МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід урокуІ. Психологічний настрій. Пролунав дзвінок веселий, Всіх покликав на урок. Щезли втома, лінь, розмови, Починається урок. Привітання ІІ. - Тема нашого уроку – успіх. Умови успіху. - Сьогодні ми на уроці закріпимо знання, за допомогою чого людина може досягти успіху.
Стимулювання та мотивація навчальної діяльності.
- Працювати будемо під таким девізом: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати. - Під час уроку ви будете досягати успіху завдяки своїм правильним відповідям. За ваші вірні відповіді ви будете отримувати бонуси, які називаються «Успіх» . Хто більше їх збере, отримає гарну оцінку. ІІІ.
________________________
- Які асоціації викликає слово «успіх» ?
________________________
- Якщо ви добре заспівали пісню, і вам зааплодували – це успіх ? - Якщо грали в якусь гру і перемогли – це успіх ? - Якщо ви чогось прагнули і досягли мети – це успіх ? - Так що таке успіх? ________________________
- Діти, ви вже мабуть в чомусь досягали успіху? - Є справа, яку ви любите робити, яка у вас добре виходить? Я, наприклад, люблю співати, і в мене це добре виходить. - А ви? Може хтось із вас вміє добре малювати, декламувати вірші, займається спортом, добре вишиває? Ану, скажіть. - А говорити ви будете по черзі, ланцюжком, в мікрофон. Я люблю співати … . ________________________
Перегляд відеосюжету. - На екрані ви побачите людей, які прагнули мети і досягли її. (перегляд) - Як ви вважаєте, ці люди досягли успіху? - Завдяки чому вони досягли успіху?
IV.
- З’ясувати, що потрібно для того , щоб досягти успіху, нам допоможе «Карта успіху». - Що ви на ній бачите? (острови). Ці острови невідомі. Відкриваючи їх, ми зрозуміємо, які умови допомагають досягти успіхів. Отже, вирушаємо у подорож! - Ми зупинились на 1 острові. Діти, скажіть, коли ви на уроці отримали високий бал – це успіх? Що потрібно, щоб отримати шарну оцінку? (знання) - Перший острів назвемо «Знання» (запис) - Знання – це одна з умов для досягнення успіхів. Знання , які щедро дає нам школа, самі до вас не прийдуть. Їх потрібно здобувати наполегливою працею, пошуками, творчістю, долаючи іноді значні труднощі. І якщо ви не докладете зусиль, то нічого не матиме. І це відзначено українським народом в прислів’ях. ________________________
- Зараз ви попрацюєте в парах. На партах у вас лежать частини. Вам потрібно їх скласти, щоб вийшли прислів’я. 1) Мудрим ніхто не вродився, нема плода. ) Вчення світ, а навчився. 3) Без труда а невчення тьма. Отже, перший острів ми відкрили – це знання. Залишимо слід на цьому острові. Знання – запорука успіху. - Наступна зупинка – 2 острів. Робота з підручником. Опрацювання української народної казки «Нехайло». - Відкрийте підручник на сторінці 31. Кого ви бачите на мал.? - Як називається казка? Зараз прочитаємо казку, а потім ви скажете, чому вона так називається? (читання казки дітьми) ________________________
- Чому казка називається «Нехайло»? - З чого видно, що Нехайло ледачий? - Як ви вважаєте, Нехайло успішний чоловік? - Що заважає йому бути успішним? (лінь) - А ви ледачі? – А які? (працьовиті) - Отже як назвемо 2 острів? «Працьовитість» (запис) Працьовитість – це теж запорука успіху. - Залишаємо слід на цьому острові – прислів’я. Праця годує, а ліньмарнує. - Вирушаємо далі. Ми зупиняємось н а3 острові. Увага на екран! (показано відомих людей: В.Кличко, Л.Подкопаєва, А.Шевченко ) - Що об’єднує цих людей? Що допомогло їм досягти успіху? - Як вони працювали, щоб досягти успіху? (наполегливо) - Як назвемо острів? «Наполегливість» (запис) Треба працювати наполегливо , щоб досягти успіху. ________________________
Завдання:з’єднати прізвище і вид діяльності, в якій людина досягла успіхів. (перевірка) - Отже, як назвали 3 острів? «Наполегливість» - Треба працювати наполегливо, щоб досягти успіху. - Залишаємо слід на цьому острові. Без труда нема плода.
Фізхвилинка ________________________
Читання авторського вірша. Сонечко всміхається, коли йду до школи я. Мене учні там чекають, щоб отримати знання. Любі хлопчики й дівчатка, часу не марнуйте. Слухайте мене уважно, старанно працюйте. Треба все запам’ятати , щоб про все на світі знати. Завжди необхідно прагнути до знань. Поведінка в вас зразкова, ви усі такі чудові. Майте успіх ви завжди, мої милі дітлахи. - Про кого вірш? Як я його читала? Як ви вважаєте, що допомогло мені скласти вірш? (творчість, натхнення) Так і назвемо 4 острів. «Творчість.Натхнення» Читайте також:
|
||||||||
|