Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Музичне мистецтво

У музичній культурі Норвегії XIX ст. одним із провідних жанрів стають порівняно невеликі твори ліричного, а іноді й танцювального характеру. Ці твори нерідко об’єднуються спільною ідеєю і становлять цикл. Такими, зокрема, є фортепіанні цикли найвидатнішого митця цієї доби Едварда Гріга „Поетичні картинки” (шість фортепіанних п’єс).

Великого поширення у норвезькій музиці XIX ст. набули і невеликі вокальні твори, тобто пісні і романси. Чудовими є пісні того самого Едварда Гріга.

Росія

Образотворче мистецтво

У живопису російського романтизму провідна роль належала портрету і пейзажу. Найвидатніші представники портретного жанру цього напряму − Орест Кипренський („Автопортрет”, „Портрет батька”) і Kарл Брюллов („Вершниця”, портрети графині Самойлової). У пейзажному жанрі найпоказовішими є італійські краєвиди Сильвестра Щедріна.

Музичне мистецтво

Вокальна музика

На початку XIX ст. у російській музиці з’являється група обдарованих композиторів − О.Л.Гурільов, О.Г.Варламов, О.О.Аляб’єв та О.М.Верстовський. Головне місце в їхній творчості займали романси і пісні, найбільш відомими з яких є „Матушка-голубушка”, „Не шуми ты, рожь”, „Однозвучно гремит колокольчик” Гурільова; „Что мне жить и тужить”, „На заре ты ее не буди” Варламова; „Соловей” Аляб’єва та ін.

Основне значення цих композиторів, попередників і сучасників корифея російської музики Михайла Глінки, полягає в тому, що в їхній творчості значно розширено тематику, поглиблено лірику, використано багато текстів Пушкіна і Лєрмонтова („Я вас любил” Аляб’єва, „Белеет парус одинокий” Варламова та ін.). Поряд з лірично-побутовою тематикою з’являється тематика, пов’язана з мотивами любові до вітчизни, туги за батьківщиною („Иртыш”, „Вечерний звон” Аляб’єва), соціального протесту („Кабак”, „Нища” Аляб’єва). У той час співаються пісні, близькі до типу балади („Песня разбойника”, „Песня Офелии” Варламова).

У зв’язку з розширенням тематики збагачуються та поглиблюються й засоби виразності у вокальній і в фортепіанній партіях, ускладнюється гармонія. Дедалі ширше використовуються елементи російської народної пісні як селянської, так і міської. В окремих випадках це настільки яскраво виявлено, що деякі пісні, складені цими композиторами, довгий час вважались народними. Це було, наприклад, з піснею „Красный сарафан” Варламова.


Читайте також:

  1. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  2. Архітектура і мистецтво Середньовіччя
  3. Архітектура і мистецтво. Українське бароко.
  4. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  5. Архітектура та мистецтво
  6. Архітектура та образотворче мистецтво
  7. Архітектура та образотворче мистецтво
  8. Архітектура та образотворче мистецтво
  9. Архітектура та образотворче мистецтво Київської Русі
  10. Архітектура та образотворче мистецтво.
  11. Архітектура та образотворче мистецтво.
  12. Архітектура. Образотворче мистецтво




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструментальна музика | Україна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.