Влади з нагляду за охороною праці до середини 2005 р. був Державний комітет
України з нагляду за охороною праці – Держнаглядохоронпраці. Під час робо$
ти над новою редакцією цього підручника Держнаглядохоронпраці було пере$
творено у Державний департамент промислової безпеки, охорони праці та гір$
Ничого нагляду Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у
Справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (Держ_
промгірнагляд). 15 листопада 2005 р. Постановою Кабінету міністрів Украї$
Ни № 1090 було затверджено Положення про Держпромгірнагляд. Оскільки всі
Документи центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці,
що використовуються в цьому підручнику були затверджені Держнаглядохо$
ронпраці, автори підручника дають по тексту нову назву – Держпромгірна$
Гляд, іноді дана сноска.
Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади роз1
Робляють і реалізують за участю профспілок галузеві програми поліп1
Шення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, здій1
Снюють методичне керівництво діяльністю підприємств галузі з охо1
Рони праці, створюють у разі потреби аварійно1рятувальні служби,
Здійснюють керівництво їх діяльністю, здійснюють відомчий кон1
Троль за станом охорони праці на підприємствах галузі, забезпечують
Виконання інших вимог законодавства, що регулює відносини у сфері
Рятувальної справи.
Для координації, вдосконалення роботи з охорони праці і контролю
За цією роботою в міністерствах та інших центральних органах вико1
Навчої влади створюються структурні підрозділи з охорони праці.
Крім вищеперелічених функцій, які покладаються на всі міністер1
Ства та інші центральні органи виконавчої влади, деякі міністерства,
Зокрема Мінпраці, МОЗ, МНС виконують спеціальні функції охоро1
Ни праці.
Мінпраці забезпечує проведення державної експертизи умов праці
Із залученням служб санітарного епідеміологічного нагляду Міністер1
Ства охорони здоров’я, визначає порядок та здійснює контроль за які1
Стю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності норма1
Тивно1правовим актам з охорони праці.
МОЗ розробляє гігієнічно обґрунтовані нормативи показників
Шкідливих факторів на робочих місцях та у межах робочої зони під1
Приємств, опрацьовує санітарні норми щодо нормативів та методик
Визначення показників шкідливих факторів, проводить контроль
Виконання вимог гігієни праці та виробничого середовища, розробляє
Методику атестації робочих місць тощо.
МНС, структурним підрозділом якого зараз є Держпромгірнагляд,
Читайте також: - II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
- Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
- Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
- Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
- Адаптація працівників.
- АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
- Адміністративна і дисциплінарна відповідальність медичних працівників
- Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
- Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
- Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
- Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
- Акордно-преміальна система оплати праці
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|