Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка

У підлітковому віці відбувається анатомо-фізіологічна перебудова організму, яка розпочинається з активного функціонування залоз внутрішньої секреції, насамперед, гіпофізу. В наслідок функціонування цих залоз відбувається стрибок у рості(інтенсивний розвиток тіла у довжину, причому кінцівки ростуть швидше за тіло, що порушує пропорційність зовнішнього вигляду підлітків). Інтенсивно розвиваються кістки лицьової частини черепу, обличчя підлітка нагадує за своїми характеристиками обличчя дорослої людини. Продовжується процес окостеніння хребта (оскільки у ньому ще багато хрящової тканини, швидкий ріст може призводити до викривлень хребта). У дівчаток кістки тазу завершують процес окостеніння близько 21 року, тому дівчаткам-підліткам не можна носити взуття на високих підборах і стрибати зі значної висоти (це може призвести до зміщення кісток тазу і до негативного впливу на пологову функцію). У цьому віці інтенсивно розвивається і м’язова система організму (у хлопчиків – за чоловічим типом, у дівчаток – за жіночим). У підлітків розпочинається статеве дозрівання, у них наприкінці періоду починають виникати вторинні статеві ознаки (завершення цього процесу – в юності). У підлітковому віці серце росте швидше за діаметр кровоносних судин (тому спостерігаються вікові порушення серцево-судинної системи у вигляді запаморочення, серцебиття). У даний період відбувається перебудова моторних функцій організму, що приводить до втрати гармонійності рухів, які стають різкими, уривчастими, вуглуватими. Перебудова нейрогуморальних співвідношень призводить до тимчасових вікових порушень у функціонуванні нервової системи і допідвищеної чутливості до впливу негативних факторів. У зв'язку зі значними змінами у фізичного розвитку у підлітків виникає почуття дорослості – усвідомлення себе дорослим і прагнення брати учать у житті дорослих як рівноправний член цього життя. У зв'язку з процесом статевого дозрівання з'являється інтерес до протилежної статі, може виникати перша закоханість. Підлітки гостро переживають зміни зовнішності з втратою або зменшенням привабливості (іронічні зауваження з цього приводу категорично забороняються!!!).

 


Читайте також:

  1. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  2. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  3. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  4. Адаптація функціональних систем організму спортсменів
  5. Анатомія і фізіологія дитячого організму
  6. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка
  7. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  8. Біохімічна характеристика тренованого організму
  9. Вади розвитку – це порушення внутрішньоутробного розвитку, відхилення від нормальної будови організму. Найлегші ступені вад розвитку називають аномаліями, найважчі – потворністю.
  10. Виведення (елімінація) ліків з організму
  11. Виведення стадій розселення та інвазійних стадій з організму хазяїна




Переглядів: 1847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДЛІТКА | Характеристика осн. теорій розвитку особистості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.