Готельний маркетинг націлений на вирішення таких завдань [ЗО]:
• обґрунтування необхідності надання послуг шляхом виявлення існуючого або потенційного попиту на них;
• організацію дослідних робіт зі створення послуг, що відповідають потребам споживачів;
• координація і планування надання послуг, збутової і фінансової діяльності готелю;
• удосконалювання методів збуту і просування послуг на ринку;
• регулювання і напрямок усієї діяльності готелю для досягнення генеральних цілей у сфері надання послуг. Маркетингова діяльність готелю передбачає:
1) вивчення кон'юнктури і динаміки попиту надані готельні послуги;
2) аналіз зміни цін на дані готельні послуги та їхні замінювачі;
3) прогноз зростання доходів споживачів і їхніх потреб у даних послугах;
4) використання реклами як головного інструмента недійової боротьби з конкуруючими готелями;
5) стимулювання збуту готельних послуг (залучення споживачів за допомогою надання пільг, розширення гарантованих прав споживачів, організація лотерей і ін.);
6) планування асортименту послуг з урахуванням соціально-психологічних установок споживачів (громадської думки про престижність проживання в даному готелі, придбанні даної послуги, коливань моди);
7) спеціальна організація обслуговування споживача, заснована на принципі: готельна послуга шукає потенційного споживача.