Досягнення і підтримка певного рівня якості послуг в готелі залежить від системного підходу до управління нею, що покликаний забезпечити розуміння і задоволення потреб споживача. Досягнення певного рівня якості робить необхідним дотримання принципів якості на всіх рівнях у готелі, а також постійний аналіз і поліпшення створеної системи управління якістю. Остання заснована на зворотному зв'язку сприйняття споживачами наданих послуг.
Успішне здійснення управління якістю на етапі надання послуг створює значні можливості для:
• поліпшення надання послуг і задоволення вимог споживача;
• підвищення продуктивності, ефективності і скорочення витрат;
• розширення ринку.
Для досягнення цих переваг у системі якості послуг повинні також враховуватися аспекти людського фактора, залучення до надання послуги, за допомогою:
• управління соціальними процесами, пов'язаними з наданням послуг; розгляд взаємодії людей як однієї з вирішальних складових частин якості послуг;
• визнання важливості сприйняття образу, що створився в споживача про готель, культуру та процес надання послуг;
• розвитку умінь і здатностей персоналу;
• стимулювання зацікавленості персоналу у підвищенні якості і задоволенні очікувань споживача.