Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ПОТОЧНИХ ПРИБИРАНЬ.

Журнал обліку та витрат дезінфекційних засобів

ЗДІЙСНЕННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ТА ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ЗАХОДІВ.

Важливу роль в попередженні внутрішньолікарняних інфекцій мають заходи, направлені на зниження бактеріальної контамінації поверхонь і повітря в стоматологічних кабінетах. До таких заходів відноситься проведення поточних і генеральних прибирань опроміненням приміщень, що забезпечує не лише зниження мікробного забруднення, але і покращення санітарно-гігієнічних умов. Періодичність проведення поточного прибирання залежить від функціонального призначення приміщень.

Відповідальною за якість проведення як поточного, так і генерального прибирань с старша медсестра відділення.

Для прибирання кабінету необхідно мати: спеціально виділений халат, шапочку, маску, гумові рукавички, промарковані ємкості для миття меблів та обладнання, стін, підлоги, швабри для миття стін і підлоги, ганчір'я. Прибиральний інвентар в стоматологічних кабінетах повинен бути окремим для терапевтичних, хірургічних кабінетів, мати чітке маркування ("Для терапевтичного кабінету", "Для хірургічного кабінету" і т.п.).

Для зберігання прибирального інвентаря виділяється ізольоване приміщення, що знаходиться поряд із санітарним блоком, або, як мінімум, окрему шафу. Прибиральний інвентар після використання обов'язково замочується на час експозиції в одному з розчинів дезінфектантів, потім промивається і просушується.

В стоматологічному закладі повинен бути в наявності трьохмісячний запас миючих і дезінфікуючих засобів Облік отримання та витрат деззасобів ведеться в журналі таблиця №1. Таблиця №1.

Дата Назва дезінфекційного засобу № накладної Кількість (л, кг) Витрати (л, кг) Залишок Підпис
             

 

Перед початком роботи в стоматологічних кабінетах, а також після закінчення роботи проводиться поточна дизінфекція і використанням дезінфекційних препаратів та наступним опроміненням повітря. В приміщеннях стоматологічних закладів слід застосовувати виключно вологий метод прибирання, який дозволяє знизити бактеріальне приміщень на 93-97%. Проведення сухого прибирання категорично заборонено.

Не дозволяється проводити поточне чи генеральне прибирання при включених в мережу стоматологічних установках.

Поверхні в стоматологічних кабінетах повинні оброблятись двома групами персоналу: підлоги, стіни, батареї центрального опалення, двері, санітарно-технічне обладнання в функціональних кабінетах миють санітарки, всі інші поверхні - медсестри.

Прибирання проводиться з використанням дезінфікуючих або мийно-дизінфікуючих розчинів, які дозволені для використання в лікувально-профілактичних закладах. Всі поверхні протираються в такій послідовності: стіл для стерильних інструментів, маніпуляційний стіл, стоматологічні установки, раковини, крани вмивальників. Під час прибирання знезараженню підлягають також меблі, обладнання, дверні ручки, замикачі, підлога. Особливу увагу слід приділяти догляду за опалювальними приладами.

Знезараження проводять дворазовим протиранням ганчір'ям, зволоженим дезрозчином. Після вологого прибирання включають бактерицидні випромінювачі на 60 хвилин, після чого приміщення провітрюються.

Не дозволяється включати бактерицидні лампи, якщо температура навколишнього середовища вища за 30°С. В приміщення після виключення бактерицидних ламп можна входити лише через 30 хвилин.

Бактерицидні лампи необхідно утримувати в чистоті, щоденно протирати чистою серветкою, тому що навіть тонкий шар пилу суттєво затримує потік випромінення.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  10. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  11. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  12. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.




Переглядів: 10253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИ АНТИСЕПТИКИ РУК | Журнал генеральних прибирань стоматологічного кабінету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.