Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація прибиральних робіт

Готель працює в безперервному режимі обслуговування, а отже, до нього висуваються високі санітарно-гігієнічні вимоги. До якої б категорії не відносився готель, він постійно повинен бути чистим, так само, як і прилегла до нього територія. Це ви­магає величезної повсякденної праці персоналу готелів з при­бирання території, подвір'я, житлових і адміністративно-гос­подарських приміщень. Тому важливо знати, як краще органі­зовувати і проводити роботи з благоустрою і прибирання, забезпечення чистоти в готельному господарстві.

Для здійснення швидкого і високоякісного прибирання з дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних норм готель по­винний мати:

• висококваліфікований професійно підготовлений персо­нал;

• повноцінний інвентар, сучасні прибиральні матеріали;

• сучасні види прибиральних машин і механізмів. Важливим є правильний розподіл часу, що витрачається на прибиральні роботи. Необхідно, щоб прибирання здійснюва­лось швидко і без зайвих витрат часу і зусиль з боку обслугову­ючого персоналу.

При виконанні прибиральних робіт існує кілька важливих принципів:

• поверховий персонал повинний якнайменше потрапляти на очі гостеві;

• прибиральний інвентар і прибиральні інструменти не по­винні залишатися в місцях загального користування;

• покоївки, прибиральниці не повинні відволікатися на осо­бисті справи під час виконання прибиральних робіт.

Виконання цих принципів є критерієм рівня культури об­слуговування в даному готелі.

Виділяють такі категорії прибиральних робіт:

• прибирання території, що прилягає до готелю;

• прибирання площі центрального входу, вестибюля та дея­ких приміщень вестибюльної групи (гардероб);

• прибирання місць загального користування: сходів, кори­дорів, холів, адміністративних, службових і допоміжних приміщень;

• прибирання номерного фонду (житлових номерів + вузлів індивідуального користування).

Усі види прибиральних робіт здійснюються працівниками служби обслуговування номерного фонду. Заміна працівників різних категорій один одним може здійснюватися лише за роз­порядженням керівництва при необхідності. Заступник дирек­тора служби обслуговування номерного фонду організує робо­ту всього обслуговуючого персоналу готелю.

Для виконання прибиральних робіт існують такі категорії персоналу:

• покоївки, що прибирають житлові номери;

• прибиральники, що займаються прибиранням коридорів, холів, сходів, вестибюлю;

• прибиральники виробничих і службових приміщень, май­стерень і технічних служб.

Прибиральні роботи всіх готельних приміщень поділяють­ся за видом і призначенням на кілька груп: прибирання внутрішніх приміщень і місць загального користування; при­бирання санвузлів загального користування; прибирання жит­лових номерів.

Крім того, виділяються такі види прибирання житлових но­мерів: прибирання після виїзду гостя; щоденне поточне при­бирання; генеральне прибирання; прибирання заброньованих номерів; проміжне або експрес-прибирання.

Для правильного забезпечення прибирання і максималь­ної чистоти приміщень, а також предметів та обладнання, що знаходяться в них, при мінімальних витратах сил і часу необхі­дно дотримуватися певної послідовності у роботі.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. А) Заробітна плата її форми та системи.
  5. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  6. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  7. Автоматизація проектних робіт
  8. Адміністративно-територіальна організація
  9. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  10. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  11. Аналіз фонду заробітної плати.
  12. Аналіз якості продукції та робіт




Переглядів: 711

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація побутового обслуговування | Підготовка номерів до заселення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.