МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗ – 17 Зайченко І.В. Навчальний посібник ЕТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності “Соціальна робота”
Чернігів ББК С 52,86 я 73 УДК 172 (085) З – 17
Рекомендовано до друку рішенням вченої ради Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праці (Протокол № від лютого 2008 р.)
Рецензенти: Жила С.О., доктор педагогічних наук, професор, Кривоконь Н.І., кандидат психологічних наук, доцент, Мащенко С.Т., кандидат філософських наук, доцент, Етика соціальної роботи: Навчальний посібник. – Чернігів, 2008. – 304 с.
Посібник розрахований для студентів спеціальності “Соціальна робота” як денної, так і заочної форм навчання. Корисний буде викладачам і студентам гуманітарних вузів, учням старших класів, широкому загалу освітян
© Зайченко І.В., 2008 Курс “Етика соціальної роботи” є важливою складовою культурологічної підготовки майбутніх спеціалістів у галузі соціальної роботи, які вирішили присвятити своє життя служінню людям, особливо тим, які вкрай і негайно потребують підтримки і допомоги – матеріальної, духовної, консультативної, інформаційної. Для соціального працівника необхідним є не лише його високий професіоналізм, глибокі знання, передовий світогляд, але й висока духовність, патріотизм, моральність, загальна культура, а також цілий ряд специфічних якостей, які мають бути притаманні саме працівникові соціальної служби. Допомогти майбутньому соціальному працівникові познайомитися з основами етики як науки, найважливішими етичними категоріями і цінностями, моральними принципами, нормами етики соціальної роботи, а також найважливішими вимогами до етики взаємовідносин з різними групами і прошарками населення, партнерських стосунків з спеціалістами як у сфері соціального обслуговування населення, так і з спеціалістами та працівниками інших державних і недержавних установ і організації, в решті з вимогами, що стосуються особистісно–моральних якостей соціального працівника і покликаний курс “Етики соціальної роботи”, на вивчення якого для студентів спеціальності “Соціальна робота” відводится 56 год. з них 28 год. лекційних, 28 год. семінарсько–практичних. Курс містить 14 основних тем. До кожної з них подані запитання і завдання, до окремих – список додаткової літератури. Цей навчальний курс став результатом певного досвіду викладання курсів етики соціальної роботи та основ соціальної педагогіки в Чернігівському державному інституті права, соціальних технологій та праці і спрямований на якісне оновлення змісту курсу етики соціальної роботи та її вивчення у вищому навчальному закладі. У кінці книги вміщено список літератури. Кожному літературному джерелу присвоєний певний номер, посилання на який може зустрічатися в тексті, наприклад. [21, с. 270]. Автор висловлює щиру вдячність рецензентам – Світлані Олексіївні Жилі – доктору педагогічних наук, професору, Наталії Іванівні Кривоконь – кандидату психологічних наук, доценту, Станіславу Трифоновичу Мащенку – кандидату філософських наук, доценту, які уважно прочитали рукопис і зробили цінні зауваження, врахування яких сприяло удосконаленню посібника.
Автор РОЗДІЛ І
Читайте також:
|
||||||||
|