МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗ – 17 Зайченко І.В. Навчальний посібник ЕТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів спеціальності “Соціальна робота”
Чернігів ББК С 52,86 я 73 УДК 172 (085) З – 17
Рекомендовано до друку рішенням вченої ради Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праці (Протокол № від лютого 2008 р.)
Рецензенти: Жила С.О., доктор педагогічних наук, професор, Кривоконь Н.І., кандидат психологічних наук, доцент, Мащенко С.Т., кандидат філософських наук, доцент, Етика соціальної роботи: Навчальний посібник. – Чернігів, 2008. – 304 с.
Посібник розрахований для студентів спеціальності “Соціальна робота” як денної, так і заочної форм навчання. Корисний буде викладачам і студентам гуманітарних вузів, учням старших класів, широкому загалу освітян
© Зайченко І.В., 2008 Курс “Етика соціальної роботи” є важливою складовою культурологічної підготовки майбутніх спеціалістів у галузі соціальної роботи, які вирішили присвятити своє життя служінню людям, особливо тим, які вкрай і негайно потребують підтримки і допомоги – матеріальної, духовної, консультативної, інформаційної. Для соціального працівника необхідним є не лише його високий професіоналізм, глибокі знання, передовий світогляд, але й висока духовність, патріотизм, моральність, загальна культура, а також цілий ряд специфічних якостей, які мають бути притаманні саме працівникові соціальної служби. Допомогти майбутньому соціальному працівникові познайомитися з основами етики як науки, найважливішими етичними категоріями і цінностями, моральними принципами, нормами етики соціальної роботи, а також найважливішими вимогами до етики взаємовідносин з різними групами і прошарками населення, партнерських стосунків з спеціалістами як у сфері соціального обслуговування населення, так і з спеціалістами та працівниками інших державних і недержавних установ і організації, в решті з вимогами, що стосуються особистісно–моральних якостей соціального працівника і покликаний курс “Етики соціальної роботи”, на вивчення якого для студентів спеціальності “Соціальна робота” відводится 56 год. з них 28 год. лекційних, 28 год. семінарсько–практичних. Курс містить 14 основних тем. До кожної з них подані запитання і завдання, до окремих – список додаткової літератури. Цей навчальний курс став результатом певного досвіду викладання курсів етики соціальної роботи та основ соціальної педагогіки в Чернігівському державному інституті права, соціальних технологій та праці і спрямований на якісне оновлення змісту курсу етики соціальної роботи та її вивчення у вищому навчальному закладі. У кінці книги вміщено список літератури. Кожному літературному джерелу присвоєний певний номер, посилання на який може зустрічатися в тексті, наприклад. [21, с. 270]. Автор висловлює щиру вдячність рецензентам – Світлані Олексіївні Жилі – доктору педагогічних наук, професору, Наталії Іванівні Кривоконь – кандидату психологічних наук, доценту, Станіславу Трифоновичу Мащенку – кандидату філософських наук, доценту, які уважно прочитали рукопис і зробили цінні зауваження, врахування яких сприяло удосконаленню посібника.
Автор РОЗДІЛ І
Читайте також:
|
||||||||
|