язове волокно; 2 - ендомізій; 3 - сарколема; 4 - міофібрили.

Рис. 6. Технологічна схема розбирання філетирувальними пристроями:

1, 3 - філейчики з ребровими кістками; 2 - хребтова кістка із залишками м’яса і плавцями; 4, 5 - філетирувальні ножі.

Рис. 7 . Види розбирання риб:

1 - нерозібрана; 2 - обезголовлена; 3 - потрошена з головою; 4 - потрошена з головою; 5 - потрошена сьомгового різання; 6 - зябрована; 7 - зяброва; 8 - палтусне розбирання; 9 - пласт з головою; 10 - пласт обезголовлений; 11 - поздовжні половини; 12 - тушка; 13 - тушка-шматок; 14 - спинка (баличок); 15 - шматок; 16 - скибочки; 17 - філе; 18 - філе-шматок; 19 - черевна частина; 20 - рулет.

Рис. 8. Льодяна риба

Рис. 9. Риби родини камбалових:

1 - палтус; 2 - камбала.

Рис. 10. Кефаль океанічна.

Рис. 11. Риби родини коропових:

1 - короп; 2 - карась; 3 - лящ.

Рис. 12. Риби родини лососевих:

1 - лосось; 2 - кета; 3 - білорибиця.

Рис. 13. Хек сріблястий.

Рис. 14. Меч-риба.

Рис. 15. Нототенія мармурова.

Рис. 16. Риби родини окуневих:

1 - йорж; 2 - окунь; 3 - судак.

Рис. 17. Риби родини оселедцевих:

1 - кілька; 2 - оселедець; 3 - салака; 4 - сардина; 5 - сардинела.

Рис. 18. Окунь морський.

Рис. 19. Скумбрія.

Рис. 20. Ставрида звичайна.

Рис. 21. Риби родини тріскових:

1 - тріска; 2 - навага; 3 - минь; 4 - пікша; 5 - сайда.

Рис. 22. Тунець звичайний.

Рис. 23. Риби родини осетрових:

1 - осетер; 2 - білуга; 3 - севрюга.

Рис. 24. Баржа для живої риби:

а - розріз і вигляд зверху; б - план і розріз днища; 1, 2, 3 - відповідно носовий, середній і кормовий водонепроникні відсіки; 4 - поперечні перегородки в садку для риби; 5 - шпангоути; 6 - бимси; 7 - вертикальні упори; 8 - люки; 9 - прорізи у дні; 10 - прорізи в бортах.

Рис. 25. Самохідне судно для живої риби:

1 - рефрижераторний трюм; 2 - відсіки для живої риби; 3 - холодильна установка.

Рис. 26. Акваріум крамничний:

1 - трубка водопровідна; 2 - форсунки для розпилювання води; 3 - трубка водостічна.

Рис. 27. Схема холодильного ланцюга рибної продукції:

1 - судна добувні; 2 - судна рибопереробні; 3 - судна траснпортні; 4 - холодильники портові; 5 - транспорт залізничний; 6 - холодильники торгові; 7 - холодильники побутові; 8 - холодильники на місцях споживання рибної продукції; 9 - автомобільний транспорт.

Рис. 28. Повітряноморозильна шафа ПМШ-1:

1 - корпус; 2 - термоізоляція; 3 - обшивка; 4 - нижня батарея повітроохолоджувача; 5 - дефлектор; 6 - осьовий вентилятор; 7 - електродвигун; 8 - термометр опору; 9 - верхня батарея повітроохолоджувача; 10, 11, 12 - стойки; 13 - відокремлювач рідкого аміаку; 14 - блок-форми; 15 - завантажульне відділення.

Рис. 29. Горизонтально-плитковий морозильний апарат АМП-7А:

1 - термоізольована шафа; 2 - знімальна кришка; 3 - колектори підводу холодоагенгту; 4 - силові циліндри; 5 - завантажуюча рама; 6 - траверса; 7 -морозильні плити; 8 - сферичний шарнір; 9 - колектор відведення холодоагенту; 10 - барабан; 11 - штора; 12 - ручний привід; 13 - валик; 14 - блок-форма; 15 - основа апарата; 16 - шланги.

Рис. 30. Кріогенний морозильний апарат:

1 - електродвигун; 2 - заморожувальний продукт; 3 - конвеєр; 4 - теплоізольований корпус; 5 - вентилятори; 6 - глазурувальний пристрій.

Рис. 31. Апарат для розморожування риби Н2-ІТА-110:

1 - зрошувач; 2 - верхній конвеєр з касетами; 3 - нижній конвеєр; 4 - барботер; 5 - ванна; 6 - вібролоток; 7 - виштовхувач; 8 - завантажувальний стіл.

Рис. 32. Зрошувальний розморожувач:

1 - каркас; 2 - зрошувач; 3 - бак з водою; 4 - теплообмінник; 5 - сітчастий транспортер водовідокремлювач; 6 - відцентровий насос.

