Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Як тепер, так і в майбутньому. Основна мета атестації полягає у врегу1

Люванні відносин між роботодавцем і працівниками у галузі реаліза1

Ції прав на здорові й безпечні умови праці. Результати атестації вико1

ристовуються для цілеспрямованої і планомірної роботи, спрямованої

На покращання умов праці, а також для надання пільг і компенсацій,

Передбачених чинним законодавством, таких, як скорочена тривалість

Робочого часу, додаткова оплачувана відпустка, пільгова пенсія, опла1

Та праці у підвищеному розмірі.

Для проведення атестації робочих місць та встановлення пріорите1

Ту в проведенні оздоровчих заходів використовується «Гігієнічна

Класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності фак1

Торів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового

Процесу», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я Украї1

Ни від 27.12.2001 р. № 528.

Виходячи з принципів Гігієнічної класифікації, умови праці

Діляться на 4 класи – оптимальні, допустимі, шкідливі та небезпечні

(екстремальні).

Клас — ОПТИМАЛЬНІ умови праці – такі умови, при яких збе1

Рігається не лише здоров’я працюючих, а й створюються передумови

Для підтримання високого рівня працездатності. Оптимальні гігієніч1

Ні нормативи виробничих факторів встановлені для мікроклімату і

Факторів трудового процесу. Для інших факторів за оптимальні умов1

Но приймаються такі умови праці, за яких несприятливі фактори

Виробничого середовища не перевищують рівнів, прийнятих за без1

Печні для населення.

Клас — ДОПУСТИМІ умови праці – характеризуються такими

Рівнями факторів виробничого середовища і трудового процесу, які не

Перевищують встановлених гігієнічних нормативів, а можливі зміни

Функціонального стану організму відновлюються за час регламенто1

Ваного відпочинку або до початку наступної зміни та не чинять нес1

Приятливого впливу на стан здоров’я працюючих та їх потомство в

Найближчому і віддаленому періодах.

Клас — ШКІДЛИВІ умови праці – характеризуються такими рів1

Нями шкідливих виробничих факторів, які перевищують гігієнічні

Нормативи і здатні чинити несприятливий вплив на організм працюю1

Чого та/або його потомство.

Шкідливі умови праці за ступенем перевищення гігієнічних нор1

Мативів та вираженості можливих змін в організмі працюючих поді1

ляються на 4 ступені:

Ступінь (3.1) – умови праці характеризуються такими рівнями

Шкідливих факторів виробничого середовища та трудового процесу,

Які, як правило, викликають функціональні зміни, що виходять за

Межі фізіологічних коливань (останні відновлюються при тривалішій,


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. В цьому полягає механічний (фізичний) зміст похідної.
  8. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  9. В чому полягає процес соціалізації?
  10. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  11. Важливий механізм адаптації до стресу полягає в зміні зкспрессіі генів
  12. Використання результатів атестації в управлінні розвитком персоналу організації




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матизму, професійної та виробничо1зумовленої захворюваності, і | Ніж початок наступної зміни, перерві контакту з шкідливими факто1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.