- Творчість і натхнення необхідні для досягнення успіху.
- Залишаємо слід на острові – прислів’я. Успіху немає, якщо немаєнатхнення його отримати.
Активізація мислення через сприйняття прекрасного.
- Вирушаємо далі. Наступна зупинка – 5 острів.
- Подивіться на картинку відомого художника!
- Якою повинна бути людина , щоб створити такий шедевр? (талановитою)
- Як назвемо острів? «Талант».
Талант – це теж одна із умов досягнення успіху.
- На згадку залишимо вислів. Талант – це дар.
Талант – це праця. Наступна зупинка – 6 острів. Він називається «Бажання. Інтуїція ».
- Що таке бажання? Чого ви бажаєте досягти в житті? В чому бажаєте досягти успіху ?
________________________
- Що таке інтуїція? З’ясуємо значення слова за допомогою словника.
- Зараз перевіримо вашу інтуїцію. (відгадування предмета, який задумав учень)
- Що підказало відгадати предмет? ( Інтуїція )
- Бажання і інтуїція – різні поняття ? А що ж їх об’єднує?
Бажання і інтуїція – умови досягнення успіху.
- На згадку – вислів. Буде бажання, буде і перемога.
V.
- Наша подорож підходить до кінця.
- Що робили на уроці? Які умови необхідні, щоб досягти успіхів?
Гра « Так – ні».Виявлення якостей, які допомагають досягтиуспіху.
талант байдужість уважність
лінь наполегливість боягузтво
знання заздрість допитливість
недисциплінованість
інтуїція
незграбність
працьовитість
VI.
-Намалювати, малюнок « Ким я бачу себе через 20 років». Якщо не зможете намалювати знайдіть картинку і наклейте на аркуші паперу. А через 20 років, коли ви відвідаєте школу, ви подивитесь, чи здійснились ваші мрії, чи досягли успіху, але пам’ятайте, є умови досягнення успіху.
На згадку – поради «Як досягти успіху» (читання дітьми)
1. Працюйте зібрано.
2. Умійте зосередитись на справі(не виконуйте кілька справ одразу)
3. Навчайтесь співпрацювати.
4. Вчіться спілкуватись.
5. Не облишайте навчання.
6. Не втрачайте надії.
7. Отримуйте насолоду і від навчання і від життя.
8. Успіх приходить до того, хто у нього вірить. - Прочитайте побажання: «Отримуйте міцні знання, ідіть до успіхущодня».