Рис. 33. Способи нанизування і обв’язки риби:

а - обв’язування; б - прошивання; в - нанизування; г - наколювання.

Рис. 34. Сушильні камери:

а - тунельного типу; б - з реверсивно-вертикальним рухом повітря.

Рис. 35. Коптильні камери для холодильного копчення риби:

а - астраханського типу; б - калінінградського типу; в - тонельного типу з подовими топками; г - тонельного типу з подачею диму від генератора через ежектор-іскрогасник.

Рис. 36. Схема руйнування олов’яного покриву жерсті:

1 - безперервний шар олова; 2 - пара, яка оголює бінарний сплав і залізо; 3 - пара, яка оголює бінарний сплав; 4 - вихід заліза на поверхню полуди; 5 - залізний фрагмент у шарі полуди.

Рис. 37. Пакет, сформований без використання пакетоутворюючих засобів.

Рис. 38. Формування пакетів “вперев’язку” на піддонах розмірами, мм:

а - 1600х1100; б - 1100х850; в - 1600х1600; г - 2200х1600.

Рис.39. Пакет рознімний, сформований в стоп-контейнері, який самозатягується, із замками у вигляді кілець.

Рис. 40. Пакет нерознімний, сформований в стоп-контейнері, який самозатягується, конструкції ЦПКТБ Азчорриба.

Рис. 41. Будова ікринок:

а - осетрових риб: 1 - оболонка; 2 - жовткова маса; 3 - жирові краплі; 4 - зародковий міхурець (вічко); б, в - інших видів риб.

Рис. 42. Омар.

Рис. 43. Лангуст.

Рис. 44. Рак.

Рис. 45. Устриця.

Рис. 46. Мідія.

Рис. 47. Кальмар.

Передмова

Навчальна дисципліна "Суд, правоохоронні та правозахисні органи України" є вступною в загальну юридичну проблематику діяльності держави із захисту прав людини, охорони правового порядку, державного впливу на негативні явища. Зміст цієї на­вчальної дисципліни складається із знань про діяльність уповно­важених державних органів, а також про діяльність недержавних структур, які співпрацюють у процесі правоохоронної та правоза-хисної діяльності. Вона є складною та багатоаспектною. Основну увагу, безперечно, приділено органам, які посідають центральне місце у правозастосовній діяльності. Значну увагу при викла­данні дисципліни приділено питанням статусу посадових осіб по їхній компетенції. У посібнику певною мірою по-новому визна­чено предмет навчальної дисципліни, подано юридичні визначен­ня основних понять, структуру правоохоронних органів та пере­лік основних нормативно-правових актів з вивчення курсу, який буде корисним і при вивченні інших суміжних юридичних дисциплін.

У зв'язку з впровадженням принципу верховенства права в межах даної дисципліни розглянуто сутність законності, яка змістовно збагачується. Особливого значення набуває думка про те, що законність у наш час перетворюється на правову цінність.

У перехідний період значною мірою по-новому постає пи­тання про законність, особливо у її взаємозв'язку з керованістю соціальними процесами, а не тільки правовими процедурами, а також і розвитком демократії, становленням системи забезпечен­ня конституційних прав людини. В реальному житті законність є багатоаспектною категорією, яка стосується інформаційної, регу­лятивної, контрольної, правоохоронної та інших функцій право­вої системи.

Необхідність всебічного осмислення ролі державних органів у перехідному періоді від тоталітарної до сильної правової дер­жави є вельми актуальною. Трансформація функцій держави з правової регуляції та правової охорони суспільних відносин зумовлюється потребою більш глибокого пізнання соціально-правових явищ, динаміки взаємодії держави і суспільства.

Демократизація владних інституцій є одним із явищ, що охоплює предмет навчальної дисципліни "Суд, правоохоронні та правозахисні органи України". Перехідний період, як відомо, ха­рактеризується новизною та масштабністю завдань державного



будівництва, новими комплексними зв'язками розвитку суміж­них галузей права.

У відродженій Україні юридична думка рухається наближено до правозастосовного процесу. Такі його складові, як правовста-новлення, правозабезпечення, правопримушення, правовіднов-лення, є класичними в розумінні системи застосування норм права та сутності правоохоронної діяльності. Висвітлення питань з виконання правових приписів, які мають забезпечити єдність правозастосовного процесу є вельми актуальною справою. Пра­вові процедури будь-якого рівня та призначення завжди розгля­далися у правовій науці як спрямовуючий регулятор суспільного

Руху-

Авторський колектив сподівається на те, що видання цього посібника сприятиме оптимізації процесу підготовки юридичних кадрів вищої кваліфікації, добору юристів до судів, правоохо­ронних органів, зокрема органів прокуратури, адвокатури, юсти­ції, внутрішніх справ, а також посилить увагу* до діяльності пра-возахисних органів.


Розділ І


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. Передмова
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Морські рослини | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.