Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління маркетинговою діяльністю готелю як системою

Управління маркетингом (Marketing Management) як си­стемою маркетингової діяльності передбачає планування, ви­конання і контроль маркетингової програми та індивідуальних обов'язків кожного працівника, оцінку ризику і прибутків, ефективності маркетингових рішень [69].

Управління маркетингом передбачає побудову системи збирання інформації, досліджень ринку, реклами, збутових операцій і обслуговування, яка була б здатна забезпечити мак­симум ефекту при раціональному мінімумі витрат на маркетинг.

Управління маркетингом як процес складається з аналізу, планування, виконання, координації, а також програми конт­ролю всіх елементів маркетингового комплексу. Основою су­часного управління маркетингом є концепція маркетингу. Про­цес управління маркетинговою діяльністю готелю представле­но у табл. 11.1.

Ключовою метою управління маркетингом є розробка стра­тегічних маркетингових програм, від правильності вибору яких залежить ефективність діяльності будь-якого готелю.

Маркетингові дослідження ринку готельних послуг по­винні забезпечити систему управління готелю:

• інформацією для прийняття стратегічних рішень (чи вар­то виходити на ринок?);

• інформацією для прийняття тактичних рішень (плануван­ня обсягів продажів);

• інформацією для забезпечення банку даних, що знаходять­ся в розпорядженні готелю.

Таблиця 11.1. Послідовність заходів з управління маркетинговою діяльністю готелю

1. Аналіз цільових ринків
1) Аналіз зовнішнього середовища
2) Аналіз клієнтів
3) Аналіз конкурентів
4) Система маркетингових досліджень
2. Пошук цільових сегментів
1) Визначення місткості ринку і вимірювання попиту
2) Сегментування ринку
3) Вибір цільових сегментів
4) Позиціювання послуг на ринку
3. Формування стратегічних маркетингових програм маркетингу
1) Визначення послуг
1.1) Розробка та апробація нових послуг
1.2) Ціноутворення
1.3) Реклама і PR (зв'язки з громадськістю)
1.4) Прямі продажі
1.5) Просування
1.6) Розподіл
2) Стратегічні програми маркетингу в різних ринкових ситуаціях
2.1) Стратегія входження на нові ринки
2.2) Стратегії для зростаючих ринків
2.3) Стратегії для глобальних ринків
4. Виконання і контроль стратегічних програм маркетингу
1) Виконання бізнес-стратегії і програм маркетингу
2) Моніторинг і контроль програм маркетингу

Кінцевою метою маркетингових досліджень є виявлення цільового ринку, на якому готель може реалізувати свої послу­ги з найбільшою ефективністю [22].

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. Автоматизація управління діяльністю готелю
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  9. Автоматизовані станції управління насосними станціями водопостачання першого, другого і третього підйомів
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 715

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинг готельних послуг | Служби маркетингу і продажів готелю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.