Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетинг готельних послуг

Готельний маркетинг націлений на вирішення таких зав­дань [ЗО]:

• обґрунтування необхідності надання послуг шляхом ви­явлення існуючого або потенційного попиту на них;

• організацію дослідних робіт зі створення послуг, що відпо­відають потребам споживачів;

• координація і планування надання послуг, збутової і фінансової діяльності готелю;

• удосконалювання методів збуту і просування послуг на ринку;

• регулювання і напрямок усієї діяльності готелю для досяг­нення генеральних цілей у сфері надання послуг. Маркетингова діяльність готелю передбачає:

1) вивчення кон'юнктури і динаміки попиту надані готельні послуги;

2) аналіз зміни цін на дані готельні послуги та їхні заміню­вачі;

3) прогноз зростання доходів споживачів і їхніх потреб у да­них послугах;

4) використання реклами як головного інструмента недійо­вої боротьби з конкуруючими готелями;

5) стимулювання збуту готельних послуг (залучення спо­живачів за допомогою надання пільг, розширення гарантова­них прав споживачів, організація лотерей і ін.);

6) планування асортименту послуг з урахуванням соціаль­но-психологічних установок споживачів (громадської думки про престижність проживання в даному готелі, придбанні даної послуги, коливань моди);

7) спеціальна організація обслуговування споживача, за­снована на принципі: готельна послуга шукає потенційного споживача.

 


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. VII. За видами товарів і послуг
  3. Автоматизація туристичних послуг
  4. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  7. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  8. Аналіз маркетинг-логістики
  9. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
  10. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій




Переглядів: 814

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Готельна послуга, її специфіка і складові елементи | Управління маркетинговою діяльністю готелю як системою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.