Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Контрольна робота проводиться у письмовій формі за варіантами, які роз­роблені відповідно до затвердженої програми. До складу кожного варіанту вхо­дить три завдання. Перші два питання носять теоретичний характер. Кожен студент повинен показати знання програмного матеріалу, розуміння суті питання, вміння логічно і аргументовано викласти свою думку.

Третє питання - це завдання практичного характеру, що передбачає виконання практичного завдання та ви­рішення ситуаційної задачі. При оцінюванні контрольної роботи насамперед враховуються правильність відповіді, самостійність студента при виконанні роботи.

Практична частина передбачає розв’язання ситуаційного завдання із судової практики і розробку структурно-логічної схеми.

Під час розв’язання завдання слід усвідомити його зміст, визначити норму права, яка стосується ситуації, викладеної у завданні, з’ясувати фактичні обставини, порівняти їх з вибраною нормою права, використати судову практику і розв’язати завдання за сутністю трудового спору, тобто дати правову кваліфікацію викладених у завданні фактів, застосувати норми права для його розв’язання.

Необхідно мати на увазі, що при розв’язанні ситуаційного завдання, керуючись нормами конституційного, трудового, цивільного, господарського, пенсійного і соціального забезпечення та інших галузей права України, слід визначити юридичне значення кожного факту завдання, детально сформулювати питання щодо прав і обов’язків, які виникли між учасниками конкретних правовідносин, і обґрунтованості їхніх вимог і заперечень, а також з’ясувати:

• зміст правовідносин, що склалися між його учасниками;

• юридичні наслідки, що при цьому виникли;

• на які спірні питання необхідно дати відповідь, перш ніж зробити певні висновки за умовою завдання.

У процесі розв’язання ситуаційного завдання рекомендується

продумати відповіді на попередні спірні питання. Тільки після їх вирішення можна приступити до розв’язання основного питання. Відповідь на основне питання завдання повинна послідовно випливати з

відповідей, які даються на спірні питання.

Розв’язуючи ситуаційне завдання, студент повинен продемонструвати вміння самостійно його аналізувати і аргументовано відповідати на поставлені запитання, використовуючи відповідні нормативні акти (зазначаючи назву нормативного акта, дату його прийняття та внесення останніх змін тощо), а також продемонструвати вміння аналізувати обставини трудового спору, складати й оформлювати правничі документи з трудових спорів. Відповіді на запитання до ситуаційного завдання мають бути повними, розгорнутими, обґрунтованими, аргументованими, посилатися треба на конкретні статті, пункти нормативно-правових актів, враховуючи зміни в законодавстві України. При розв’язанні ситуаційних завдань необхідно посилатися на постанови Пленуму Верховного Суду України. Відповідь на кожне з трьох питань оцінюється окремо за такою схемою: теоретичні питання оцінюються в 1,5, 0,7, 0 балів; ситуаційна задача в 2, 1,0 балів. Оцінювання знань студентів здійснюється підсумковою за чотирибальною системою з подальшим переведенням у традиційну систему для фіксації оцінки в нормативних документах за такою схемою:

оцінка "задовільно" - 3 бали;

оцінка "добре" - 4 бали;

оцінка "відмінно" - 5 балів.

Відповідь на кожне з теоретичних питань оцінюється:

· в 1,5 балів — якщо відповідь студента містить повне, розгорнуте, пра­вильне та обґрунтоване викладення матеріалу; демонструє високі знання студе­нтом усієї програми навчальної дисципліни; відображає чітке знання відповід­них категорій, їх змісту, розуміння та взаємозв'язку і взаємодії правильне фо­рмулювання відповідних тлумачень; містить аналіз змістовного матеріалу, са­мостійні висновки; логічно і грамотно правильно викладено;

· у 0,7 бал - якщо студент дав відповідь на поставлене запитання, однак вона : є неповною, не містить усіх відомостей про предмет запитання; є не зо­всім правильною - наявні недоліки у розкритті змісту понять, категорій, назв та змісту нормативно-правових актів; не є аргументованою - не містить посилань на нормативно-правові акти; свідчить про наявність прогалин у знаннях студе­нта, викладена з порушенням логіки подання матеріалу.

· у 0 балів - якщо студент не відповів на поставлене запитання, або відповідь є не правильною, не розкриває сутності питання або допущені грубі змі­стовні помилки, які свідчить про відсутність знань студента або їх безсис­темність та поверховість, не вміння сформулювати думку та викласти її, не знання основних положень з навчальної дисципліни.

Відповідь на практичне завдання та ситуаційну задачу оцінюється в:

· 2 бали - студент правильно вирішив ситуацію відповідно до діючого законодавства, правильно обґрунтував рішення з посиланням на конкретні но­рми законодавчих актів, логічно і послідовно аргументує і викладає свою точку зору;

· у 1 бал - якщо студент вирішив задачу, однак не зовсім правильно обґрунтував рішення без недостатнього посилання на конкретні норми законода­вчих актів;

· у 0 бал - студент не вирішив ситуації або вирішив її неправильно, або неправильно обґрунтовує своє рішення, або неспроможний його аргументувати.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. А) загальні критерії
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальні методи соціальної роботи
  12. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи




Переглядів: 845

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ № 30 | РЕЦЕНЗІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.