Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

Підручник «ESP: Textiles and Dressmaking» розрахований на 210 годин аудиторної та самостійної роботи студентів – майбутніх спеціалістів в галузі легкої промисловості, на другому етапі навчання.

Підбір текстів, вправ, додатків та аудіо записів виконано у відповідності до вимог Болонського процесу. Мовний матеріал відображає новітні тенденції в галузі легкої промисловості.

Даний підручник спрямований на всебічний розвиток майбутніх фахівців, на підвищення їх англомовної професійної компетенції, і якісних характеристик майбутнього спеціаліста.

Композиція підручника це дидактично та методично оброблений і систематизований навчальний матеріал, що складається з 16 уроків, кожен з яких містить 3 логічно-пов’язаних тексти та завдання, спрямовані на розвиток у студентів усіх необхідних мовних навичок: читання, письма, слухання, говоріння.

Підручник орієнтує студента на активну пізнавальну діяльність, самостійну творчу працю, формування практичних навичок професійного англомовного спілкування. Підручник характеризується об’єктивністю, науковістю, чіткою логічною послідовністю та сучасністю матеріалу.

Автори відібрали найважливіші основні теми, які формують мовну компетенцію, світогляд майбутнього спеціаліста та сприяють його всебічному розвитку.

Для досягнення цієї мети тексти містять інформацію з історії розвитку одягу, матеріалознавства, швейного устаткування та обладнання, етапів конструювання, різноманітності видів та стилів одягу, новітніх тенденцій дослідництва, розвитку та виробництва, маркетингу та дистриб’юції, тощо.

Перший текст уроку (А) спрямований на розвиток навичок вивчаючого читання, збагачення мовного запасу студентів, а також аналізу тексту.

Дотекстові вправи знімають мовні труднощі та розуміння термінів.

Післятекстові вправи спрямовані на свідоме практичне засвоєння мовних елементів та стилістичних особливостей тексту.

Другий текст уроку (В) призначений для аудиторного та самостійного опрацювання, вправи та завдання мають комунікативну спрямованість: розкриття основного змісту тексту, визначення головної ідеї, новизни та значущості інформації у стислому вигляді, побудові плану та відпрацюванням навичок перекладу.

Текст С призначений для аудіювання.

Розроблені до нього завдання спрямовані на розвиток навичок розуміння тексту на слух, виділення основної інформації.

Питання та завдання дозволяють забезпечити більш ефективне опрацювання студентом навчального матеріалу у процесі самостійної роботи та сприяють формуванню практичних прийомів та навичок логічного мислення.

Додатки є важливим засобом збагачення змісту підручника. Вони доповнюють основний матеріал та мають безпосереднє відношення до навчального плану: тексти для аудіювання, тексти для самостійного опрацювання. Для полегшення роботи студентів над збагаченням їхнього словникового запасу, свідомого і систематичного засвоєння мовних елементів подано поурочний англо-український словник та тлумачний термінологічний словник.

UNIT 1

TEXT A

I Listen and remember the following words:

1. to tie – зв’язувати, зав’язувати

2. a vine – виноградна лоза

3. a sinew – сухожилля

4. tough – пружний

5. a tendon – сухожилля

6. a string – мотузка

7. an awl – шило

8. a notch – зубець, надріз

9. a thimble – наперсток

10. a hide – шкура

 

II Read and remember the following phrases:

1. a hunting and gathering society – первісне суспільство

2. an animal skin – шкіра тварин

3. a sewing plate – швейна пластина

4. a tree bark – кора дерева

5. horse hair – кінська шерсть

6. a rope-like string – мотузка

 


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. Передмова
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Т.В. Барамикова, Л.П. Ільєнко, Н.Д. Ганчик | The Early Development of Clothes

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.