Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






ПЕРЕДМОВА

З – 17 Зайченко І.В.

Навчальний посібник

ЕТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

 

Навчальний посібник

для студентів вищих навчальних закладів

спеціальності “Соціальна робота”

 

Чернігів


ББК С 52,86 я 73

УДК 172 (085)

З – 17

 

 

 

Рекомендовано до друку рішенням вченої ради Чернігівського державного інституту права, соціальних технологій та праці (Протокол № від лютого 2008 р.)

 

Рецензенти:

Жила С.О., доктор педагогічних наук, професор,

Кривоконь Н.І., кандидат психологічних наук, доцент,

Мащенко С.Т., кандидат філософських наук, доцент,

Етика соціальної роботи: Навчальний посібник. – Чернігів, 2008. – 304 с.

 

 

Посібник розрахований для студентів спеціальності “Соціальна робота” як денної, так і заочної форм навчання. Корисний буде викладачам і студентам гуманітарних вузів, учням старших класів, широкому загалу освітян

 

© Зайченко І.В., 2008


Курс “Етика соціальної роботи” є важливою складовою культурологічної підготовки майбутніх спеціалістів у галузі соціальної роботи, які вирішили присвятити своє життя служінню людям, особливо тим, які вкрай і негайно потребують підтримки і допомоги – матеріальної, духовної, консультативної, інформаційної.

Для соціального працівника необхідним є не лише його високий професіоналізм, глибокі знання, передовий світогляд, але й висока духовність, патріотизм, моральність, загальна культура, а також цілий ряд специфічних якостей, які мають бути притаманні саме працівникові соціальної служби.

Допомогти майбутньому соціальному працівникові познайомитися з основами етики як науки, найважливішими етичними категоріями і цінностями, моральними принципами, нормами етики соціальної роботи, а також найважливішими вимогами до етики взаємовідносин з різними групами і прошарками населення, партнерських стосунків з спеціалістами як у сфері соціального обслуговування населення, так і з спеціалістами та працівниками інших державних і недержавних установ і організації, в решті з вимогами, що стосуються особистісно–моральних якостей соціального працівника і покликаний курс “Етики соціальної роботи”, на вивчення якого для студентів спеціальності “Соціальна робота” відводится 56 год. з них 28 год. лекційних, 28 год. семінарсько–практичних. Курс містить 14 основних тем. До кожної з них подані запитання і завдання, до окремих – список додаткової літератури.

Цей навчальний курс став результатом певного досвіду викладання курсів етики соціальної роботи та основ соціальної педагогіки в Чернігівському державному інституті права, соціальних технологій та праці і спрямований на якісне оновлення змісту курсу етики соціальної роботи та її вивчення у вищому навчальному закладі.

У кінці книги вміщено список літератури. Кожному літературному джерелу присвоєний певний номер, посилання на який може зустрічатися в тексті, наприклад. [21, с. 270].

Автор висловлює щиру вдячність рецензентам – Світлані Олексіївні Жилі – доктору педагогічних наук, професору, Наталії Іванівні Кривоконь – кандидату психологічних наук, доценту, Станіславу Трифоновичу Мащенку – кандидату філософських наук, доценту, які уважно прочитали рукопис і зробили цінні зауваження, врахування яких сприяло удосконаленню посібника.

 

Автор


РОЗДІЛ І

 


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. Передмова
  10. Передмова
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.