дження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних. Контрольна марка є самоклей- ним знаком одноразового використання, зовнішній бік якого має спеціальний голографічний захист.
Конфіденційна інформація- це відомості, які знаходяться у володінні, користуванні чи розпорядженні окремих фізичних або юридичних осіб і поширюються за їх бажанням відповідно до перед- бачених ними умов.
Корисна модель- нове і промислово придатне конструктивне виконання пристрою.
Ліцензія- дозвіл власника патенту (ліцензіара), що видається іншій особі (ліцензіату), на використання винаходу (корисної моде- лі) на певних умовах.
Ліцензійний платіж- плата за надання прав за використання об'єкта права інтелектуальної власності.
Локальна новизна- новизна, що встановлюється за виданими в Україні патентами на винаходи і поданими до Установи заявками на видачу патентів.
Міжнародна заявка- заявка, подана згідно з Договором про патентну кооперацію.
Недобросовісна реклама- реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначно- сті, перебільшення, замовчення, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження.
Немайнові права- це суб'єктивні права учасників правовідно- син, що не мають економічного змісту і забезпечують деякі немате- ріальні інтереси особи.
Нематеріальний актив- об'єкти інтелектуальної власності, а також інші аналогічні права, визначені об'єктом права власності платника податків.
«Ноу-хау»- повністю або частково конфіденційні знання, що включають відомості технічного, економічного, адміністративного,